מוקד מידע ורישום 04-8294228

שיווק דיגיטלי - הכשרת מנהלים, יזמים ובעלי עסקים לעולם דיגיטלי מתקדם

לימודי ניהול, יזמות ושיווק

מיקום
קמפוס הטכניון, חיפה
קמפוס שרונה, תל אביב
קמפוס עזריאלי, ירושלים
מתכונת הלימודים
18 מפגשים שבועיים בשעות אחה"צ
יתרונות התכנית
ארגז כלים אפקטיבי ביותר לשיווק בעולם הדיגיטלי, יכולת קבלת החלטות מושכלות על בסיס נתונים ושיפור ביצועים, בליווי מרצים בכירים בעלי ניסיון רב בשיווק דיגיטלי
קהל היעד
מנהלים, יזמים ובעלי עסקים בעלי ידע בסיסי בשיווק דיגיטלי, העוסקים במגוון תחומים ומעוניינים בהיכרות מעמיקה עם התחום

אודות התכנית

ברוכים הבאים לעולם החדש. עולם שבו מילים כמו חדשנות, יצירתיות, קידמה, טכנולוגיה ואנושיות הן מילים מובילות. אנו נמצאים בעידן אשר תחום השיווק הדיגיטלי הפך ללב העסק ואחד הגורמים המרכזיים אשר משפיעים על הצלחתו. עבור מנהלים, יזמים ובעלי עסקים, הצורך בהבנה רחבה של עולם השיווק הדיגיטלי הוא קריטי ומשמעותי. העולם הדיגיטלי מאפשר לנו להגיע לכל אדם בעולם בכל רגע נתון ולהציע לו את הערך המוסף שלנו באופן רלוונטי ומדויק.

הטכניון לימודי המשך מציע קורס שיווק דיגיטלי עבור הנמצאים בעמדות מפתח, יזמים, מנהלי עסקים קטנים ובינוניים, אשר מקנה ארגז כלים אפקטיבי לעולם השיווק הדיגיטלי, יכולת קבלת החלטות אסטרטגיות לטובת הארגון, מדידת תוצאות, שיפור ביצועים והבנה של צרכי הלקוחות.
נבחרת המרצים בקורס מורכבת מאנשי מקצוע בכירים המובילים בתעשייה, אשר עבדו בחברות בינלאומיות כגון Google, Microsoft, Oracle Corporation ועוד. כולם מנהלים כיום משרדי פרסום ובעלי היכרות מקצועית רבה עם מותגים גדולים. בנוסף, בעלי ניסיון עשיר בהדרכת וליווי סטודנטים.

הקורס כולל למידה תיאורטית רחבה לצד סדנאות פרקטיות של למידה פעילה והגשת פרויקט התנסות מעשית בפרסום עבור עסק פעיל.

בוגרי הקורס יקבלו תעודת סיום קורס שיווק דיגיטלי מהיחידה ללימודי המשך בטכניון

הקורס מיועד למנהלים אשר מעוניינים להיות בקדמת החדשנות הדיגיטלית ועוסקים במגוון תחומים: מנהלי חברות ועמותות, יזמים, בעלי עסקים, וכמו כן למנהלים העוסקים בתחום השיווק, הפיתוח העסקי, המותג ויחסי הציבור, מתכנתים ומעצבים המעוניינים להתעדכן בחידושים האחרונים המתקיימים בעולם השיווק הדיגיטלי.

תנאי הקבלה

ניסיון ניהולי או תואר אקדמי ממוסד מוכר או ראיון אישי לבחינת התאמה.
לא נדרש ידע קודם בתכנות.

מתכונת הלימודים

התכנית כוללת 90 שעות אקדמיות במתכונת של 18 מפגשים – פעם בשבוע למשך 4 חודשים.
בחיפה – ימי א' בין השעות  17:30-21:30

בתל אביב – ימי ה' בין השעות 17:15-21:15

בין תחומי הלימוד

  • מבוא לשיווק דיגיטלי – מגמות ונתונים מהארץ והעולם, מושגי יסוד, בניית תכנית אסטרטגית, כללי זהב למודעות פרסום, כלים שימושיים, שיווק במובייל, מחקרי שוק
  • מדיה חברתית – בניית מערכת יחסים עם הלקוחות – היכרות עם רשתות חברתיות וכל האפשרויות שהן מציעות מבחינה פרסומית ושיווקית לעסקים כולל קמפיינים ממומנים PPC וקידום ללא עלות, כולל סדנאות מעשיות.
  • Google – רשת הפרסום של גוגל Google Ads, יוטיוב וקידום אורגני SEO
  • הכנה למבחן ההסמכה Google Ads certification
  • אתרים ודפי נחיתה לצורך שיווק אפקטיבי – עקרונות הקמת דף, סדנאות מעשיות להקמת אתר באמצעות Wix, ניתוח חווית המשתמש ובניית מוניטין ברשת
  • שיווק באמצעות תוכן – פיתוח נוכחות דיגיטלית, יח"צ דיגיטלי, תוכן שיווקי ממומן Taboola , Outbrain
  • ניוזלטרים – עקרונות, חוק הספאם, כלים שימושיים לשיווק בעזרת ניוזלטרים
  • מדידה ואופטימיזציה – עקרונות השימוש בגוגל אנליטיקס, שיפור וניתוח תוצאות קמפיינים

 

סדנאות מעשיות ולמידה פעילה
הקורס משלב סדנאות מעשיות, בהן תציגו את הקמפיין שלכם, בהתבסס על הידע שתצברו בקורס, כולל דיון על האתגרים בהם נתקלתם. יחד עם המשתתפים בקורס ועם המרצים, אשר הנם אנשי שיווק מנוסים, נציע פתרונות לאתגרים הללו כך שלאורך הקורס תוכלו לשפר את הביצועים שלכם וללמוד תוך כדי עשייה.

סגל המרצים

 

דינה אברמסון: ניהול אקדמי

אשת תקשורת ופרסומאית, שימשה כעיתונאית בערוצים המרכזיים בישראל, כיום בעלים של משרד הפרסום הדיגיטלי סימפל מדיה, בעלת ניסיון של למעלה מעשור בניהול מאות דפים עסקיים ואתרי אינטרנט עבור עסקים, מוסדות להשכלה גבוהה וארגונים מובילים. מוסמכת גוגל פרטנרס.

 

 

 

ד"ר יאיר בן דוד

מרצה בכיר מטעם גוגל בתחוםadvertisement Online . יצר והעביר קורסים מטעם גוגל עבור סוכנויות הפרסום שלGoogle Partners , משמש כמרצה במכללות המובילות בהכנה לבחינות ההסמכה של גוגל. ניהל קמפיינים דיגיטליים למותגים ישראלים בארץ ובעולם כגון בנק לאומי, עמינח ועוד.

 

 

אורי ניסני

מומחה בתחום המסחר האלקטרוני, האינטרנט והטכנולוגיה. ניהל את תחום אופיס סיסטם במיקרוסופט ישראל. הקים את תחום האינטרנט בחברת ג’ון ברייס הדרכה, ניהל את תחום Technologies Emerging באורקל ישראל,  CTO של קרדן טכנולוגיה בעת ההנפקה ב TASE ושותף עמית בקרן ההון סיכון קונקורד.

 

 

אור סגלוביץ'

מומחה לרשתות חברתיות וקידום ממומן, מעל ל-10 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי ובעלים של חברת דיגיטל, מנהל למעלה מ-60 דפים עסקיים וקמפיינים ממומנים במאות אלפי שקלים. בין לקוחותיו: קוקה קולה, אצטדיון סמי עופר, משרד הקליטה, אליעד נחום, מגוון סטארטאפים, אקסלרטורים ועוד.

 

 

רוני אפלבוים

קופירייטר מסחרי ופוליטי מאז 1982, עבד עם משרדי הפרסום המובילים בישראל בהם העניק חיים לפרסומות בלתי נשכחות. יוצר השמות אקמול פוקוס, שוקו שוק, מכבי שלי, בית בלב, U בנק, הילוך שישי ועוד מותגים רבים ונוספים. הקים וניהל את מסלול הקופירייטרים ב'בצפר' של חברות הפרסום והדיגיטל. משמש כמרצה בכיר לפרסום, כתיבה שיווקית ויצירתיות במוסדות המובילים בישראל.

בוגרים מספרים

הגעתי לקורס ללא ציפיות ועם ידע מועט בבניית קמפיינים בפייסבוק.
בסיום הקורס אני יכולה להגיד שהקורס נתן לי המון, נתן לי כיווני חשיבה מעולים ולימד אותי רבות איך להשתמש בכלים הבסיסיים המשמשים לשיווק הדיגיטלי.
המרצים מעולים וסבלניים והעבירו את החומר הנלמד בצורה טובה ומרתקת.

חגית בן-צור | בוגרת מחזור ראשון

בתור מנהלת שיווק, הקורס "שיווק דיגיטלי" העניק לי כלים לראיה רחבה יותר במקצוע שאני נמצאת בו היום, יכולת הסתכלות והבנה של הכלים הדיגיטליים שיש כיום ואופי הרלוונטיות שלהם, ובנוסף הרצאות של אנשי מקצוע בתחום הדיגיטל הנמצאים יום יום בשטח. מומלץ וחשוב.

נדיה פרומן

קורס מאוד מקיף שמתמקד בדברים החשובים. המרצים האורחים היו מדהימים ופתחו לנו את הראש לעולמות חדשים ומעודכנים. מאוד ממליצה!

ורד דגני | מנהלת הדרכה בחברת תיירות

הקורס נתן לי המון כלים תאורטיים ומעשיים. מרצים מעולים, קשובים, זמינים ומקצוענים. הקורס כולל תרגולים פרקטיים. נגענו בתכנים מאוד עדכניים ואני מרגיש מוכן לצאת לשוק כמנהל מדיה או קמפיינים אונליין.

אריק ויטל מור | מנהל פיתוח עסקי GettyImages

אולי יעניין אותך לקרוא

  • 15/05/2017
    עשרה טיפים לשיווק העסק

    אתם פרילנסרים, עצמאים או בעלי עסק קטן? הגיע הזמן לשווק את העסק כדי להגיע ללקוחות שלכם. הנה עשרה טיפים לשיווק העסק מטעם מומחי הקורס "שיווק דיגיטלי" של הטכניון – היחידה ללימודי המשך 

  • 15/12/2015
    ארגז כלים דיגיטלי

    דובי ספקטור, מרצה בקורס שיווק דיגיטלי ומשנה למנכ"ל חברת הדיגיטל המובילה מדיהקום אינטראקשן מקבוצת אדלר חומסקי, מגלה לקוראי המגזין מספר כלים מקצועיים לשיווק אפקטיבי ומסעיר

  • 15/10/2015
    מהפכת השיווק הדיגיטלי

    מה שהחל בבאנרים באתרי אינטרנט הפך לשוק יצירתי חסר גבולות שנוגס במשרדי הפרסום המסורתיים. השנה יפתח קורס ללימודי עקרונות השיווק הדיגיטלי בטכניון – היחידה ללימודי המשך ולא תאמינו כמה אפשרויות יש לתחום הזה להציע לכם

תכניות לימוד דומות

הכשרת מומחי שיווק דיגיטלי

הכשרת מקצועני שיווק דיגיטלי: מנהלי קמפיינים, מנהלי שיווק דיגיטלי, ומנהלי מדיה חברתית. הקורס משלב התנסות מעשית במגוון כלים מקצועיים, הרצאות אורח של אנשי פרסום בכירים ותרגול רב

קורס פיתוח אתרי אינטרנט

מסלול ייחודי הנכתב באוריינטציה המותאמת לצרכי השוק ומכין את בוגריו להשתלבות בתפקידים של אפיון ופיתוח פרויקטים בתחום האינטרנט

אפיון חווית משתמש UX

בקורס אפיון הממשק וחווית המשתמש (User Experience design, או בקיצור UX), נעסק בתכנון האינטראקציה בין משתמשים למערכות המחשב. נלמד כיצד חוקרים את קהלי היעד, מגבשים הבנה עמוקה של צורכיהם, הציפיות שלהם ויכולותיהם, ובהתאם –
מתכננים את מבנה המסכים ותהליכי העבודה בכדי ליצור חווית שימוש זורמת, נוחה ומהנה

ניהול מוצר Product Management

ניהול מוצר הוא אחד התהליכים המרכזיים בכל ארגון שמייצר מוצרים ופתרונות. התהליך מאפשר ראיה הוליסטית של מחזור חיי המוצר. כיום, ניהול מוצר הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בחברות הייטק והביקוש מתעורר גם בחברות שהן לא בתחום ההיי-טק המבינות את הצורך בפעילות ובעלי תפקיד בתחום ניהול מוצר.

למידע נוסף על התכנית שיווק דיגיטלי – הכשרת מנהלים, יזמים ובעלי עסקים לעולם דיגיטלי מתקדם השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: odeda@trdf.technion.ac.il