מוקד מידע ורישום 04-8294228

הכשרת מומחי שיווק דיגיטלי

לימודי ניהול, יזמות ושיווק

מיקום
קמפוס שרונה, תל אביב
קמפוס הטכניון בחיפה
קמפוס ירושלים
מתכונת הלימודים
40 מפגשים אחת לשבוע בשעות הערב, במשך כ-4 חודשים.
יתרונות התכנית
שילוב מנצח של ידע עדכני תיאורטי עם תרגולים מעשיים רבים ליישום החומר, התנסות בהקמת קמפיינים לעסק אמיתי, פרויקט גמר ומרצים מנוסים מהשורה הראשונה.
קהל היעד
יזמים, אקדמאים המעוניינים בהסבה או בשדרוג מקצועי, חיילים משוחררים בעלי זיקה לתחום, מנהלי שיווק בארגונים המעוניינים לנהל בעצמם את הנכסים הדיגיטליים שלהם ולכל המעוניינים להתמקצע או לעסוק באופן פעיל בתחום השיווק הדיגיטלי.

אודות התכנית

אנו נמצאים בעידן בו תחום השיווק הדיגיטלי הפך ללב הפעילות של כל גוף עסקי או ציבורי ומהווה אחד הגורמים המרכזיים המשפיעים על הצלחתו; עידן בו מילים כמו חדשנות, יצירתיות, קידמה, טכנולוגיה ואנושיות הן מילים מובילות. ניהול שיווק דיגיטלי מהווה כיום את אחד המקצועות המבוקשים ביותר בארץ ובעולם.

קורס זה הוא אחד המבוקשים והיוקרתיים להכשרת מומחי שיווק דיגיטלי. הקורס עודכן בהתאם למגמות בתעשייה ובהתאם לפידבקים שקיבלנו מבוגרים שלנו, לכן תכנית הלימודים הנוכחית משלבת ידע עדכני תיאורטי יחד עם שיעורי תרגול שלמים לכל נושא שנלמד בליווי מתרגלי הקורס, שילוב שהוכח כאפקטיבי ביותר ללמידה. בנוסף, הסטודנטים מתנסים בהקמת קמפיינים לעסק אמיתי.

לעומדים בדרישות התוכנית תוענק תעודת סיום מטעם הטכניון היחידה ללימודי המשך, אשר תאפשר להם להתמקצע במכלול הערוצים הדיגיטליים ולהוביל בתחום הדיגיטל.

מטרות התכנית

הכשרה מקיפה ועדכנית בערוצי השיווק הדיגיטלי, שתוביל אתכם להיות מומחים בניהול שיווק דיגיטלי של העסק שלכם או לעסוק בתחום זה כמנהלי שיווק דיגיטלי, מנהלי קמפיינים, מנהל PPC ומנהלי מדיה חברתית. הקורס של הטכניון משלב התנסות מעשית במגוון כלים מקצועיים, ניתוחי קמפיינים אקטואליים, סדנאות תרגול והגשת פרויקט גמר.

קהל היעד

הקורס מיועד לאנשים בעלי ידע בסיסי בתחום השיווק, המעוניינים להתמקצע או לעסוק באופן פעיל בתחום השיווק הדיגיטלי. הוא מתאים ליזמים, לאקדמאים המעוניינים בהסבה או בשדרוג מקצועי, לחיילים משוחררים בעלי זיקה לתחום ולמנהלי שיווק בארגונים המעוניינים לנהל בעצמם את הנכסים הדיגיטליים.

תנאי הקבלה

זיקה לתחום השיווק הדיגיטלי. קבלה לתכנית מותנית בהצגת קורות חיים עדכניים וראיון אישי לפי הצורך. נדרשת אוריינטציה טכנולוגית בסיסית וחשבונות פעילים לכל הפלטפורמות הנלמדות בקורס.

מתכונת הלימודים

200 שעות אקדמיות במתכונת של 40 מפגשי ערב.

בת"א: הלימודים יתקיימו בימי ד' בין השעות 17:00 – 21:00.

בחיפה: הלימודים יתקיימו בימי א' בין השעות 17:00 – 21:00.

*בשבועות בהם יש תרגול, יתקיימו שני מפגשים בשבוע.

 

בין נושאי הלימוד

  • כלי הפרסום של גוגל
  • מדיה חברתית
  • מערכות ניהול של אתרי אינטרנט
  • דפי נחיתה
  • קידום אורגני SEO
  • עקרונות חוויית משתמש UI/UX
  • ניתוח ואופטימיזציה של קמפיינים
  • פרסום פרוגרמטי
  • E-Commerce
  • תוכן שיווקי
  • שיווק שותפים Affiliate marketing
  • הכנה למבחני ההסמכה Google Adwords

סגל המרצים

 

מנהל אקדמי: אור סגלוביץ'

מומחה לרשתות חברתיות וקידום ממומן, מעל ל-10 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי ובעלים של חברת דיגיטל, מנהל למעלה מ-60 דפים עסקיים וקמפיינים ממומנים במאות אלפי שקלים. בין לקוחותיו: קוקה קולה, אצטדיון סמי עופר, משרד הקליטה, אליעד נחום, מגוון סטארטאפים, אקסלרטורים ועוד.

 

המרצים בקורס הנם מומחים מהשורה הראשונה בתחום השיווק הדיגיטלי ועוסקים בניהול קמפיינים עבור החברות הגדולות במשק:

ד"ר יאיר בן דוד

מרצה בכיר מטעם גוגל בתחוםadvertisement Online . יצר והעביר קורסים מטעם גוגל עבור סוכנויות הפרסום שלGoogle Partners , משמש כמרצה במכללות המובילות בהכנה לבחינות ההסמכה של גוגל. ניהל קמפיינים דיגיטליים למותגים ישראלים בארץ ובעולם כגון בנק לאומי, עמינח ועוד.

 

 

אורי ניסני

מומחה בתחום המסחר האלקטרוני, האינטרנט והטכנולוגיה. ניהל את תחום אופיס סיסטם במיקרוסופט ישראל. הקים את תחום האינטרנט בחברת ג’ון ברייס הדרכה, ניהל את תחום Technologies Emerging באורקל ישראל,  CTO של קרדן טכנולוגיה בעת ההנפקה ב TASE ושותף עמית בקרן ההון סיכון קונקורד. כיום מנהל את חברת פוקוס ווב לשירותי שיווק מקוון.

 

 

רוני אפלבוים

קופירייטר מסחרי ופוליטי מאז 1982, עבד עם משרדי הפרסום המובילים בישראל בהם העניק חיים לפרסומות בלתי נשכחות. יוצר השמות אקמול פוקוס, שוקו שוק, מכבי שלי, בית בלב, U בנק, הילוך שישי ועוד מותגים רבים ונוספים. הקים וניהל את מסלול הקופירייטרים ב'בצפר' של חברות הפרסום והדיגיטל. משמש כמרצה בכיר לפרסום, כתיבה שיווקית ויצירתיות במוסדות המובילים בישראל.

אולי יעניין אותך לקרוא

  • 30/06/2019
    הפרדוקס הדיגיטלי: איך יוצרים תוכן בעולם שבו אנשים קוראים פחות?

    רוני אפלבוים, מומחה לכתיבה שיווקית ומרצה בקורס שיווק דיגיטלי של הטכניון, נותן הצצה לסודות הכתיבה השיווקית בעידן הדיגיטלי

  • 15/05/2017
    עשרה טיפים לשיווק העסק

    אתם פרילנסרים, עצמאים או בעלי עסק קטן? הגיע הזמן לשווק את העסק כדי להגיע ללקוחות שלכם. הנה עשרה טיפים לשיווק העסק מטעם מומחי הקורס "שיווק דיגיטלי" של הטכניון – היחידה ללימודי המשך 

  • 15/10/2015
    מהפכת השיווק הדיגיטלי

    מה שהחל בבאנרים באתרי אינטרנט הפך לשוק יצירתי חסר גבולות שנוגס במשרדי הפרסום המסורתיים. השנה יפתח קורס ללימודי עקרונות השיווק הדיגיטלי בטכניון – היחידה ללימודי המשך ולא תאמינו כמה אפשרויות יש לתחום הזה להציע לכם

תכניות לימוד דומות

שיווק דיגיטלי – הכשרת מנהלים, יזמים ובעלי עסקים לעולם דיגיטלי מתקדם

התכנית האפקטיבית ביותר עבור מנהלים, יזמים ובעלי עסקים שמעניקה ארגז כלים בעולם השיווק הדיגיטלי, יכולת קבלת החלטות מושכלות, מדידת תוצאות ושיפור ביצועים עבור העסק שלכם. הקורס כולל למידה תיאורטית ועדכונים לצד סדנאות של למידה פעילה והגשת פרויקט התנסות בפרסום קמפיין עבור עסק פעיל.

קורס פיתוח אתרי אינטרנט

מסלול ייחודי הנכתב באוריינטציה המותאמת לצרכי השוק ומכין את בוגריו להשתלבות בתפקידים של אפיון ופיתוח פרויקטים בתחום האינטרנט

פיתוח אפליקציות מובייל – Android ו-iPhone

תכנית השלמה להכשרת מתכנתי אנדרואיד ואייפון מקצועיים, בשפות הפיתוח ובכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר

למידע נוסף על התכנית הכשרת מומחי שיווק דיגיטלי השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: odeda@trdf.technion.ac.il