הכשרת חוקרי נתונים Big Data Analyst

מחשבים והייטק

מיקום
קמפוס הטכניון בשרונה, ת"א
קמפוס הטכניון בחיפה
Mixed Learning - נוח במיוחד!
מתכונת הלימודים
מתכונת משולבת: מפגשים פרונטליים ומפגשים דיגיטליים עם לומדה ייחודית לקורס
יתרונות התכנית
הכשרה פרקטית ויישומית הממוקדת בחיבור למה שקורה בתעשייה: ניתוח נתוני עתק, למידה על הכלים המתקדמים, תרגול רב וחשיפה למערכות ייעודיות לעבודה עם כמויות מידע עצומות
תנאי קבלה
בוגרי מערכות מידע, כלכלה, חשבונאות, רו"ח, מנהל עסקים, הנדסה, תוכנה וסטטיסטיקה

בוגרים מספרים

רציתי להיכנס לתחום הדאטה איך היו חסרים לי הכלים הטכניים של שפות התוכנה. נרשמתי לקורס כי רציתי להבין את התחום ולעבור את מבחני המיון לתפקיד. כמובן שהעובדה שלמדתי בטכניון, נתנה לי יתרון גדול בקורות החיים, משום שהטכניון הוא מוסד מוכר וידוע.
הקורס היה מעולה, התחלנו ישר עם שפות התוכנה ובצורה מתקדמת בניגוד לקורסים אחרים, הפרויקטים שביצעתי בקורס הם תוספת טובה לקורות החיים שלי ומשמשים עבורי כתיק עבודות.
החוויה שלי מהקורס הייתה טובה והתחברתי לקצב המהיר ולתרגול הרב.
חוץ מהלמידה הטכנית, אמיר נתן לנו מקום לחקור, לפתח חשיבה עצמאית והכין אותנו למקום העבודה.

ענבר גרנט | אנליסטית דאטה בחברת SUPERPLAY

תכניות לימוד נוספות בתחום

Technion Data Science

ה-Data Science הפך לאחד התפקידים המאתגרים והמתגמלים בחברות. מכורח תפקידו הוא מבצע מחקרים להפקת תובנות עסקיות לארגון (Business Intelligence), מטייב ומסדר את המידע המשמש למחקרים, מפעיל אלגוריתמים שונים של מידול, כריית מידע ו- Machine Learning על המידע ובכך מסייע בבניית תהליכי הכנת המידע ואופטימיזציה של האלגוריתמים השונים.

קורס מפתחי בינה עסקית BI

התכנית מכשירה מומחי בינה עסקית בסביבת Microsoft. בוגרי התוכנית יקבלו כלים פרקטיים להפקת תובנות עסקיות מהמידע הגולמי הנמצא במאגר החברה, וניצולן לידע תחרותי בעל ערך מוסף.

למידע נוסף על התכנית הכשרת חוקרי נתונים Big Data Analyst השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button