הפרעות התפתחותיות בבריאות הנפש

בית ספר ללימודי המשך מתקדמים ברפואה

מיקום
קמפוס הטכניון במתחם שרונה, ת"א
מתכונת לימודים
17 מפגשים בימי רביעי בין השעות 15:00-20:00
יתרונות התכנית
הקורס פותח ויועבר ע"י צוות קליני רב-מקצועי על מנת להקנות למשתתפים ידע וכלים לאבחון וטיפול באנשים עם הפרעות נוירו-התפתחותיות ובעיות נפשיות.
קהל יעד
רופאים פסיכיאטרים, אנשי מקצוע בעלי תואר M.A העוסקים בבריאות הנפש ומעוניינים להרחיב את ידיעותיהם בתחום, אנשי צוות סיעודי בעלי תואר ראשון וקורס על בסיסי בתחום בריאות הנפש.

תכניות לימוד נוספות בתחום

נוירואנטומיה

הקורס מפרט באופן מקיף את מבנה מערכת העצבים המרכזית והפריפרית מנקודת מבט אנטומית והתפתחותית, ומהווה הכנה בנוירואנטומיה לבחינות שלב א' למתמחים בנוירולוגיה ובנוירוכירורגיה.

נוירולוגיה

מטרת התכנית הינה לבצע הכרות עם מצבים שכיחים בנוירולוגיה בדגש על התנהלות ברמת הקהילה, זיהוי מצבי חירום, בירור ראשוני וטיפול ולהביא לשינוי בגישה למחלות הנוירולוגיות.

רפואה לשיכוך כאב – נאמני כאב א'

תכנית הכשרה המבוססת על הקניית ידע בסיסי ומתקדם בנושאים רפואיים  וסיעודיים  הקשורים לרפואה לשיכוך כאב.
במסגרת הקורס יילמדו נושאים עיונים לצד הוראה מעשית בטכניקות לטיפול בבעיות כאב שכיחות.

רפואה לשיכוך כאב ורפואת שריר שלד – נאמני כאב ב'

תוכנית ההכשרה מבוססת על הקניית ידע קליני מתקדם ברפואה לשיכוך כאב ורפואת שריר-שלד. בקורס יילמדו נושאים עיונים לצד הוראה מעשית בטיפול בבעיות כאב שכיחות ובמיוחד כאב על רקע שריר ושלד, כאב עצבי, כאב על רקע מחלות מרפקים וכאב סרטני.

קנביס רפואי לרוקחים ומקצועות הרפואה

לאור השינויים הרגולטוריים בישראל בתחום הקנביס הרפואי .Medical-Grade הטכניון – ביה"ס ללימודי המשך ברפואה בשיתוף יחידת קנביס רפואי (יק"ר) במשרד הבריאות פותח קורס, אשר מטרתו להכשיר ולהסמיך רוקחים למתן טיפול ומסירת קנביס רפואי למטופלים.

גנטיקה רפואית במאה ה-21

הכרת יסודות העולם הגנטי ובדיקות המעבדה הבסיסיות המקובלות בגנטיקה רפואית מזה עשרות שנים לצד לימוד על החידושים בגנטיקה – על דרכי אבחון מתקדמות, על טיפולים חדשניים המקובלים כעת והמתוכננים לצורך רפואת העתיד וכיצד נוגעת הגנטיקה בכל תחומי הרפואה.

למידע נוסף על התכנית הפרעות התפתחותיות בבריאות הנפש השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button