המגזין

קטגוריה: מחשבים

אפיון חווית משתמש: המפתח להצלחה בעידן הדיגיטלי

בעידן הדיגיטלי המתקדם, חשיבותה של חוויית המשתמש (UX) עולה וגוברת. התקשורת והעברת המסרים כיום נמצאות בקצב מהיר ומתמיד של שינויים ושדרוגים, כך שהמשתמשים מצפים לחווית משתמש נוחה, מהירה ומותאמת אישית, כמעט בכל תחום בחיים. אז מה צריך לדעת על התפקידים בתחום, אילו יכולות נדרשות ומהם הנושאים החמים בתחום?

תחפושות, לא רק בפורים

להתחפש לכבוד פורים? זה נהדר! אבל להתחפש לאדם אחר כדי להונות אנשים? קצת פחות. בעולמות הסייבר אנחנו פוגשים תחפושות והתחזות כל השנה… פישינג (דיוג) היא הונאת אינטרנט במהלכה יש ניסיון לגניבת מידע רגיש על ידי התחזות ברשת.
אז מה כדאי לדעת ומה עושים?

מה הבעיה עם מחקר UX?

עם כל הצער שבדבר, תחום UX עוסק בהתנהגות אנושית… לכן אנחנו לא אמורים להיות מופתעים מכך שקשה לנבא התנהגות. ויטלי מיז'יריצקי, המנהל האקדמי של קורס מחקר UX מאמין שכבר הגענו למצב שבו כל ארגון מבין את החשיבות של התחום, אבל עדיין רוב הכישלונות של מוצרים, מיוחסים לחוסר התאמה בין המוצר לשוק. אז למה זה קורה, איך זה קשור לחוויות העבר שלנו עם חומוס וסושי ואיך נמנעים ממחקר גרוע שמתגלה כשכבר מאוחר מדי?

"הCISO הוא פעלולן"

תפקיד הCISO הוא אחד התפקידים החשובים שבלעדיו אף ארגון לא יכול להתקיים. אורן אלימלך, בעל ניסיון של מעל 20 שנה בתחום הסייבר ומנהל אקדמי בקורס CISO בטכניון לימודי המשך, חשף בפנינו את תחומי האחריות, האתגרים והטיפים החשובים ביותר שכל CISO (או מי שעתיד להיכנס לתחום) צריך לדעת!

התכנית מכניסה אותך ל-state of mind של עולם ההייטק

מנתח מערכות המידע הוא הגורם המקצועי המגשר בארגון שיודע לאפיין את הצורך העסקי ולתת לארגון את הפתרון הטכנולוגי המתאים ביותר. דיברנו עם הבוגרים והבוגרות שלנו ושאלנו למה בחרו דווקא את התחום הזה, במה הם עוסקים היום וכיצד התכנית השפיעה על תפקידם וצורת החשיבה שלהם בתקופת דינאמית שכזו.

הטרנספורמציה הדיגיטלית – לחשוב בגדול, לתכנן את המסע ולשמור על המומנטום

טרנספורמציה דיגיטלית היא תפיסה ותהליך גדול ונרחב בהרבה מאוסף הצעדים שארגונים נקטו כתגובה למגיפת הקורונה. היא עוסקת בשילוב הטכנולוגיות הדיגיטליות במטרה להביא ערך ללקוחות ועוסקת בהכנת הארגון לסביבה העסקית העתידית. איך מתחילים את המסע ואיך יוצאים לדרך בלי להיכשל? המדריך עפ"י רז הייפרמן, מרצה בקורס ניהול בכיר למנמ"רים CIO

"זמן השדרוגים"

"גרפיקאים שעבדו בפרינט מתקבלים כמעצבי דיגיטל, אנשי יחסי ציבור הופכים להייטקיסטים: היציאה מהקורונה יוצרת חלון הזדמנויות נדיר להמוני עובדים להקפיץ בבת-אחת את הקריירה". כתבה שפורסמה בידיעות אחרונות מציגה את תופעת ההסבות המקצועיות שהופכת לפופולרית ומוצלחת בתקופה האחרונה. "בעזרת קורס הכשרה מנצלים את הכישורים של העובד ועושים התאמות לצרכים הדחופים של הארגונים"

הטבלה הנעלמת (סיפור UX לפני השינה)

ערב שקט אחד, לאחר שהילד רון כבר נרדם, פקחו הצעצועים את עיניהם ולא זיהו את החדר. הוא היה הפוך ומבולגן. הם החליטו לבנות לרון אפקליציה לניהול ומעקב אחר הצעצועים. אז איך נראית הגרסה שלהם ומה הם שכחו לקחת בחשבון? מאת ויטלי מיז'יריצקי, מרצה מוביל בקורס UX

Alumni Talk UX# ארבעה בוגרים, ארבעה סיפורים

אנחנו גאים לחשוף את דור העתיד של חווית המשתמש בישראל. 4 בוגרי ובוגרות קורס UX מספרים איך הם הגיעו לחווית משתמש, למה בחרו דווקא את התחום הזה ומה הקשר בין מבנים מפורסמים בחו"ל ל-UX?

PowerShell / אביגיל בן-טובים, בוגרת קורס DBA

לאחר שעבדה מעל 10 שנים באמדוקס וחזרה מרילוקיישן בדרום אמריקה, החליטה אביגיל בן-טובים להעמיק בתחומי ה-DBA. היא סיימה קורס DBA בטכניון לימודי המשך, ומתוך סקרנות אמיתית בתוכנת ה-PowerShell, כתבה למגזין שלנו את הסקירה הזו

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button