מוקד מידע ורישום 04-8294228

מתודולוגיות מתקדמות בניהול פרויקטים והכנה למבחן ה-®PMP

לימודי ניהול, יזמות ושיווק

מיקום
קמפוס שרונה, תל אביב
קמפוס הטכניון, חיפה
מתכונת הלימודים
מפגש בשבוע למשך 3 חודשים, או מפגש בשבוע למשך חודש וחצי.
יתרונות התכנית
לימוד המתודולוגיה המובילה בעולם לניהול פרויקטים בדגש על הצלחה במבחני ה-PMP לבוגרי הקורס
קהל היעד
מנהלי פרויקטים, מהנדסי תעשיה וניהול, מנהלי מערכות מידע ומנהלי תפעול ומחקר ופיתוח המעוניינים לשדרג את ביצועיהם ולהתפתח מקצועית בתחום ניהול הפרויקטים

בוגרים מספרים

אני שמח לעדכן שעברתי היום את מבחן ה – PMP. המבחן היה לא פשוט ומאתגר, אך הלימודים הארוכים לפני (פתירת למעלה מ – 1000 שאלות וחזרה על חומרי הלימוד) הביאו את ההצלחה. תודה רבה לכם שוב על העברת הקורס בצורה מקצועית ורצינית.

אמיר ברקוביץ' | PMP

אולי יעניין אותך לקרוא

  • 18/06/2018
    "מנהל פרויקטים שעבר הסמכת PMP משתכר עשרה אחוזים יותר"

    "הארגון הבינלאומי PMI לניהול פרויקטים כולל היום כמיליון מנהלי פרויקטים מרחבי העולם והוא מציע מבחני הסמכה למקצוע ששומרים על רמתו. ההסמכה המקובלת בישראל הוא מבחן ה-PMP, בטכניון היחידה ללימודי המשך מכינים את הסטודנטים להצלחה במבחן ומקנים את הידע המקצועי

  • 30/01/2018
    כולם מדברים על UX

    רן לירון, המנהל האקדמי של קורס "אפיון ממשק וחווית משתמש" מסביר על חשיבות מקצוע ה- UX (ראשי תיבות של user experience) ועד כמה הוא חלק מהחיים של כולנו: "לפני 15 שנה אנשים לא הבינו בכלל על מה אני מדבר, היום כולם כבר יודעים ש – UX זה חלק חשוב בכל מוצר, לעיתים זה אפילו עניין של חיים ומוות"

  • 01/09/2017
    להפוך פרויקט כושל לתוכנית מוצלחת

    פרויקט כושל גדול דומה למשאית ענקית התקועה בצד הכביש המהיר. איך מחלצים אותו בדרך להצלחה? שי שרגל, המנהל האקדמי של תוכניות ניהול הפרויקטים PMP במאמר מאיר עיניים

תכניות לימוד נוספות בתחום

ניהול מוצר Product Management

ניהול מוצר הוא אחד התהליכים המרכזיים בכל ארגון שמייצר מוצרים ופתרונות. התהליך מאפשר ראיה הוליסטית של מחזור חיי המוצר. כיום, ניהול מוצר הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בחברות הייטק והביקוש מתעורר גם בחברות שהן לא בתחום ההיי-טק המבינות את הצורך בפעילות ובעלי תפקיד בתחום ניהול מוצר.

אסטרטגיה תחרותית: בניית אסטרטגיה וניתוח מתחרים – יום עיון 11.12

ניתוח תחרות הוא כלי מרכזי בהצלחת חברות בשוק תחרותי. ברוב החברות ניתוח התחרות נעשה באופן חלקי, לא מסודר ולפעמים לא נעשה כלל. כתוצאה, החברות מתנהלות בסביבה רווית תחרות שיש בה חורים שחורים של ידע בכל הקשור להבנת השוק והתחרות ונחשפות למתקפות מצד מתחרים ללא כלים ויכולת לפתח אמצעי הגנה ומדיניות תחרות כוללת.

למידע נוסף על התכנית מתודולוגיות מתקדמות בניהול פרויקטים והכנה למבחן ה-®PMP השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: odeda@trdf.technion.ac.il