קורס מנהיגות דיגיטלית DLC154 בלמידה עצמית + הסמכה

לרתום את הכח הדיגיטלי

טכנולוגיה • עסקים • חדשנות

העולם מאיץ — מהיר יותר, יעיל יותר, טכנולוגי יותר. לפיכך, תפקידי הניהול דורשים הבנה של העולם הדיגיטלי, השפעת הטכנולוגיה על העולם העסקי, והכרת הכלים הפרקטיים הקיימים.

הקורס "לרתום את הכח הדיגיטלי" מקנה הבנה ב"שפה" של עולם הדיגיטל והחדשנות, הכרת מודלים עסקיים מבוססי דיגיטל ותעודת הסמכה מהטכניון.

קורס מנהיגות דיגיטלית DLC518 בלמידה עצמית

AGI Fundamentals for Business

Artificial General Intelligence

Context • Tools • Practical Tips

הנרשמים והנרשמות לקורס "לרתום את הכח הדיגיטלי" יקבלו ללא עלות את הקורס החדש שלנו —"AGI Fundamentals for Business", קורס מבוא על בינה מלאכותית, בו תלמדו על ההקשר ועל הכלים הקיימים ותקבלו טיפים לשימוש מיידי בארגון.

רישום לקורס

מחיר: 1280 ₪  (כולל מע”מ)

תעודת הקורס

המבחן הבא בתאריך

31-MAR-2024, 05-MAY-2024

מהי מנהיגות דיגיטלית

על קורס AGI

מה אומרים עלינו

בנוסף לקורסים, תקבלו מנוי PRO בדיגיטלראש הכולל:

  • ספריית כלים ומדריכים פרקטיים 
  • ספריית מקרי בוחן עם למעלה מ-100 פריטים, מנהלות ומנהלים משתפים מנסיונם/ן
  • גישה לכל סדרות הלייב שלנו – וובינרים עם אנשי ונשות מפתח בתעשייה העולמית 
  • גישה לסיורי קהילת דיגיטלראש
  • גישה ללוח המשרות של דיגיטלראש
  • גישה לנטוורקינג עם חברי וחברות דיגיטלראש (בכירים/ות במגוון תחומים)

תוכן הקורס

השיעור הראשון פתוח להתרשמות ללא צורך בהרשמה

הקורס כולל 6 שעורים. בכל שיעור הרצאת עוגן מוקלטת (30 – 40 דק’ להרצאה) ותוספות של חומרי הרחבה ומקרי בוחן, ראה/י תוכן הקורס.

להלן כל תכני הקורס:

תוכן הקורס

הרחב הכל

לבנות את היסודות

מטרת הקורס היא להניח את היסודות ברמת התיאוריה והפרקטיקה להבנה של פוטנציאל השפעת הדיגיטל על ארגונים. המודל המארגן של הקורס מתמקד בארבעה רכיבים: עסקים, טכנולוגיה, תרבות ארגונית ומנהיגות.

הקורס בנוי ללמידה עצמית, ומאפשר למידה בזמן ובמקום המתאימים לכם/ן, כולל גרסת מובייל המאפשרת למידה נוחה גם באמצעות הסמארטפון.

קורס זה מבוסס על קורס אקדמי לתואר שני שניתן במסגרת תכניות MBA, EMBA והכשרות מנהלים באוניברסיטאות מובילות כגון: אונ' ת"א, הטכניון, Chinese University of Hong Kong ו- University of science and Technology of Hong Kong.

הקורס בהובלת פרופ' ישע סיון.

קבלת תעודת ההסמכה מותנת במעבר בחינה מקוונת, מועדי בחינה מדי חודש לנוחיותך.

לרתום את הכח הדיגיטלי בארגון

הכוח הדיגיטלי מהווה גורם מוביל בעיצוב ההווה והעתיד של ארגונים. היכולות הטכנולוגיות מאפשרות לארגונים לשפר תהליכים קיימים, לפתח ערוצי פעילות חדשים, מוצרים חדשים ומודלים עסקיים חדשים. הכוח הדיגיטלי הוא המפתח להעלאת הפריון ולביסוסו של ארגון בר קיימא.

על מנת לצלוח את אתגר הטרנספורמציה, על הארגון להכשיר עובדים/ות בכל הדרגים והפונקציות ולרתום אותם/ן למאמץ הארגוני.

 דיגיטלראש מציעה לך לרכוש את הקורס עבור מנהלים/ות ועובדים/ות בארגון הנדרשים להבנת האתגר והפוטנציאל של תהליך הטרנספורמציה בארגון.

ניתן להוסיף רכיבי הדרכה נוספים לפי צרכי הארגון. 

שאלות נפוצות

היכולת להוביל תהליכי שינוי ארגוני המשלבים כלים דיגיטליים, הבנת הטכנולוגיה, הסכנות וההזדמנויות הנובעות ממנה, תוך התייחסות לדיגיטל בכלל צירי הפעולה בארגון.

מנהלים ומנהלות המעוניינים/ות בהבנת העולם הדיגיטלי,  השפעת הטכנולוגיה על העולם העסקי, והכרת הכלים הפרקטיים העומדים לרשותם/ן.

פרופ’ ישע סיון הוא המייסד והמנכ”ל של חברת i8 ventures ודיגיטלראש — פלטפורמה עיסקית לחדשנות בחדשנות. הוא גם מרצה אורח בתוכנית ה-MBA של הטכניון – מכון טכנלוגי לישראל, בנושאי דיגיטל, חדשנות והשקעות סיכון.

התמחותו כוללת פיתוח ומימוש פתרונות חדשניים בחברות, בהי-טק, במוסדות ממשלתיים וביטחוניים. הוא מתמקד בנושאי אסטרטגיה וטכנולוגיות מידע (SVIT – Strategic Value of Innovation Technology), חדשנות ויזמות-סיכון (employment black holes), מנהיגות מודעת (Orange Bike Mind Workshop), עולמות וירטואליים (3d3c platforms), ותשתיות ידע ומערכות תקינה. לאחר קבלת הדוקטורט באוניברסיטת הארוורד, לימד סיון בתוכניות הכשרת מנהלים, EMBA, MBA עיצוב והנדסה בתחומי העניין שלו.

הקורס מיועד למנהלים ומנהלות עם ניסיון ניהולי ועסקי ו/או בעלי ובעלות נסיון בעולם הדיגיטל והטכנולוגיה.

תכני הקורס מועברים בלמידה עצמית מקוונת בקצב המתאים לך, בזמן ובמקום לפי בחירתך ממחשב או טלפון. מבחן ההסמכה נערך מדי חודש בזום, במועדים המפורסמים מראש.

זכאות לתעודת ההסמכה מהטכניון ודיגיטלראש מותנית בציון 80 לפחות במבחן.

  • ניתן לעשות עד שני מועדים בחינה חוזרים.
  • המבחן מתקיים בזום וקישור ישלח כשעה לפני תחילת המבחן.
  • משך המבחן הוא כ-40 דקות נטו לאחר הזיהוי וההסברים, והוא כולל בין 10-14 שאלות.
  • פורמט המבחן אמריקאי לכל שאלה 4 תשובות אפשריות. 
  • המבחן עם חומר פתוח, כולל גישה לחומרי הקורס, וחיפוש בגוגל. אסור להסתייע בא/נשים אחרים או בוטים.

קורסים במתכונת למידה עצמית:

תוכל להודיע לנו על רצונך לבטל את השתתפותך בקורסים אלו באמצעות: (א) שליחת הודעת דואר אלקטרוני לכתובת support@mindli.com, הכוללת לפחות שם ומספר טלפון; (ב) שליחת הודעה לחברה באמצעות דף "יצירת קשר" בכתובת https://digitalrosh.com/about/contact-us, או (ג) משלוח דואר הכולל לפחות שם ומספר טלפון רשום לכתובת: מגדלי הארבעה, רח' הארבעה 28, תל אביב. לסיוע נוסף בעניין השתתפות בקורס, אנא פנה למנהל הקורס או לחברה באמצעות דף יצירת הקשר המוזכר לעיל.

הודעת הביטול תיכנס לתוקפה עד שלושה ימי עסקים לאחר קבלת ההודעה אצל דיגיטלראש, למעט הודעות שיתקבלו בדואר רשום אשר ייכנסו לתוקפן כשישה ימי עסקים לאחר קבלת ההודעה אצל דיגיטלראש.

למעט כפי שנדרש מכוח חוקי הגנת הצרכן, לא יוענקו החזרים בגין תשלומים שבוצעו על ידך תחת תנאים אלה, לרבות דמי הקורס. מבלי לגרוע מכלליות האמור, שים לב כי תעמוד לרשותך האפשרות להודיע לנו על ביטול השתתפותך בקורס וכי תנאי הביטול הבאים יחולו:

  • תהא זכאי להחזר דמי הרישום בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% מהתשלום ששולם על ידך (או 100 ש"ח, הנמוך מבין השניים), וזאת ככל שהודעת הביטול התקבלה במהלך 14 הימים הראשונים ממועד רכישת הקורס.

שים לב: אם נרכש עבור המשתמש מנוי בתשלום באמצעות ארגון או צד שלישי אחר שאינו אדם פרטי, תנאי התשלום וכל תנאי אחר המוסכמים בין דיגיטלראש לאותו ארגון או צד שלישי בלבד גוברים על האמור בתנאים אלו, ומובהר בזאת כי במקרה זה לא יוענקו החזרים כספיים למשתמש ובכלל, ולא ניתן יהיה לבטל את המנוי, אלא אם צוין אחרת בהסכם האמור.

בהחלט. יש לנו סדרה של קורסי ליבה והתמחות. כמו כן מהווה קורס זה את הקורס הראשון במסלול ההסמכה לייעוץ . ראה/י קטלוג הקורסים של דיגיטלראש.

ניתן לשלוח ווטסאפ או להתקשר לאילת ניר שטייר ב-054-4462535

או לשלוח מייל ל-ayelet.nirshtaier@digitalrosh.com

המלצות עלינו

רישום לקורס

מחיר: 1280 ₪  (כולל מע”מ)

לכל שאלה/התייעצות אנא צרו קשר