מוקד מידע ורישום 04-8294228

קורס אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית

לימודי ניהול, יזמות ושיווק

מיקום
קמפוס שרונה, תל אביב
מתכונת הלימודים
16 מפגשים, אחת לשבוע בימי ו' בשעות 09:00-13:00 - סה"כ 80 שעות אקדמיות.
יתרונות התכנית
במסגרת התכנית תרכשו ארגז כלים אפקטיבי, יכולת וכלים לקבלת החלטות אסטרטגיות לטובת הארגון, מדידת תוצאות, שיפור ביצועים והבנה של צרכי הלקוחות, אשר הכרחיים ונחוצים עבור הנמצאים בעמדות מפתח בארגונים או חברות, יזמים או מנהלי שיווק שלא באו מהעולם הדיגיטלי.
קהל היעד
הקורס מיועד למנהלים או מקבלי החלטות בארגון: מנהלי חברות ועמותות, מנהלי שיווק המנהלים ספקי משנה, יזמים, מנהלי פיתוח עסקי, מנהלי מותג או מנהלי יחסי ציבור.

בוגרים מספרים

הגעתי לקורס ללא ציפיות ועם ידע מועט בבניית קמפיינים בפייסבוק.
בסיום הקורס אני יכולה להגיד שהקורס נתן לי המון, נתן לי כיווני חשיבה מעולים ולימד אותי רבות איך להשתמש בכלים הבסיסיים המשמשים לשיווק הדיגיטלי.
המרצים מעולים וסבלניים והעבירו את החומר הנלמד בצורה טובה ומרתקת.

חגית בן-צור

אולי יעניין אותך לקרוא

  • 06/01/2019
    מנהל עסק? אתה חייב ללמוד את שפת השיווק הדיגיטלי

    "כל מנהל עסק צריך להכיר את השפה של השיווק הדיגיטלי כדי לדעת מה לדרוש מאנשי השיווק שלו וכדי לקרוא את התוצאות". דינה אברמסון, המנהלת האקדמית של קורס שיווק דיגיטלי למנהלים, מספרת על המהפכה השיווקית שעשו הרשתות החברתיות לעסקים

  • 15/05/2017
    עשרה טיפים לשיווק העסק

    אתם פרילנסרים, עצמאים או בעלי עסק קטן? הגיע הזמן לשווק את העסק כדי להגיע ללקוחות שלכם. הנה עשרה טיפים לשיווק העסק מטעם מומחי הקורס "שיווק דיגיטלי" של הטכניון – היחידה ללימודי המשך 

תכניות לימוד נוספות בתחום

הכשרת מומחי שיווק דיגיטלי

הכשרת מקצועני שיווק דיגיטלי: מנהלי קמפיינים, מנהלי שיווק דיגיטלי, ומנהלי מדיה חברתית. הקורס משלב התנסות מעשית במגוון כלים מקצועיים, הרצאות אורח של אנשי פרסום בכירים ותרגול רב

אפיון חווית משתמש UX

בקורס אפיון הממשק וחווית המשתמש (User Experience design, או בקיצור UX), נעסק בתכנון האינטראקציה בין משתמשים למערכות המחשב. נלמד כיצד חוקרים את קהלי היעד, מגבשים הבנה עמוקה של צורכיהם, הציפיות שלהם ויכולותיהם, ובהתאם –
מתכננים את מבנה המסכים ותהליכי העבודה בכדי ליצור חווית שימוש זורמת, נוחה ומהנה

ניהול מוצר Product Management

ניהול מוצר הוא אחד התהליכים המרכזיים בכל ארגון שמייצר מוצרים ופתרונות. התהליך מאפשר ראיה הוליסטית של מחזור חיי המוצר. כיום, ניהול מוצר הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בחברות הייטק והביקוש מתעורר גם בחברות שהן לא בתחום ההיי-טק המבינות את הצורך בפעילות ובעלי תפקיד בתחום ניהול מוצר.

למידע נוסף על התכנית קורס אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: odeda@trdf.technion.ac.il