סדנת חדשנות ניהולית ביודיזיין Biodesign Executive Bootcamp

ניהול בכיר, מנהיגות ודירקטורים

Location
Technion Sarona Campus, Tel Aviv
Study Format
September 19-22, 2022
Program Benefits
The Biodesign Bootcamp provides knowledge, tools and set of skills to enhance innovation within your organization, through hands-on
exercises and activities
Student Profile
Multidisciplinary executives with diverse hands-on experience in Healthtech innovation products

סדנת מנהלים ביודיזיין "להוביל חדשנות רפואית – מצורך להמצאה" מגיעה לישראל בפעם הראשונה! הסדנה תתקיים בתאריכים 19-22/9/2022 בקמפוס הטכניון שרונה, ת"א.

הסדנה תתמקד בתהליך של ביודיזיין לחדשנות בתחום HealthTech, ותסקור את כל האלמנטים ההכרחיים בחדשנות בעולם הבריאות הדיגיטלית.
למה אתם חייבים להשתתף? התכנית מעניקה למנהלים/ות כלים ויכולות להוביל בעולם ה- HealthTech ולהניע חדשנות בתוך הארגון, המבוססים על המתדולוגיה המצליחה בעולם שפותחה באוניברסיטת סטנפורד ובהנחיית המרצים שמעבירים את הסדנה בארה"ב.
צרו קשר 077-9968856

תכניות לימוד נוספות בתחום

ME בהנדסה ביו-רפואית

בואו לקבל את המפתח לעולם המצויד בטכנולוגיות המתקדמות ביותר של התעשייה הרפואית!
התואר השני בהנדסה ביו-רפואית במסלול ללא תזה, משלב ידע נרחב בתחומים המדעיים והטכנולוגיים,עם דגש ב-AI, ביזמות ובחדשנות פורצת דרך, כך שתוכלו לרכוש יכולות מקצועיות ויזמיות, המהוות את היסוד להצלחה במגוון תפקידים בתעשייה הביו-רפואית. התכנית מתמקדת ביישומיות ומוכוונת לעבודה בתעשייה, ומשלבת ביקורים בחברות, נטוורקינג עם בכירים בתחום הBio-med ומפגשים במעבדות בפקולטה.

ניהול מוצר Product Management

ניהול מוצר הוא אחד התהליכים המרכזיים בכל ארגון שמייצר מוצרים ופתרונות. התהליך מאפשר ראיה הוליסטית של מחזור חיי המוצר. כיום, ניהול מוצר הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בחברות הייטק והביקוש מתעורר גם בחברות שהן לא בתחום ההיי-טק המבינות את הצורך בפעילות ובעלי תפקיד בתחום ניהול מוצר.

ביודיזיין ישראל | Biodesign Israel

ביודיזיין ישראל היא תכנית הכשרה ליזמות וחדשנות רפואית שמטרתה הכשרת יזמים מנהיגים ברפואה וביוטכנולוגיה והקמת מיזמים רפואיים אשר יובילו לאימפקט על איכות חייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם.
התכנית מופעלת במסגרת שיתוף הפעולה הרב-תחומי של הפקולטה לרפואה בטכניון, בית-החולים של סטנפורד, הקריה הרפואית רמב"ם והטכניון – היחידה ללימודי המשך

למידע נוסף על התכנית סדנת חדשנות ניהולית ביודיזיין Biodesign Executive Bootcamp השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

!-- Google Tag Manager (noscript) -->
The Butterfly Button