אודות התכנית
הביקוש למקצועני שיווק דיגיטלי הולך וגובר במגוון חברות במשק, במשרדי פרסום, ואף בארגונים שלא למטרת רווח. עבור עולם השיווק מדובר במהפכה, הן מבחינת דרכי החשיבה והן מבחינת התוצאות: מיקוד מודעות מדויק, התאמת המסר ללקוח הנכון בזמן הנכון, ומדידת תוצאות אפקטיבית. שיתוף הפעולה בין הטכניון לחברת Mediacom Interaction בא לענות על הצורך הגובר במקצוענים בתחום.
מטרות התכנית
הקורס מכשיר מקצועני שיווק דיגיטלי: מנהלי קמפיינים, מנהלי PPC, מנהלי שיווק דיגיטלי, ומנהלי מדיה חברתית. הוא משלב התנסות מעשית במגוון כלים מקצועיים, הרצאות אורח של אנשי פרסום בכירים, ותרגול רב.
קהל היעד
הקורס מיועד לאנשים חסרי ידע או בעלי ידע בסיסי, שרוצים להיות מומחי שיווק דיגיטלי. הוא מתאים ליזמים, לאקדמאים המעוניינים בהסבה או בשדרוג מקצועי, לחיילים משוחררים, ולמנהלים במגוון תפקידים.
תנאי הקבלה
תואר אקדמי ממוסד מוכר או ראיון קבלה עם המנהל האקדמי.
לא נדרש ידע קודם בתכנות או ידע מקצועי במחשבים – כל התרגילים הם ברמת משתמש בלבד.
הקבלה לתכנית הינה על בסיס מקום פנוי.
מתכונת הלימודים
170 שעות אקדמיות במתכונת של 32 מפגשי ערב.
הלימודים יתקיימו בימי ראשון בין השעות 17:30 – 21:30.
בין נושאי הלימוד
- כלי הפרסום של גוגל
- מדיה חברתית
- מערכות ניהול של אתרי אינטרנט
- דפי נחיתה
- קידום אורגני SEO
- עקרונות חוויית משתמש UI/UX
- ניתוח ואופטימיזציה של קמפיינים
- פרסום פרוגרמטי
- E-Commerce
- תוכן שיווקי
- שיווק שותפים Affiliate marketing
- הכנה למבחני ההסמכה Google Adwords
סגל המרצים
סגל המרצים מורכב מהאנשים המובילים בתעשיית הדיגיטל בישראל ומרצים מתחומי השיווק, האסטרטגיה והפרסום. בנוסף, מנהלים בכירים מקבוצת אדלר-חומסקי יגיעו להרצאות אורח מעשיות וחווייתיות.
ד"ר משה יונתני – מנהל אקדמי
מרצה במרכז האקדמי רופין, בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, וב- University College Dublin. למשה תואר שני ודוקטורט מ- Copenhagen Business School והמחקר שלו מתמקד בשווקים דיגיטליים ובהשלכות העסקיות של טכנולוגיות מידע ותקשורת. הוא פרסם מאמרים על פלטפורמות דיגיטליות ועל צמיחה גלובלית של חברות אינטרנט, ומלמד קורסים בשיווק דיגיטלי ובניהול אסטרטגי.
יאיר קורן
יזם, בעל ניסיון עשיר בתחום השיווק דיגיטלי, ושותף בסטארט-אפ בתחום האפילייט.
לשעבר מנהל השיווק הדיגיטלי של בוש וסימנס בארץ.
בעל ניסיון נרחב בשיווק דיגיטלי בתחומים: SEO, PPC, SMO, Affiliate.
אור סגלוביץ'
יזם ופעיל בתחום השיווק הדיגיטלי מזה כשש שנים.
עובד כפרילנסר בתחום השיווק ברשתות חברתיות, ומחזיק בדפי פייסבוק עם מיליוני גולשים.
הקים את האפליקציהSmashare (עדכוני מוזיקה) שהגיעה ליותר מ-100,000 הורדות.
אולי יעניין אותך לקרוא
-
15/05/2017עשרה טיפים לשיווק העסק
אתם פרילנסרים, עצמאים או בעלי עסק קטן? הגיע הזמן לשווק את העסק כדי להגיע ללקוחות שלכם. הנה עשרה טיפים לשיווק העסק מטעם מומחי הקורס "שיווק דיגיטלי" של הטכניון – היחידה ללימודי המשך
-
15/10/2015מהפכת השיווק הדיגיטלי
מה שהחל בבאנרים באתרי אינטרנט הפך לשוק יצירתי חסר גבולות שנוגס במשרדי הפרסום המסורתיים. השנה יפתח קורס ללימודי עקרונות השיווק הדיגיטלי בטכניון – היחידה ללימודי המשך ולא תאמינו כמה אפשרויות יש לתחום הזה להציע לכם
תכניות לימוד דומות
שיווק דיגיטלי
הקורס מעניק כלים שימושיים והבנה אסטרטגית עבור מנהלים השואפים לשדרג את ביצועי הארגונים שלהם בעזרת שיווק דיגיטלי ועבור המעוניינים להיכנס לתחום כמנהלי קמפיינים בדיגיטל
קורס פיתוח אתרי אינטרנט
מסלול ייחודי הנכתב באוריינטציה המותאמת לצרכי השוק ומכין את בוגריו להשתלבות בתפקידים של אפיון ופיתוח פרויקטים בתחום האינטרנט
פיתוח אפליקציות מובייל – Android ו-iPhone
תכנית השלמה להכשרת מתכנתי אנדרואיד ואייפון מקצועיים, בשפות הפיתוח ובכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר