תכנית הכשרה בטיפול בנפגעי/ות טראומה מינית מורכבת

בית ספר ללימודי המשך מתקדמים ברפואה

מיקום
המרכז לבריאות הנפש "שער מנשה"
מתכונת הלימודים
אחת לשבוע בימי שני בשעות 9:00-14:15
יתרונות התכנית
היכרות והבנה של המאפיינים הייחודיים, הדינאמיקה וההשלכות של טראומה מינית ממושכת בילדות, תוך התמקדות בהפרעה פוסט טראומטית מורכבת, למידת דרכי התערבות וטיפול במבוגרים שנפגעו בילדותם
קהל יעד
מטפלים (עו"ס, פסיכולוגים, מטפלים בהבעה ויצירה, פסיכיאטרים מומחים ומתמחים, אחיות, מרפאים בעיסוק) בעלי תואר שני לפחות

תכניות לימוד נוספות בתחום

פסיכותרפיה

התכנית הוותיקה בצפון עם מעל 40 שנות ניסיון. מטרת התכנית לפתח ולהרחיב את הידע התיאורטי והקליני של מטפלים ממקצועות טיפוליים שונים ויישומם במסגרות טיפוליות בשירות הציבורי.
הלימודים מאפשרים מפגש מגוון בין מקצועות בריאות הנפש ויצירת שפה טיפולית משותפת ומשתפת יחדיו. כמו כן, התכנית מספקת בסיס איתן להבנה בטיפול פסיכותראפי בגישות דינאמיות וקוגניטיביות, החוברות לחשיבה טיפולית אינטגרטיבית.

יסודות בפסיכו-דיאגנוסטיקה

שילוב בין למידה פרונטאלית ותרגול של מבחנים פסיכו-דיאגנוסטים שונים, בדגש על התהליך האבחוני ועל האינטגרציה של הממצאים. כולל עקרונות העברה, ציינון וניתוח של מגוון מבחנים, כתיבת דו"ח פסיכודיאגנוסטי ועוד.

למידע נוסף על התכנית תכנית הכשרה בטיפול בנפגעי/ות טראומה מינית מורכבת השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button