אולי יעניין אותך לקרוא
-
06/02/2022הנהר הגדול: השוק המקוון
הנהר הגדול של השוק המקוון לוקח ארגונים לעולם חדש של אפשרויות חדשות ולעיתים מבלבלות. לכל ארגון יש את המשוט שלו, אבל ללא היכרות עם הנהר, האפשרויות, הזרמים ועם כל מי ששט בו, אי אפשר להגיע ליעד. אז איך בונים אסטרטגיית שיווק דיגיטלית נכונה בשוק המקוון? כמה טיפים מהמאסטר אורי ניסני.
-
19/11/2021Alumni Talk UX# ארבעה בוגרים, ארבעה סיפורים
אנחנו גאים לחשוף את דור העתיד של חווית המשתמש בישראל. 4 בוגרי ובוגרות קורס UX מספרים איך הם הגיעו לחווית משתמש, למה בחרו דווקא את התחום הזה ומה הקשר בין מבנים מפורסמים בחו"ל ל-UX?
-
30/06/2019הפרדוקס הדיגיטלי: איך יוצרים תוכן בעולם שבו אנשים קוראים פחות?
רוני אפלבוים, מומחה לכתיבה שיווקית ומרצה בקורס שיווק דיגיטלי של הטכניון, נותן הצצה לסודות הכתיבה השיווקית בעידן הדיגיטלי
תכניות לימוד נוספות בתחום
הכשרת מנהלי קמפיינים בשיווק דיגיטלי
הכשרת מנהלי קמפיינים בעולם השיווק הדיגיטלי. הקורס משלב התנסות מעשית במגוון כלים מקצועיים, הרצאות אורח של אנשי פרסום בכירים ותרגול רב.
קורס בניית אתרים – Technion Certified Full Stack Pro
מסלול ייחודי הנכתב באוריינטציה המותאמת לצרכי השוק ומכין את בוגריו להשתלבות בתפקידים של אפיון ופיתוח פרויקטים בתחום האינטרנט
אפיון חווית משתמש UX
בקורס אפיון הממשק וחווית המשתמש (User Experience design, או בקיצור UX), נעסק בתכנון האינטראקציה בין משתמשים למערכות המחשב. נלמד כיצד חוקרים את קהלי היעד, מגבשים הבנה עמוקה של צרכיהם, הציפיות שלהם ויכולותיהם, ובהתאם – מתכננים את מבנה המסכים ותהליכי העבודה בכדי ליצור חווית שימוש זורמת, נוחה ומהנה
ניהול מוצר Product Management
ניהול מוצר הוא אחד התהליכים המרכזיים בכל ארגון שמייצר מוצרים ופתרונות. התהליך מאפשר ראיה הוליסטית של מחזור חיי המוצר. כיום, ניהול מוצר הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בחברות הייטק והביקוש מתעורר גם בחברות שהן לא בתחום ההיי-טק המבינות את הצורך בפעילות ובעלי תפקיד בתחום ניהול מוצר.