מוקד מידע ורישום 04-8294228

חשיבה מוצרית - יום עיון

ימי עיון וסמינרים

מיקום
קמפוס הטכניון, מתחם שרונה בת"א
שעות
09:00-15:00
יתרונות
היכרות עם תפיסת החשיבה המוצרית- חשיבה חדשנית ויצירתית שמעניקה יתרון תחרותי לפרויקט שלך.
קהל יעד
מנהלי מוצר, אנשי שיווק, פיתוח עסקי, יזמים וסטארטאפיסטים

אולי יעניין אותך לקרוא

  • 30/01/2018
    כולם מדברים על UX

    רן לירון, המנהל האקדמי של קורס "אפיון ממשק וחווית משתמש" מסביר על חשיבות מקצוע ה- UX (ראשי תיבות של user experience) ועד כמה הוא חלק מהחיים של כולנו: "לפני 15 שנה אנשים לא הבינו בכלל על מה אני מדבר, היום כולם כבר יודעים ש – UX זה חלק חשוב בכל מוצר, לעיתים זה אפילו עניין של חיים ומוות"

תכניות לימוד נוספות בתחום

ניהול מוצר Product Management

ניהול מוצר הוא אחד התהליכים המרכזיים בכל ארגון שמייצר מוצרים ופתרונות. התהליך מאפשר ראיה הוליסטית של מחזור חיי המוצר. כיום, ניהול מוצר הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בחברות הייטק והביקוש מתעורר גם בחברות שהן לא בתחום ההיי-טק המבינות את הצורך בפעילות ובעלי תפקיד בתחום ניהול מוצר.

אפיון חווית משתמש UX

בקורס אפיון הממשק וחווית המשתמש (User Experience design, או בקיצור UX), נעסק בתכנון האינטראקציה בין משתמשים למערכות המחשב. נלמד כיצד חוקרים את קהלי היעד, מגבשים הבנה עמוקה של צורכיהם, הציפיות שלהם ויכולותיהם, ובהתאם –
מתכננים את מבנה המסכים ותהליכי העבודה בכדי ליצור חווית שימוש זורמת, נוחה ומהנה

הכשרת מומחי שיווק דיגיטלי

הכשרת מקצועני שיווק דיגיטלי: מנהלי קמפיינים, מנהלי שיווק דיגיטלי, ומנהלי מדיה חברתית. הקורס משלב התנסות מעשית במגוון כלים מקצועיים, הרצאות אורח של אנשי פרסום בכירים ותרגול רב

למידע נוסף על התכנית חשיבה מוצרית – יום עיון השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: odeda@trdf.technion.ac.il