מיקום
ZOOM
מתכונת לימודים
הלימודים יתקיימו בימי ב' אחת לשבועיים למשך 4 מפגשים בין השעות 8:30-15:00.
יתרונות התכנית
הקורסים מתקיימים בהתאם לדרישות החדשות של משרד הבריאות, לפי נוהל מס' 2.8 בדבר הנחיות שימוש בטומוגרפיה ממוחשבת מסוג Cone Beam של האגף לבריאות השן
קהל יעד
קורסי CBCT מיועד לרופאי שיניים וטכנאי רנגטן המבצעים צילומי CBCT, וכן למנהלים רפואיים ורופא אחראי במרפאות תאגיד.

תכניות לימוד נוספות בתחום

אולטראסאונד PoCUS

בעשור האחרון הורחב השימוש בבדיקת אולטראסאונד ככלי עזר לאבחון וטיפול.
השימוש הנקודתי של השיטה ליד מיטת החולה למטרות ממוקדות Point of Care Ultrasound (PoCUS) הפך את השיטה ל"סטטוסקופ" החדש של הרופא.

גנטיקה רפואית במאה ה-21

הכרת יסודות העולם הגנטי ובדיקות המעבדה הבסיסיות המקובלות בגנטיקה רפואית מזה עשרות שנים לצד לימוד על החידושים בגנטיקה – על דרכי אבחון מתקדמות, על טיפולים חדשניים המקובלים כעת והמתוכננים לצורך רפואת העתיד וכיצד נוגעת הגנטיקה בכל תחומי הרפואה.

רפואה לשיכוך כאב – נאמני כאב א'

תכנית הכשרה המבוססת על הקניית ידע בסיסי ומתקדם בנושאים רפואיים  וסיעודיים  הקשורים לרפואה לשיכוך כאב.
במסגרת הקורס יילמדו נושאים עיונים לצד הוראה מעשית בטכניקות לטיפול בבעיות כאב שכיחות.

רפואה לשיכוך כאב ורפואת שריר שלד – נאמני כאב ב'

תוכנית ההכשרה מבוססת על הקניית ידע קליני מתקדם ברפואה לשיכוך כאב ורפואת שריר-שלד. בקורס יילמדו נושאים עיונים לצד הוראה מעשית בטיפול בבעיות כאב שכיחות ובמיוחד כאב על רקע שריר ושלד, כאב עצבי, כאב על רקע מחלות מרפקים וכאב סרטני.

למידע נוסף על התכנית קורסי הכשרה ל-CBCT השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button