המגזין

"זמן השדרוגים"

"גרפיקאים שעבדו בפרינט מתקבלים כמעצבי דיגיטל, אנשי יחסי ציבור הופכים להייטקיסטים: היציאה מהקורונה יוצרת חלון הזדמנויות נדיר להמוני עובדים להקפיץ בבת-אחת את הקריירה". כתבה שפורסמה בידיעות אחרונות מציגה את תופעת ההסבות המקצועיות שהופכת לפופולרית ומוצלחת בתקופה האחרונה. "בעזרת קורס הכשרה מנצלים את הכישורים של העובד ועושים התאמות לצרכים הדחופים של הארגונים"

28/06/2021

כיצד הפך משבר הקורונה להזדמנות עבור הקריירה של רבים?

הסבות מקצועיות נעשות פופולריות ומוצלחות יותר בתקופה האחרונה עם הדינמיות המוגברת בשוק העבודה. בכתבה "זמן השדרוגים" שפורסמה השבוע (24.6.21) בידיעות אחרונות נכתב: "אנשים ללא ניסיון בהיי-טק עוברים הכשרה כדי להתאים לתפקיד, גרפיקאים שעבדו בפרינט מתקבלים כמעצבי דיגיטל, אנשי יחסי ציבור הופכים להייטקיסטים: היציאה מהקורונה יוצרת חלון הזדמנויות נדיר להמוני עובדים להקפיץ בבת-אחת את הקריירה, בזכות העובדה שהמעסיקים משוועים לעובדים ומוכנים להתפשר על הכל – ניסיון, מיומנויות ותנאי שכר."

אז איזו הסבה מקצועית לבחור?

בכתבה הובאה רשימה של מקצועות, כאשר מתוך נתוני שירות התעסוקה עולה, כי ישנם תחומים עם ביקוש גבוה ביותר לעובדים כיום, ביניהם נמנים המקצועות: שיווק דיגיטלי, ניהול פרויקטים, הנדסת תוכנה, סייבר ואבטחת מידע ועודהיחידה ללימודי המשך וחוץ של הטכניון מעניקה הסבות מקצוע איכותיות לתחומים אלו בהנחיית מרצים ומומחים מהשורה הראשונה בתחומם.

אז למה אתם מחכים? בואו לבחור את הקורס שיקפיץ אתכם לשלב הבא בקריירה שלכם >>

ואם אתם לא מצליחים להחליט איזו הכשרה מתאימה לכם או מעוניינים בקורס שלא מופיע ברשימה, מוקד המידע שלנו זמין לרשותכם בוואטסאפ ובמס' 04-8295050. אתם גם יכולים להשאיר פרטים ונחזור אליכם

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button