לימודי ניהול, יזמות ושיווק

תכניות הלימוד בנושאי ניהול ושיווק, יתנו לכם את הכלים והמיומנויות הנדרשות להסבה מקצועית או קידום בקריירה. כאן תמצאו מגוון קורסים בתחומים הכי עדכניים, אשר ימנפו את היתרון שלכם ויכינו אתכם לעולם העבודה החדש

תכניות הלימוד בלימודי ניהול, יזמות ושיווק

ניהול מוצר Product Management

ניהול מוצר הוא אחד התהליכים המרכזיים בכל ארגון שמייצר מוצרים ופתרונות. התהליך מאפשר ראיה הוליסטית של מחזור חיי המוצר. כיום, ניהול מוצר הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בחברות הייטק והביקוש מתעורר גם בחברות שהן לא בתחום ההיי-טק המבינות את הצורך בפעילות ובעלי תפקיד בתחום ניהול מוצר.

שיווק דיגיטלי אסטרטגי למנהלים

התכנית האפקטיבית ביותר עבור מנהלים, יזמים ובעלי עסקים שמעניקה ארגז כלים בעולם השיווק הדיגיטלי, יכולת קבלת החלטות מושכלות, מדידת תוצאות ושיפור ביצועים עבור העסק שלכם. הקורס כולל למידה תיאורטית ועדכונים לצד סדנאות של למידה פעילה והגשת פרויקט התנסות בפרסום קמפיין עבור עסק פעיל.

אסטרטגיות ניהול משא ומתן בעולם העסקי

הקורס מקנה כלים לניהול מתודולוגי של תהליכי משא ומתן מרובי נושאים ואינטרסים תוך הרחבת דרכי ההתמודדות של מנהלים בסיטואציות משא ומתן מגוונות. בנוסף, הקורס מקנה ידע מקצועי להנעה לפעולה ושכנוע ושיפור תוצאות וביצועים עסקיים.

מידענות ומודיעין עסקי בעידן ה-AI

תכנית מקיפה אשר מתעדכנת באופן תמידי להכשרת אנשי מקצוע מיומנים בתחומי המודיעין העסקי והמידענות, באמצעות שיטות להתמצאות בעולם המידע, כלים מעשיים לאיתור מידע על סוגיו ומאפייניו השונים, חיפוש חכם, הכרת הסביבה העסקית ,המתחרים, גילוי הזדמנויות עסקיות והבנה בבניית מסמכים, דוחות והצגת הנתונים כתשובות לצרכי המידע של הארגון.

ניהול ופיתוח משאבי אנוש – קמפוס ירושלים

מנהל משאבי האנוש הופך ל"שחקן מפתח" במגרש המשחקים הארגוני, עליו להתמודד עם קיצוצים בתקציב, פיטורים מסיביים ושינויים תכופים ולהבטיח שגורמים אלו לא יפגעו בתפקוד ובכושר התחרותי של הארגון בשוק. על כן נדרש מנהל משאבי אנוש להפוך לשותף אסטרטגי פעיל, ליישם את האסטרטגיה הארגונית בניהול המשאב האנושי, לזהות הזדמנויות בתוך ומחוץ לארגון ולהיות כוח מוביל בצמרת הניהולית.

ביודיזיין ישראל | Biodesign Israel

ביודיזיין ישראל היא תכנית הכשרה ליזמות וחדשנות רפואית שמטרתה הכשרת יזמים מנהיגים ברפואה וביוטכנולוגיה והקמת מיזמים רפואיים אשר יובילו לאימפקט על איכות חייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם.
התכנית מופעלת במסגרת שיתוף הפעולה הרב-תחומי של הפקולטה לרפואה בטכניון, בית-החולים של סטנפורד, הקריה הרפואית רמב"ם והטכניון – היחידה ללימודי המשך

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button