מוקד מידע ורישום 04-8294228

המגזין

כתבות שכדאי לכם לקרוא

  • 27/07/2021
    מביאים לזירה אחת אוצר ידע ייחודי לראשונה בארץ

    איך עוברים מרעיון שנבט בתהליך מו"פ לניהול מגה-פרויקט מבחינת מדיניות, אסטרטגיה, כוח אדם, טכנולוגיה וצרכי השוק? ואיך המאפיינים של התעשייה הישראלית יכולים לעזור או לעכב? סדנה חדשה של הטכניון לימודי המשך תנסה לענות על שאלות חשובות אלו ונוספות, דרך הרצאות מרתקות שיקנו ידע מקצועי על מודלים תיאורטיים, לצד למידה פרקטית ואמיתית מניסיונם של מנהלים בכירים, ניסוי וטעיה ולימוד מהחיים. 3 ימים בקמפוס הטכניון בשרונה ת"א.

  • 31/05/2020
    עולם בהאצה דיגיטלית: זו השעה של מנהלי מערכות המידע

    משבר הקורונה הוביל להאצה דיגיטלית ולטרנספורמציה בארגונים רבים במשק. מנהלי מערכות המידע נדרשו לעבודה מסביב לשעון על מנת להתאים את מערכות המידע לעבודה מרחוק, שירות מרחוק והגנה מפני מתקפות סייבר. את התובנות מהתקופה שחלפה ילמדו המשתתפים בקורס ניהול בכיר למנמ"רים (CIO)

  • 19/11/2020
    Alumni Talk UX# ארבעה בוגרים, ארבעה סיפורים

    אנחנו גאים לחשוף את דור העתיד של חווית המשתמש בישראל. 4 בוגרי ובוגרות קורס UX מספרים איך הם הגיעו לחווית משתמש, למה בחרו דווקא את התחום הזה ומה הקשר בין מבנים מפורסמים בחו"ל ל-UX?

אוגוסט 2021

יולי 2021

מביאים לזירה אחת אוצר ידע ייחודי לראשונה בארץ

איך עוברים מרעיון שנבט בתהליך מו"פ לניהול מגה-פרויקט מבחינת מדיניות, אסטרטגיה, כוח אדם, טכנולוגיה וצרכי השוק? ואיך המאפיינים של התעשייה הישראלית יכולים לעזור או לעכב? סדנה חדשה של הטכניון לימודי המשך תנסה לענות על שאלות חשובות אלו ונוספות, דרך הרצאות מרתקות שיקנו ידע מקצועי על מודלים תיאורטיים, לצד למידה פרקטית ואמיתית מניסיונם של מנהלים בכירים, ניסוי וטעיה ולימוד מהחיים. 3 ימים בקמפוס הטכניון בשרונה ת"א.

יוני 2021

"זמן השדרוגים" הסבות מקצועיות נעשות פופולריות ומוצלחות יותר בתקופה האחרונה

"אנשים ללא ניסיון בהיי-טק עוברים הכשרה כדי להתאים לתפקיד, גרפיקאים שעבדו בפרינט מתקבלים כמעצבי דיגיטל, אנשי יחסי ציבור הופכים להייטקיסטים: היציאה מהקורונה יוצרת חלון הזדמנויות נדיר להמוני עובדים להקפיץ בבת-אחת את הקריירה" כתבה שפורסמה בידיעות אחרונות מציגה את תופעת ההסבות המקצועיות שהופכת לפופולרית ומוצלחת בתקופה האחרונה. "בעזרת קורס הכשרה מנצלים את הכישורים של העובד ועושים התאמות לצרכים הדחופים של הארגונים"

5 טיפים בהקמת קמפיין דיגיטלי

אור סגלוביץ' מנהל את קורסי השיווק הדיגיטלי אצלנו בטכניון לימודי המשך, אז ניצלנו את החזרה ללימודים פרונטליים בקמפוסים כדי לתפוס אותו בין השיעורים לשיחה קצרה על קמפיינים בעולם הדיגיטלי, ויצאנו עם 5 טיפים שאתם חייבים לקרוא >>

ארכיון המגזין

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il