המגזין

קטגוריה: דיגיטל

אפיון חווית משתמש: המפתח להצלחה בעידן הדיגיטלי

בעידן הדיגיטלי המתקדם, חשיבותה של חוויית המשתמש (UX) עולה וגוברת. התקשורת והעברת המסרים כיום נמצאות בקצב מהיר ומתמיד של שינויים ושדרוגים, כך שהמשתמשים מצפים לחווית משתמש נוחה, מהירה ומותאמת אישית, כמעט בכל תחום בחיים. אז מה צריך לדעת על התפקידים בתחום, אילו יכולות נדרשות ומהם הנושאים החמים בתחום?

מה הבעיה עם מחקר UX?

עם כל הצער שבדבר, תחום UX עוסק בהתנהגות אנושית… לכן אנחנו לא אמורים להיות מופתעים מכך שקשה לנבא התנהגות. ויטלי מיז'יריצקי, המנהל האקדמי של קורס מחקר UX מאמין שכבר הגענו למצב שבו כל ארגון מבין את החשיבות של התחום, אבל עדיין רוב הכישלונות של מוצרים, מיוחסים לחוסר התאמה בין המוצר לשוק. אז למה זה קורה, איך זה קשור לחוויות העבר שלנו עם חומוס וסושי ואיך נמנעים ממחקר גרוע שמתגלה כשכבר מאוחר מדי?

5 תשובות על קריירה בייעוץ טרנספורמציה דיגיטלית

הטרנספורמציה הדיגיטלית לא מפסיקה לרדת מכותרות היום. היא עוסקת בשילוב הטכנולוגיות הדיגיטליות בכל קשת פעילויות הארגון, במטרה להביא ערך ללקוחותיו ועוסקת בהכנת הארגון לסביבה העסקית העתידית. כדי לעשות את הצעד הזה, ארגונים רבים נעזרים ביועצים כדי לעבור את התהליך בהצלחה. ביקשנו מפרופ' ישע סיוון, מייסד ומנכ"ל דיגיטלראש, לספר לנו על תפקיד הייעוץ המסקרן הזה.

5 נקודות חוזקה ו-5 נקודות חולשה במערכת הפרסום של פייסבוק

פייסבוק או Meta חגגה השנה 18, ומזכירה לנו כל שנה מחדש שהיא עדיין שחקנית חזקה בעולם הפרסום. אור סגלוביץ, מרצה בקורסי השיווק בטכניון לימודי המשך, מציג 5 חידושים אשר ישפיעו על כל קמפיינר לטובה בשנה הקרובה ועוד 5 נקודות לשיפור שעשויות להשאיר את פייסבוק רלוונטית גם בעתיד.

הנהר הגדול: השוק המקוון

הנהר הגדול של השוק המקוון לוקח ארגונים לעולם חדש של אפשרויות חדשות ולעיתים מבלבלות. לכל ארגון יש את המשוט שלו, אבל ללא היכרות עם הנהר, האפשרויות, הזרמים ועם כל מי ששט בו, אי אפשר להגיע ליעד. אז איך בונים אסטרטגיית שיווק דיגיטלית נכונה בשוק המקוון? כמה טיפים מהמאסטר אורי ניסני.

הטרנספורמציה הדיגיטלית – לחשוב בגדול, לתכנן את המסע ולשמור על המומנטום

טרנספורמציה דיגיטלית היא תפיסה ותהליך גדול ונרחב בהרבה מאוסף הצעדים שארגונים נקטו כתגובה למגיפת הקורונה. היא עוסקת בשילוב הטכנולוגיות הדיגיטליות במטרה להביא ערך ללקוחות ועוסקת בהכנת הארגון לסביבה העסקית העתידית. איך מתחילים את המסע ואיך יוצאים לדרך בלי להיכשל? המדריך עפ"י רז הייפרמן, מרצה בקורס ניהול בכיר למנמ"רים CIO

"זמן השדרוגים"

"גרפיקאים שעבדו בפרינט מתקבלים כמעצבי דיגיטל, אנשי יחסי ציבור הופכים להייטקיסטים: היציאה מהקורונה יוצרת חלון הזדמנויות נדיר להמוני עובדים להקפיץ בבת-אחת את הקריירה". כתבה שפורסמה בידיעות אחרונות מציגה את תופעת ההסבות המקצועיות שהופכת לפופולרית ומוצלחת בתקופה האחרונה. "בעזרת קורס הכשרה מנצלים את הכישורים של העובד ועושים התאמות לצרכים הדחופים של הארגונים"

5 טיפים בהקמת קמפיין דיגיטלי

אור סגלוביץ' מנהל את קורסי השיווק הדיגיטלי אצלנו בטכניון לימודי המשך, אז ניצלנו את החזרה ללימודים פרונטליים בקמפוסים כדי לתפוס אותו בין השיעורים לשיחה קצרה על קמפיינים בעולם הדיגיטלי, ויצאנו עם 5 טיפים שאתם חייבים לקרוא >>

הטבלה הנעלמת (סיפור UX לפני השינה)

ערב שקט אחד, לאחר שהילד רון כבר נרדם, פקחו הצעצועים את עיניהם ולא זיהו את החדר. הוא היה הפוך ומבולגן. הם החליטו לבנות לרון אפקליציה לניהול ומעקב אחר הצעצועים. אז איך נראית הגרסה שלהם ומה הם שכחו לקחת בחשבון? מאת ויטלי מיז'יריצקי, מרצה מוביל בקורס UX

Alumni Talk UX# ארבעה בוגרים, ארבעה סיפורים

אנחנו גאים לחשוף את דור העתיד של חווית המשתמש בישראל. 4 בוגרי ובוגרות קורס UX מספרים איך הם הגיעו לחווית משתמש, למה בחרו דווקא את התחום הזה ומה הקשר בין מבנים מפורסמים בחו"ל ל-UX?

מנהל עסק? אתה חייב ללמוד את שפת השיווק הדיגיטלי

"כל מנהל עסק צריך להכיר את השפה של השיווק הדיגיטלי כדי לדעת מה לדרוש מאנשי השיווק שלו וכדי לקרוא את התוצאות". דינה אברמסון, המנהלת האקדמית של קורס שיווק דיגיטלי למנהלים, מספרת על המהפכה השיווקית שעשו הרשתות החברתיות לעסקים

כולם מדברים על UX

רן לירון, המנהל האקדמי של קורס "אפיון ממשק וחווית משתמש" מסביר על חשיבות מקצוע ה- UX (ראשי תיבות של User experience) ועד כמה הוא חלק מהחיים של כולנו: "לפני 15 שנה אנשים לא הבינו בכלל על מה אני מדבר, היום כולם כבר יודעים ש – UX זה חלק חשוב בכל מוצר, לעיתים זה אפילו עניין של חיים ומוות"

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button