מרצים

ד"ר חגית בריס פלדמן

מנהלת המכון הגנטי, מרכז רפואי רמב"ם, מרצה קלינית בכירה בפקולטה לרפואה, טכניון.

ד”ר בריס פלדמן סיימה את הכשרתה הרפואית בפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר באוניברסיטת ת"א בשנת 1998 והחלה את התמחותה ברפואת ילדים במרכז הרפואי ספיר בכפר סבא.

משם המשיכה להתמחות בגנטיקה רפואית באוניברסיטת הרווארד בבוסטון שבארה"ב.

עם חזרתה לישראל ב 2006 היא מונתה לגנטיקאית בכירה במכון רקנאטי לגנטיקה בבית החולים בילינסון, המרכז הרפואי רבין שבפתח תקוה וב- 2008 מונתה לסגנית מנהל המכון בבילינסון ולמנהלת מרכז גושה במקום.

בשנת 2014 ד”ר בריס פלדמן  מונתה למנהלת המכון הגנטי בבית החולים רמב"ם בחיפה ושנה לאחר מכן פתחה את מרכז הגושה בניהולה ברמב"ם.

מאז מינויה כמנהלת המכון הגנטי ברמב"ם, ד”ר בריס פלדמן פיתחה ברמב"ם את השירות של ריצוף עמוק לגילוי הבסיס הגנטי למחלות גנטיות, ובמקביל היא גם מובילה את קבוצת המחקר שבמסגרתה גילו גנים חדשים שאותם פרסמו בג'ורנלים מובילים (American Journal of Human Genetics, New England Journal of Medicine).

במקביל ד”ר בריס פלדמן מונתה למרצה קלינית בכירה בפקולטה לרפואה בטכניון שבמסגרתה היא גם מרצה לסטודנטים לרפואה ולתארים מתקדמים.

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button