מוקד מידע ורישום 04-8294228

המגזין

כתבות שכדאי לכם לקרוא

  • 19/11/2020
    Alumni Talk UX# ארבעה בוגרים, ארבעה סיפורים

    אנחנו גאים לחשוף את דור העתיד של חווית המשתמש בישראל. 4 בוגרי ובוגרות קורס UX מספרים איך הם הגיעו לחווית משתמש, למה בחרו דווקא את התחום הזה ומה הקשר בין מבנים מפורסמים בחו"ל ל-UX?

  • 09/06/2020
    "תכנית הלימוד השפיעה לטובה על העבודה שלי מול המטופלים במרפאה"

    ד"ר עמיד גבר, מומחה ברפואת משפחה, מספר איך הלימודים בבית הספר ללימודי המשך מתקדמים ברפואה השפיעו על תחום העיסוק שלו: "הלימודים הרחיבו את ארגז הכלים שלי ומאפשרים לי לתת מענה טוב למטופלים". פרופסור אהוד גולדהמר, קרדיולוג, מסביר: "המציאות של הרופאים מחייבת את העדכון הזה, רופאים לא יכולים להרשות לעצמם לא להתעדכן באופן שוטף, גם אם הם רבי ניסיון"

  • 31/05/2020
    עולם בהאצה דיגיטלית: זו השעה של מנהלי מערכות המידע

    משבר הקורונה הוביל להאצה דיגיטלית ולטרנספורמציה בארגונים רבים במשק. מנהלי מערכות המידע נדרשו לעבודה מסביב לשעון על מנת להתאים את מערכות המידע לעבודה מרחוק, שירות מרחוק והגנה מפני מתקפות סייבר. את התובנות מהתקופה שחלפה ילמדו המשתתפים בקורס ניהול בכיר למנמ"רים (CIO)

נובמבר 2020

אוקטובר 2020

כולם מדברים על UX

רן לירון, המנהל האקדמי של קורס "אפיון ממשק וחווית משתמש" מסביר על חשיבות מקצוע ה- UX (ראשי תיבות של user experience) ועד כמה הוא חלק מהחיים של כולנו: "לפני 15 שנה אנשים לא הבינו בכלל על מה אני מדבר, היום כולם כבר יודעים ש – UX זה חלק חשוב בכל מוצר, לעיתים זה אפילו עניין של חיים ומוות"

יוני 2020

"תכנית הלימוד השפיעה לטובה על העבודה שלי מול המטופלים במרפאה"

ד"ר עמיד גבר, מומחה ברפואת משפחה, מספר איך הלימודים בבית הספר ללימודי המשך מתקדמים ברפואה השפיעו על תחום העיסוק שלו: "הלימודים הרחיבו את ארגז הכלים שלי ומאפשרים לי לתת מענה טוב למטופלים". פרופסור אהוד גולדהמר, קרדיולוג, מסביר: "המציאות של הרופאים מחייבת את העדכון הזה, רופאים לא יכולים להרשות לעצמם לא להתעדכן באופן שוטף, גם אם הם רבי ניסיון"

ארכיון המגזין

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il