מוקד מידע ורישום 04-8294228

מיקום
קמפוס הטכניון, חיפה
קמפוס שרונה, תל אביב
קמפוס עזריאלי, ירושלים
מתכונת הלימודים
17 מפגשים שבועיים בשעות אחה"צ
יתרונות התכנית
שילוב מנצח בין חשיבה אסטרטגית ואקדמית תוך הכשרה מעשית על כלי השיווק המתקדמים ביותר
קהל היעד
מנהלים, יזמים ובעלי עסקים בעלי ידע בסיסי בשיווק דיגיטלי, העוסקים במגוון תחומים ומעוניינים בהיכרות מעמיקה עם התחום

אודות התכנית

הקורס מעניק מגוון כלים שימושיים מחד, והבנה אסטרטגית מאידך, עבור מנהלים השואפים לשדרג את ביצועי הארגונים שלהם בעזרת שיווק דיגיטלי. הוא משלב הרצאות אורח של מקצוענים ממגוון תחומים עם למידה פעילה הכוללת תרגילי כיתה, התנסות מעשית במגוון כלים, ופרויקט המתמקד בחברה אמתית.

טכנולוגיות מידע ותקשורת, ובהן רשת האינטרנט, מציעות מגוון כלים המאפשרים חיבור זול, מהיר ומדיד יותר מאי-פעם עם לקוחות, ספקים, שותפים עסקיים, קהל מצביעים, וכדומה. כתוצאה מכך ארגונים בכל העולם מפנים יותר ויותר משאבים לתחום השיווק דיגיטלי, הצומח במהירות בשני העשורים האחרונים.

עבור ארגונים רבים מדובר במהפכה של ממש, הן מבחינת דרכי החשיבה והן מבחינת התוצאות: פילוח מדויק להפליא, התאמת מסרים לכל פלח ולכל פלטפורמה שיווקית, ומדידת תוצאות מדויקת. אך לצד השיפורים הללו נולדו גם אתגרים חדשים, כמו הצפת מידע, קהל יעד שזקוק לגירוי תמידי ומהיר, וניהול משובי לקוחות.

הקורס שימושי למנהלים, יזמים ובעלי עסקים שנסמכים על מיקור חוץ של השיווק הדיגיטלי בארגונם, (באופן חלקי או מלא) ומעוניינים לקבל החלטות מושכלות יותר. הוא מתאים למנהלים ממגוון תחומים: מנהלי שיווק, מנהלי מותג, מנהלי פיתוח עסקי, ואף מנהלי עמותות וארגונים שלא למטרת רווח. לא נדרש ידע קודם בתכנות או ידע מקצועי במחשבים – כל התרגילים הם ברמת משתמש בלבד.

ייחודי לבוגרי היחידה ללימודי המשך בשיתוף מנפאואר טאלנט – ליווי וייעוץ אישי של מנהלת קריירה, למשך שלושה חודשים, לטובת סיוע במציאת המשרה המתאימה ביותר למועמד. לפרטים >>

תנאי הקבלה

עליכם לעמוד באחד מהתנאים הבאים: להיות בוגרי תואר אקדמי ממוסד מוכר, להיות בעלי ניסיון עסקי, או להיות בעלי ניסיון משמעותי בשוק העבודה. ייתכן ויידרש ראיון קבלה עם המנהל האקדמי.

מתכונת הלימודים

התכנית כוללת 90 שעות אקדמיות במתכונת של 17 מפגשים.

  • קמפוס תל אביב – הקורס הבא יפתח בנובמבר. הלימודים יתקיימו בימי שלישי בין השעות 17:30-21:30, למשך 4 חודשים.
  • קמפוס חיפה – הקורס הבא יפתח בנובמבר. הלימודים יתקיימו בימי ראשון בין השעות 17:30-21:30, למשך 4 חודשים.
  • קמפוס ירושלים – הקורס הבא יפתח במרץ. הלימודים יתקיימו בימי רביעי בין השעות 17:30-21:30, למשך 4 חודשים.

בין תחומי הלימוד

  • מושגי יסוד: PPC, CPM, CPL, CPA, CTR, Retargeting, יחס המרה, ועוד
  • הקמת אתר בסיסי ודפי נחיתה ב- WordPress ודף עסקי בפייסבוק
  • מחקר: טרנדים, מילות מפתח, מתחרים, ועוד
  • עיצוב חווית משתמש (UI/UX)
  • כתיבה שיווקית
  • גוגל: קידום אורגני (SEO) וקידום ממומן (PPC)
  • פייסבוק: קידום אורגני (News Feed), ניהול דף עסקי, וקידום ממומן (פרסום)
  • תוכן שיווקי (Content marketing)
  • ניטור ואופטימיזציה של קמפיין: Google Analytics, Facebook Insights
  • שיווק Live (שידורי וידאו)

סגל המרצים

סגל המרצים כולל מומחי שיווק דיגיטלי עתירי ניסיון מעשי ואקדמי במגוון תחומים.

ד"ר משה יונתני – מנהל אקדמי
חבר סגל במרכז האקדמי רופין, מרצה בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, ומרצה אורח ב-University College Dublin. למשה תואר שני ודוקטורט מ- Copenhagen Business School. המחקר שלו מתמקד בשווקים דיגיטליים ובהשלכות העסקיות של טכנולוגיות מידע ותקשורת. הוא פרסם מאמרים על פלטפורמות דיגיטליות ועל צמיחה גלובלית של חברות אינטרנט, ומלמד קורסים בשיווק דיגיטלי ובניהול אסטרטגי.

יאיר קורן
יזם, בעל ניסיון עשיר של 8 שנים בתחום השיווק דיגיטלי, מנהל סוכנות לשיווק דיגיטלי. לשעבר מנהל השיווק הדיגיטלי של בוש וסימנס בארץ. בעל ניסיון נרחב בשיווק דיגיטלי בתחומים: SEO, PPC, SMO, Affiliate.

אור סגלוביץ'
יזם ופעיל בתחום השיווק הדיגיטלי מעל לשמונה שנים עם ניסיון רב בעבודה עם חברות ובעלי עסקים. כיום אור מחזיק בדפי פייסבוק עם מעל לחמישה מיליון עוקבים, ומרצה על שיווק דיגיטלי ביחידות ללימודי חוץ ברופין ובטכניון, ובכנסים של גוגל לבעלי עסקים.‬

מרצים אורחים:

גיורא פלדמן
מומחה לעיצוב חווית משתמש (UI/UX)

רוני אפלבוים
מומחה לכתיבה שיווקית

בוגרים מספרים

הגעתי לקורס ללא ציפיות ועם ידע מועט בבניית קמפיינים בפייסבוק.
בסיום הקורס אני יכולה להגיד שהקורס נתן לי המון, נתן לי כיווני חשיבה מעולים ולימד אותי רבות איך להשתמש בכלים הבסיסיים המשמשים לשיווק הדיגיטלי.
המרצים מעולים וסבלניים והעבירו את החומר הנלמד בצורה טובה ומרתקת.

חגית בן-צור | בוגרת מחזור ראשון

בתור מנהלת שיווק, הקורס "שיווק דיגיטלי" העניק לי כלים לראיה רחבה יותר במקצוע שאני נמצאת בו היום, יכולת הסתכלות והבנה של הכלים הדיגיטליים שיש כיום ואופי הרלוונטיות שלהם, ובנוסף הרצאות של אנשי מקצוע בתחום הדיגיטל הנמצאים יום יום בשטח. מומלץ וחשוב.

נדיה פרומן

קורס מאוד מקיף שמתמקד בדברים החשובים. המרצים האורחים היו מדהימים ופתחו לנו את הראש לעולמות חדשים ומעודכנים. מאוד ממליצה!

ורד דגני | מנהלת הדרכה בחברת תיירות

הקורס נתן לי המון כלים תאורטיים ומעשיים. מרצים מעולים, קשובים, זמינים ומקצוענים. הקורס כולל תרגולים פרקטיים. נגענו בתכנים מאוד עדכניים ואני מרגיש מוכן לצאת לשוק כמנהל מדיה או קמפיינים אונליין.

אריק ויטל מור | מנהל פיתוח עסקי GettyImages

אולי יעניין אותך לקרוא

  • 15/05/2017
    עשרה טיפים לשיווק העסק

    אתם פרילנסרים, עצמאים או בעלי עסק קטן? הגיע הזמן לשווק את העסק כדי להגיע ללקוחות שלכם. הנה עשרה טיפים לשיווק העסק מטעם מומחי הקורס "שיווק דיגיטלי" של הטכניון – היחידה ללימודי המשך 

  • 15/12/2015
    ארגז כלים דיגיטלי

    דובי ספקטור, מרצה בקורס שיווק דיגיטלי ומשנה למנכ"ל חברת הדיגיטל המובילה מדיהקום אינטראקשן מקבוצת אדלר חומסקי, מגלה לקוראי המגזין מספר כלים מקצועיים לשיווק אפקטיבי ומסעיר

  • 15/10/2015
    מהפכת השיווק הדיגיטלי

    מה שהחל בבאנרים באתרי אינטרנט הפך לשוק יצירתי חסר גבולות שנוגס במשרדי הפרסום המסורתיים. השנה יפתח קורס ללימודי עקרונות השיווק הדיגיטלי בטכניון – היחידה ללימודי המשך ולא תאמינו כמה אפשרויות יש לתחום הזה להציע לכם

תכניות לימוד דומות

הכשרת מומחי שיווק דיגיטלי

הכשרת מקצועני שיווק דיגיטלי: מנהלי קמפיינים, מנהלי שיווק דיגיטלי, ומנהלי מדיה חברתית. הקורס משלב התנסות מעשית במגוון כלים מקצועיים, הרצאות אורח של אנשי פרסום בכירים ותרגול רב

פיתוח אפליקציות מובייל – Android ו-iPhone

תכנית השלמה להכשרת מתכנתי אנדרואיד ואייפון מקצועיים, בשפות הפיתוח ובכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר

קורס פיתוח אתרי אינטרנט

מסלול ייחודי הנכתב באוריינטציה המותאמת לצרכי השוק ומכין את בוגריו להשתלבות בתפקידים של אפיון ופיתוח פרויקטים בתחום האינטרנט

ייעוץ אסטרטגי

בסיסו של הקורס הוא המתודולוגיה וארגז הכלים האוניברסאלי בהם משתמשים הארגונים המובילים והמצליחים בעולם בבניית אסטרטגיית ההצלחה שלהם

למידע נוסף על התכנית קורסי שיווק דיגיטלי השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: odeda@trdf.technion.ac.il