קורס שיווק דיגיטלי אסטרטגי למנהלים

לימודי ניהול, יזמות ושיווק

מיקום
קמפוס שרונה, ת"א
מתכונת הלימודים
16 מפגשים, אחת לשבוע - סה"כ 80 שעות אקדמיות.
יתרונות התכנית
במסגרת התכנית תרכשו ארגז כלים אפקטיבי, יכולת וכלים לקבלת החלטות אסטרטגיות לטובת הארגון, מדידת תוצאות, שיפור ביצועים והבנה של צרכי הלקוחות, אשר הכרחיים ונחוצים עבור הנמצאים בעמדות מפתח בארגונים או חברות, יזמים או מנהלי שיווק שלא באו מהעולם הדיגיטלי.
קהל היעד
הקורס מיועד למנהלים או מקבלי החלטות בארגון: מנהלי חברות ועמותות, מנהלי שיווק המנהלים ספקי משנה, יזמים, מנהלי פיתוח עסקי, מנהלי מותג או מנהלי יחסי ציבור.

אולי יעניין אותך לקרוא

  • 06/02/2022
    הנהר הגדול: השוק המקוון

    הנהר הגדול של השוק המקוון לוקח ארגונים לעולם חדש של אפשרויות חדשות ולעיתים מבלבלות. לכל ארגון יש את המשוט שלו, אבל ללא היכרות עם הנהר, האפשרויות, הזרמים ועם כל מי ששט בו, אי אפשר להגיע ליעד. אז איך בונים אסטרטגיית שיווק דיגיטלית נכונה בשוק המקוון? כמה טיפים מהמאסטר אורי ניסני.

  • 19/11/2021
    Alumni Talk UX# ארבעה בוגרים, ארבעה סיפורים

    אנחנו גאים לחשוף את דור העתיד של חווית המשתמש בישראל. 4 בוגרי ובוגרות קורס UX מספרים איך הם הגיעו לחווית משתמש, למה בחרו דווקא את התחום הזה ומה הקשר בין מבנים מפורסמים בחו"ל ל-UX?

תכניות לימוד נוספות בתחום

אפיון חווית משתמש UX

בקורס אפיון הממשק וחווית המשתמש (User Experience design, או בקיצור UX), נעסק בתכנון האינטראקציה בין משתמשים למערכות המחשב. נלמד כיצד חוקרים את קהלי היעד, מגבשים הבנה עמוקה של צרכיהם, הציפיות שלהם ויכולותיהם, ובהתאם – מתכננים את מבנה המסכים ותהליכי העבודה בכדי ליצור חווית שימוש זורמת, נוחה ומהנה

ניהול מוצר Product Management

ניהול מוצר הוא אחד התהליכים המרכזיים בכל ארגון שמייצר מוצרים ופתרונות. התהליך מאפשר ראיה הוליסטית של מחזור חיי המוצר. כיום, ניהול מוצר הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בחברות הייטק והביקוש מתעורר גם בחברות שהן לא בתחום ההיי-טק המבינות את הצורך בפעילות ובעלי תפקיד בתחום ניהול מוצר.

למידע נוסף על התכנית קורס שיווק דיגיטלי אסטרטגי למנהלים השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il