קורס מחקר חווית משתמש - UX RESEARCH

לימודי מחשבים והייטק

תכנית חדשה!
מיקום
קמפוס שרונה ת"א.
מתכונת הלימודים
אורך התכנית כ- 3 חודשים, למשך 13 מפגשים, אחת לשבוע בשעות אחה"צ.
יתרונות התכנית
מסלול חוויתי, הכולל ליווי אישי של הסטודנטים ע"י מרצים בעלי וותק רב בתעשיה, בסיס תיאורטי איתן ותרגול מעשי רב – ומתן משוב שוטף על כלל תוצרי העבודה בקורס.
קהל היעד
לעוסקים באפיון ממשק או עיצוב מוצר, ומעוניינים להעמיק את את כישוריהם המחקריים / אנשי ניהול מוצר / בוגרי תארים במדעי החברה, השוקלים קריירה בתחום חוויית משתמש.

אולי יעניין אותך לקרוא

  • 25/03/2024
    אפיון חווית משתמש: המפתח להצלחה בעידן הדיגיטלי

    בעידן הדיגיטלי המתקדם, חשיבותה של חוויית המשתמש (UX) עולה וגוברת. התקשורת והעברת המסרים כיום נמצאות בקצב מהיר ומתמיד של שינויים ושדרוגים, כך שהמשתמשים מצפים לחווית משתמש נוחה, מהירה ומותאמת אישית, כמעט בכל תחום בחיים. אז מה צריך לדעת על התפקידים בתחום, אילו יכולות נדרשות ומהם הנושאים החמים בתחום?

  • 11/12/2023
    מה הבעיה עם מחקר UX?

    עם כל הצער שבדבר, תחום UX עוסק בהתנהגות אנושית… לכן אנחנו לא אמורים להיות מופתעים מכך שקשה לנבא התנהגות. ויטלי מיז'יריצקי, המנהל האקדמי של קורס מחקר UX מאמין שכבר הגענו למצב שבו כל ארגון מבין את החשיבות של התחום, אבל עדיין רוב הכישלונות של מוצרים, מיוחסים לחוסר התאמה בין המוצר לשוק. אז למה זה קורה, איך זה קשור לחוויות העבר שלנו עם חומוס וסושי ואיך נמנעים ממחקר גרוע שמתגלה כשכבר מאוחר מדי?

תכניות לימוד נוספות בתחום

ניהול מוצר Product Management

ניהול מוצר הוא אחד התהליכים המרכזיים בכל ארגון שמייצר מוצרים ופתרונות. התהליך מאפשר ראיה הוליסטית של מחזור חיי המוצר. כיום, ניהול מוצר הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בחברות הייטק והביקוש מתעורר גם בחברות שהן לא בתחום ההיי-טק המבינות את הצורך בפעילות ובעלי תפקיד בתחום ניהול מוצר.

קורס אפיון חווית משתמש UX

בקורס אפיון הממשק וחווית המשתמש (User Experience design, או בקיצור UX), נעסק בתכנון האינטראקציה בין משתמשים למערכות המחשב. נלמד כיצד חוקרים את קהלי היעד, מגבשים הבנה עמוקה של צרכיהם, הציפיות שלהם ויכולותיהם, ובהתאם – מתכננים את מבנה המסכים ותהליכי העבודה בכדי ליצור חווית שימוש זורמת, נוחה ומהנה

קורס מפתחי בינה עסקית BI

התכנית מכשירה מומחי בינה עסקית בסביבת Microsoft. בוגרי התוכנית יקבלו כלים פרקטיים להפקת תובנות עסקיות מהמידע הגולמי הנמצא במאגר החברה, וניצולן לידע תחרותי בעל ערך מוסף.

למידע נוסף על התכנית קורס מחקר חווית משתמש – UX RESEARCH השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button