פיתוח מנהיגות עסקית נשית בהיי-טק

לימודי ניהול, יזמות ושיווק

מיקום
קמפוס הטכניון בחיפה
מתכונת הלימודים
8 מפגשים, אחת לשבוע בימי ג' בשעות 08:30-15:45 - סה"כ 64 שעות אקדמיות.
יתרונות התכנית
הלימודים נערכים בצורת סדנה ומבוססים על סימולציה ממוחשבת, אשר משמשת בתי ספר לניהול מהמובילים בעולם. הזדמנות להתנסות בסיטואציות ניהוליות בכירות מזוויות שונות
קהל יעד
מהנדסות ואקדמאיות בעלות ניסיון ניהולי בתחום הטכנולוגי

רציתי להבין לעומק את המשמעויות של עולמות הכספים, הייצור והתכנון. יצאתי מהתכנית עם הבנה רחבה יותר במימון בכספים, ואני בעיקר מבינה טוב יותר את חשיבות התכנון קדימה, ברמת תכניות מפורטות ל-5 השנים הקרובות בפעילות הייצור.

הדס יהב רפפורט | Advanced Manufacturing Engineering Manager, חברת GE healthcare

תכניות לימוד נוספות בתחום

ניהול מוצר Product Management

ניהול מוצר הוא אחד התהליכים המרכזיים בכל ארגון שמייצר מוצרים ופתרונות. התהליך מאפשר ראיה הוליסטית של מחזור חיי המוצר. כיום, ניהול מוצר הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בחברות הייטק והביקוש מתעורר גם בחברות שהן לא בתחום ההיי-טק המבינות את הצורך בפעילות ובעלי תפקיד בתחום ניהול מוצר.

אסטרטגיות ניהול משא ומתן בעולם העסקי

הקורס מקנה כלים לניהול מתודולוגי של תהליכי משא ומתן מרובי נושאים ואינטרסים תוך הרחבת דרכי ההתמודדות של מנהלים בסיטואציות משא ומתן מגוונות. בנוסף, הקורס מקנה ידע מקצועי להנעה לפעולה ושכנוע ושיפור תוצאות וביצועים עסקיים.

למידע נוסף על התכנית פיתוח מנהיגות עסקית נשית בהיי-טק השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button