הכשרות לתחומי AI

תכניות הלימוד בנושאי AI, יעניקו לכם ולכן כלים, ידע ויישומיות לעבודה בתחום ה-AI או לעבודה אפקטיבית לצד כלי AI, אשר סובבים אותנו בכל מקום ובכל תחום קריירה.

תכניות הלימוד בהכשרות לתחומי AI

Technion Data Science

ה-Data Science הפך לאחד התפקידים המאתגרים והמתגמלים בחברות. מכורח תפקידו הוא מבצע מחקרים להפקת תובנות עסקיות לארגון (Business Intelligence), מטייב ומסדר את המידע המשמש למחקרים, מפעיל אלגוריתמים שונים של מידול, כריית מידע ו- Machine Learning על המידע ובכך מסייע בבניית תהליכי הכנת המידע ואופטימיזציה של האלגוריתמים השונים.

קורס מנהיגות דיגיטלית בכיר (DLC156) – ניהול טרנספורמציה ארגונית בעידן ה-AGI

קורס בשיתוף DigitalRosh להובלת טרנפורמציה דיגיטלית בארגון. בקורס נלמד בששה שעורים כיצד מובילים את תהליך הטרנספורמציה בארגון הלכה למעשה, מבססים תרבות של חדשנות ובקרה, על פי מודל RSGO –(Ready, Set, Go, Operate), בדגש על השפעות הבינה המלאכותית הכללית על הארגון והתהליך. הקורס בלמידה עצמית מקוונת.

AI+DATA Camp – לתלמידי תיכון בחופשת הקיץ

התכנית תחשוף את הלומדים לעולם מדעי הנתונים ו-AI, כולל התנסות באפליקציות שונות של מדעי הנתונים ולמידת מכונה לעיבוד תמונה וטקסט, שפת פייתון וספריות שימושיות.
בתכנית תקבלו את בסיס הידע לקראת הכשרות מתקדמות בתחום בכל מסגרת בה תבחרו להשתתף, בין אם בצה"ל או בלימודים אקדמיים.

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button