הכשרת מנהלי קמפיינים בשיווק דיגיטלי

לימודי ניהול, יזמות ושיווק

מיקום
קמפוס הטכניון בחיפה
קמפוס שרונה ת"א
מתכונת הלימודים
36 מפגשים, פעמיים בשבוע בשעות הערב במשך כ-5 חודשים.
יתרונות התכנית
שילוב מנצח של ידע עדכני תיאורטי עם תרגולים מעשיים רבים ליישום החומר, התנסות בהקמת קמפיינים לעסק אמיתי, פרויקט גמר ומרצים מנוסים מהשורה הראשונה.
קהל היעד
יזמים, אקדמאים המעוניינים בהסבה או בשדרוג מקצועי, חיילים משוחררים בעלי זיקה לתחום, מנהלי שיווק בארגונים המעוניינים לנהל בעצמם את הנכסים הדיגיטליים שלהם ולכל המעוניינים להתמקצע או לעסוק באופן פעיל בתחום השיווק הדיגיטלי.

אולי יעניין אותך לקרוא

  • 13/03/2022
    5 נקודות חוזקה ו-5 נקודות חולשה במערכת הפרסום של פייסבוק

    פייסבוק או Meta חגגה השנה 18, ומזכירה לנו כל שנה מחדש שהיא עדיין שחקנית חזקה בעולם הפרסום. אור סגלוביץ, מרצה בקורסי השיווק בטכניון לימודי המשך, מציג 5 חידושים אשר ישפיעו על כל קמפיינר לטובה בשנה הקרובה ועוד 5 נקודות לשיפור שעשויות להשאיר את פייסבוק רלוונטית גם בעתיד.

  • 13/01/2022
    5 טיפים בהקמת קמפיין דיגיטלי

    אור סגלוביץ' מנהל את קורסי השיווק הדיגיטלי אצלנו בטכניון לימודי המשך, אז ניצלנו את החזרה ללימודים פרונטליים בקמפוסים כדי לתפוס אותו בין השיעורים לשיחה קצרה על קמפיינים בעולם הדיגיטלי, ויצאנו עם 5 טיפים שאתם חייבים לקרוא >>

  • 19/11/2021
    Alumni Talk UX# ארבעה בוגרים, ארבעה סיפורים

    אנחנו גאים לחשוף את דור העתיד של חווית המשתמש בישראל. 4 בוגרי ובוגרות קורס UX מספרים איך הם הגיעו לחווית משתמש, למה בחרו דווקא את התחום הזה ומה הקשר בין מבנים מפורסמים בחו"ל ל-UX?

תכניות לימוד נוספות בתחום

אפיון חווית משתמש UX

בקורס אפיון הממשק וחווית המשתמש (User Experience design, או בקיצור UX), נעסק בתכנון האינטראקציה בין משתמשים למערכות המחשב. נלמד כיצד חוקרים את קהלי היעד, מגבשים הבנה עמוקה של צרכיהם, הציפיות שלהם ויכולותיהם, ובהתאם – מתכננים את מבנה המסכים ותהליכי העבודה בכדי ליצור חווית שימוש זורמת, נוחה ומהנה

קורס שיווק דיגיטלי אסטרטגי למנהלים

התכנית האפקטיבית ביותר עבור מנהלים, יזמים ובעלי עסקים שמעניקה ארגז כלים בעולם השיווק הדיגיטלי, יכולת קבלת החלטות מושכלות, מדידת תוצאות ושיפור ביצועים עבור העסק שלכם. הקורס כולל למידה תיאורטית ועדכונים לצד סדנאות של למידה פעילה והגשת פרויקט התנסות בפרסום קמפיין עבור עסק פעיל.

המסלול השנתי לעיצוב גרפי מקצועי

התכנית מיועדת למעוניינים לרכוש מקצוע בעולם העיצוב הגרפי – כמקצוע ראשי, כהסבת מקצוע או כעסק משני. בתכנית תקבלו שילוב של הצד הטכני והתיאורטי של עולם העיצוב הגרפי לבין הצד הפרקטי. העולם שלנו משתנה בקצב מסחרר וכך גם תחום העיצוב הגרפי, ולכן בנינו את התכנית הזו – כדי לצייד אתכם ביתרון תחרותי ולהכין אתכם להיות המעצבים הגרפיים המקצועיים של העידן החדש.

למידע נוסף על התכנית הכשרת מנהלי קמפיינים בשיווק דיגיטלי השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il