קורס אפיון חווית משתמש UX

מחשבים והייטק

מיקום
קמפוס שרונה ת"א
מתכונת הלימודים
תכנית לימודים בהיקף של 210 שעות אקדמיות - פעמיים בשבוע בשעות אחה"צ או בימי ו' בבוקר
יתרונות התכנית
התכנית המקיפה והפרקטית ביותר בשוק. מרצים בעלי שם, מחלוצי תחום ה-UX בארץ.
תעודת סיום של הטכניון לימודי המשך
קהל היעד
התוכנית מיועדת לבעלי רקע מקצועי המשיק לתחום אפיון הממשק, כגון מנהלי מוצר, מעצבים, מפתחים ואנשי שיווק דיגיטלי, או לבעלי רקע אקדמי רלוונטי – בפסיכולוגיה, עיצוב, ארכיטקטורה או תוכנה.

בוגרים מספרים

עבדתי בתחום עוד לפני הקורס במגוון תפקידים, וכשהמוצר שעבדתי עליו גדל, בניתי את התפקיד בחברה שלי ורציתי כלים נוספים, לכן הגעתי לקורס. הטכניון נשמע לי מסלול מקיף וגם יותר טכני מאשר קורסים שהתעסקו בעיצוב, ופחות ב-Core של עיצוב UX.
בקורס קיבלתי הבנה וידע מעמיק על בחירות שיוזרים יכולים לעשות מבחינה פסיכולוגית. למדתי שיטת עבודה לתכנון מוצר לפני שמעצבים אותו. למדתי איך לקבל החלטות מושכלות ונכונות. אני ממליץ על הקורס ועל רן המנהל האקדמי - אין עוד כמוהו בתעשייה, הוא יודע לפנות את הזמן ולהשקיע בכל מי שלמד אצלו.

עמית ורדי | ראש צוות עיצוב מוצר בחברת lsports

אולי יעניין אותך לקרוא

  • 11/12/2023
    מה הבעיה עם מחקר UX?

    עם כל הצער שבדבר, תחום UX עוסק בסופו של יום בהתנהגות אנושית, לכן אנחנו לא אמורים להיות מופתעים שקצת קשה לנבא התנהגות. ויטלי מיז'יריצקי, המנהל האקדמי של קורס מחקר חווית משתמש מאמין שכבר הגענו למצב שבו כל ארגון מבין את החשיבות של מחקר UX, אבל עדיין רוב הכישלונות של סטארטאפים למשל, מיוחסים לחוסר התאמה בין המוצר לשוק. אז למה זה קורה, איך זה קשור לחוויות העבר שלנו עם חומוס וסושי ואיך נמנעים ממחקר גרוע שמתגלה כשכבר מאוחר מדי? קראו את הטור של ויטלי

  • 19/11/2021
    Alumni Talk UX# ארבעה בוגרים, ארבעה סיפורים

    אנחנו גאים לחשוף את דור העתיד של חווית המשתמש בישראל. 4 בוגרי ובוגרות קורס UX מספרים איך הם הגיעו לחווית משתמש, למה בחרו דווקא את התחום הזה ומה הקשר בין מבנים מפורסמים בחו"ל ל-UX?

  • 23/05/2021
    הטבלה הנעלמת (סיפור UX לפני השינה)

    ערב שקט אחד, לאחר שהילד רון כבר נרדם, פקחו הצעצועים את עיניהם ולא זיהו את החדר. הוא היה הפוך ומבולגן. הם החליטו לבנות לרון אפקליציה לניהול ומעקב אחר הצעצועים. אז איך נראית הגרסה שלהם ומה הם שכחו לקחת בחשבון? מאת ויטלי מיז'יריצקי, מרצה מוביל בקורס UX

תכניות לימוד נוספות בתחום

ניהול מוצר Product Management

ניהול מוצר הוא אחד התהליכים המרכזיים בכל ארגון שמייצר מוצרים ופתרונות. התהליך מאפשר ראיה הוליסטית של מחזור חיי המוצר. כיום, ניהול מוצר הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בחברות הייטק והביקוש מתעורר גם בחברות שהן לא בתחום ההיי-טק המבינות את הצורך בפעילות ובעלי תפקיד בתחום ניהול מוצר.

קורס מפתחי בינה עסקית BI

התכנית מכשירה מומחי בינה עסקית בסביבת Microsoft. בוגרי התוכנית יקבלו כלים פרקטיים להפקת תובנות עסקיות מהמידע הגולמי הנמצא במאגר החברה, וניצולן לידע תחרותי בעל ערך מוסף.

למידע נוסף על התכנית קורס אפיון חווית משתמש UX השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button