תכניות לתלמידי תיכון

הדור הבא מתחיל כאן! התוכניות שלנו לתלמידי/ות תיכון במגוון תחומים, פותחו במיוחד כדי לתת להם את הידע והכלים הכי עדכניים, ולבנות להם עתיד במקצועות המבוקשים ביותר.

תכניות הלימוד בתכניות לתלמידי תיכון

Cyber Camp TNG – סייבר קאמפ למתקדמים

תכנית ייחודית שמטרתה להכשיר את התלמידים לחקירה של מחשב, כדי שיוכלו לזהות וירוסים ותקיפות. בוגרי הקורס יקבלו את כל הידע והכלים הדרושים להם כדי להגן על עצמם מפני תקיפות אלו, להימנע ולנטרל אותן במידת הצורך.

C-Cyber תכנית שנתית לתלמידי תיכון

תכנית C-Cyber המיועדת לתלמידי תיכון, מעניקה את הרקע וההבנה לאתגרים אותם מציב עולם הסייבר. מסלול זה מעניק בסיס ומוכנות להשתלב בלימודי סייבר מתקדמים. המפגשים ייערכו אחת לשבוע בשעות אחה"צ לאורך שנת הלימודים, כולל יום אימון בסימולטור המדמה תקיפת סייבר.

AI+DATA Camp – לתלמידי תיכון בחופשת הקיץ

התכנית תחשוף את הלומדים לעולם מדעי הנתונים ו-AI, כולל התנסות באפליקציות שונות של מדעי הנתונים ולמידת מכונה לעיבוד תמונה וטקסט, שפת פייתון וספריות שימושיות.
בתכנית תקבלו את בסיס הידע לקראת הכשרות מתקדמות בתחום בכל מסגרת בה תבחרו להשתתף, בין אם בצה"ל או בלימודים אקדמיים.

Photo Summer Camp

הקאמפ החוויתי של בית הספר לצילום בטכניון מקיף מגוון רחב מאוד של נושאים, ומעניק לתלמידי תיכון המתעניינים בעולם הצילום הדיגיטלי את כל הכלים העדכניים ליצירת תמונה מנצחת. כולל סדנה ייחודית לצילום ביוטי ודיוקן.

ניצני רפואה – תכנית קיץ

תכנית רפואה לנוער – הזדמנות לתלמידים שמתעניינים ברפואה: להכיר וללמוד על נושאים רפואיים אקטואליים, כגון הנדסה גנטית, פסיכולוגיה חיובית והשפעת הסמים וכו', לפגוש את מיטב המומחים, להתנסות בתרגולים רפואיים, ועוד

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button