מוקד מידע ורישום 04-8294228

המגזין

כתבות שכדאי לכם לקרוא

  • 25/05/2017
    המרצים של הרווארד מלמדים אתכם איך לנהל מו"מ

    לאור הביקוש הרב, הטכניון פותח מחזור נוסף של סדנת המו"מ של הרווארד במרץ 2018, במשך שלושה ימים ילמדו מנהלים בכירים, מהנדסים ומקבלי החלטות כיצד להגדיל את 'העוגה' שעומדת לרשותם

  • 30/01/2018
    כולם מדברים על UX

    רן לירון, המנהל האקדמי של קורס "אפיון ממשק וחווית משתמש" מסביר על חשיבות מקצוע ה- UX (ראשי תיבות של user experience) ועד כמה הוא חלק מהחיים של כולנו: "לפני 15 שנה אנשים לא הבינו בכלל על מה אני מדבר, היום כולם כבר יודעים ש – UX זה חלק חשוב בכל מוצר, לעיתים זה אפילו עניין של חיים ומוות"

  • 21/12/2017
    אדוני הדירקטור, גבירתי הדירקטורית

    קורס הכשרת דירקטורים ומנכ"לים יוצא לדרך בטכניון היחידה ללימודי המשך, עם דגש על חברות טכנולוגיה. האם יש לך את מה שצריך כדי לכהן בתפקיד הנחשק שכולל אחריות כלפי התאגיד, כלפי בעלי המניות וכלפי הציבור הרחב? בחן/י את עצמך >>

פברואר 2020

כוח העל של העידן הדיגיטלי: המסלול להכשרת מעצבים גרפיים

בעידן הדיגיטלי אין עסק, מותג או ארגון שלא עושים שימוש בעיצוב גרפי. המסלול השנתי לעיצוב גרפי מקצועי נפתח כדי לתת מענה לביקוש והוא מאפשר הכשרה מקיפה, בת שנה, שבסופה הבוגרים יוצאים לשוק עם תיק עבודות וידע רב. "עיצוב גרפי זה מקצוע העתיד. המסלול מכוון לצורכי התעשייה ואנחנו מדברים בו תכלס", אומר קובי גופר, מרצה מוביל בתכנית

בטיחות תחילה: חוקרי בטיחות ימנעו את הטרגדיה הבאה

תאונות עבודה באתרי בנייה, הטרגדיה במעלית בהצפות בדרום תל אביב, השריפה בכרמל או תאונת רכבת. אחרי כל אירוע בטיחות נדרשת עבודה של חוקר אירועי בטיחות בארגון כדי שמקרים כאלה לא יחזרו על עצמם בעתיד. לראשונה בישראל: קורס להכשרת מנהלי חקירה בטיחותית בארגון מביא את הבשורה לתעשייה ולאזרחים

דצמבר 2019

חדשנות: מדריך למשתמש

יש לכם רעיון חדש? פתחתם סטרטאפ? מזל טוב! איך תדעו אם הרעיון שלכם באמת חדשני ואיך תכניסו לחברה שלכם ערכי חדשנות שיובילו להצלחה? חנוך ספוז'ניקוב מגלה את סודות החדשנות

אוקטובר 2019

ארכיון המגזין

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il