מרצים

ד"ר עירית הוכברג

ד"ר עירית הוכברג היא המנהלת האקדמית של ביה"ס ללימודי המשך ברפואה.
ד"ר הוכברג היא מנהלת שירות סוכרת ורופאה בכירה במכון לאנדוקרינולוגיה, סוכרת ומטבוליזם, בקריה הרפואית רמב"ם.
סיימה בהצטיינות את הפקולטה לרפואה של הטכניון בתכנית  MD/PhD, נושא התזה: סיבות מולקולאריות להבדלים בין אנשים להתפתחות והתקדמות מחלות וסקולריות וסיבוכי סוכרת. התמחתה ברפואה פנימית ובאנדוקרינולוגיה בקריה הרפואית רמב"ם. בשנים 2010-2012 השתלמה בפוסט דוקטורט בנושא סוכרת ותנגודת לאינסולין באוניברסיטת מישיגן, ארה"ב.

ד"ר הוכברג היא ראש החוג לאנדוקרינולוגיה ומרצה קלינית בכירה בטכניון, ממובילי התכנית להכשרת רופאי סוכרת בישראל ומלמדת רופאים, סטאג'רים וסטודנטים לרפואה. היא חברה נלווית במכון מחקר רמב"ם, משתפת פעולה במחקרים מגוונים עם חברות טכנולוגיה, רופאים וחוקרים ברחבי העולם.

ד"ר הוכברג פרסמה מאמרים רבים בכתבי עת מקצועיים ומרצה בכנסים ארציים ובינלאומיים.
היא חברה בוועד המנהל של האגודה הישראלית לסוכרת ומובילה את הועדה המדעית של האגודה הישראלית לסוכרת וחברה במועצה הלאומית לסוכרת.

תחומי המחקר העיקריים שלה: שימושים בטכנולוגיות דיגיטליות בטיפול בסוכרת, מנגנונים מולקולאריים לסוכרת ותנגודת לאינסולין, טיפול בסוכרת בחולים מאושפזים.

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button