ניהול בכיר, מנהיגות ודירקטורים

כמנהלים ומנהלות, אנו זקוקים לכלים מהימנים, ידע עדכני וכישורים חדשים בלמידה מתמדת. כאן תרכשו את כל מה שנדרש כדי להתאים את עצמכם לעולם המשתנה בקצב מהיר ולהתמקצע במה שמעניין אתכם.

תכניות הלימוד בניהול בכיר, מנהיגות ודירקטורים

קורס מנהיגות דיגיטלית בכיר (DLC156) – ניהול טרנספורמציה ארגונית בעידן ה-AGI

קורס בשיתוף DigitalRosh להובלת טרנפורמציה דיגיטלית בארגון. בקורס נלמד בששה שעורים כיצד מובילים את תהליך הטרנספורמציה בארגון הלכה למעשה, מבססים תרבות של חדשנות ובקרה, על פי מודל RSGO –(Ready, Set, Go, Operate), בדגש על השפעות הבינה המלאכותית הכללית על הארגון והתהליך. הקורס בלמידה עצמית מקוונת.

קורס מנהיגות דיגיטלית (DLC154) : לרתום את הכח הדיגיטלי

קורס בשיתוף DigitalRosh בו נסקור את מגוון תחומי המנהיגות והניהול בעולם הדיגיטלי: המנהיגות הדיגיטלית בעידן החדש, הכוח הדיגיטלי כבסיס לאסטרטגיה של חדשנות, הטכנולוגיות שמניעות את השינוי, מודלים עסקיים מבוססי דיגיטל ועוד. הקורס בלמידה עצמית מקוונת.

קורס מנהיגות דיגיטלית מתקדם (DLC155) – כלים ומקרי בוחן

קורס בשיתוף DigitalRosh בו נקיף מגוון תחומים: מגמות העל בדיגיטל, ניתוח של מודלים עסקיים מבוססי דיגיטל, נלמד מכשלונות של אחרים, מקרי בוחן וכלים פרקטיים להובלת הטרנספורמציה הדיגיטלית והחדשנות בארגון. הקורס מוצע בלמידה עצמית מקוונת.

Cyber For Executives

התכנית נבנתה כדי לתת מענה למנהלים ובכירים המבקשים להכיר מונחים חשובים מעולם אבטחת המידע, להבין את הסיכונים והאיומים שעלולים להתרחש בארגון שלהם, לעמוד על צרכי ההגנה הנדרשים, להכיר מטרות ואופני תקיפה ולקבל כלים לבצע בקרה ולהתמודד ביעילות עם אירועי סייבר.

Data-Driven Management and Growth

קורס מדעי הנתונים למנהלים ומנהלות, של ביה"ס ללימודי המשך של הטכניון, יעניק לכם ולכן את ארגז הכלים החשובים ביותר לניהול מבוסס דאטה וליצירת Data Culture בארגון.

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button