מוקד מידע ורישום 04-8294228

ניהול מוצר Product Management

לימודי ניהול, יזמות ושיווק

מיקום
קמפוס שרונה, תל אביב
קמפוס הטכניון, חיפה
קמפוס עזריאלי, ירושלים
מתכונת הלימודים
15 מפגשים במהלך 4 חודשים, אחת לשבוע בשעות הבוקר / ערב, בהיקף של 90 שעות אקדמאיות.
יתרונות התכנית
הקורס המקיף והפרקטי ביותר הקיים בשוק. כולל סימולציה מלאה לכל אורך הקורס המדמה תהליך עבודה אמיתי של מנהל מוצר
קהל היעד
מנהלי מוצר ושיווק מוצר, מנהלי מוצר חדשים בתחומם ו/או בעלי תפקידים שונים בארגון, המתעתדים לעשות הסבה לתחום.

בוגרים מספרים

קורס מאוד מעניין ורלונטי! מאוד מתאים גם למנהלי פיתוח שצריכים לבוא בקשר ישיר עם מנהלי מוצר. ממליץ בחום!


אולי יעניין אותך לקרוא

  • 29/10/2019
    7 הטיפים שמנהל מוצר לא יכול בלעדיהם

    מנהלי מוצר ויזמים יודעים שמרבית המוצרים נכשלים. מהן "7 הדיברות" שצריך להכיר כדי להימנע מכישלון? מאת ליאון מלאלל, המנהל האקדמי של קורס ניהול מוצר.

  • 30/01/2018
    כולם מדברים על UX

    רן לירון, המנהל האקדמי של קורס "אפיון ממשק וחווית משתמש" מסביר על חשיבות מקצוע ה- UX (ראשי תיבות של user experience) ועד כמה הוא חלק מהחיים של כולנו: "לפני 15 שנה אנשים לא הבינו בכלל על מה אני מדבר, היום כולם כבר יודעים ש – UX זה חלק חשוב בכל מוצר, לעיתים זה אפילו עניין של חיים ומוות"

  • 21/12/2017
    המצעד השנתי של הטכניון היחידה ללימודי המשך

    מהמרכז ללימודי סייבר דרך בני הנוער המוכשרים ועד לדירקטורים של העתיד. שנת 2017 הייתה שנה עמוסה בטכניון היחידה ללימודי המשך ושנת 2018 תהיה מגוונת וחדשנית אפילו יותר. סיכום שנה חגיגי לקראת 2018 – השנה האזרחית החדשה!

תכניות לימוד נוספות בתחום

אפיון חווית משתמש UX

בקורס אפיון הממשק וחווית המשתמש (User Experience design, או בקיצור UX), נעסק בתכנון האינטראקציה בין משתמשים למערכות המחשב. נלמד כיצד חוקרים את קהלי היעד, מגבשים הבנה עמוקה של צורכיהם, הציפיות שלהם ויכולותיהם, ובהתאם –
מתכננים את מבנה המסכים ותהליכי העבודה בכדי ליצור חווית שימוש זורמת, נוחה ומהנה

למידע נוסף על התכנית ניהול מוצר Product Management השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il