וובינר סייבר: הצד האפל 7.1.2021

תכניות לימוד נוספות בתחום

מנהלי אבטחת מידע CISO

מסלול ה-CISO מקנה את כלי הניהול המתקדמים ביותר עבור מנהלי אבטחת המידע, חושף אותם למגוון רחב של נושאים בפן הטכנולוגי, העסקי והניהולי ומכין גם להסמכות: CISSP הניתנת מטעם ארגון CISM ,ISC2 הניתנות מטעם ארגון ISACA.

Cyber For Executives

התכנית נבנתה כדי לתת מענה למנהלים ובכירים המבקשים להכיר מונחים חשובים מעולם אבטחת המידע, להבין את הסיכונים והאיומים שעלולים להתרחש בארגון שלהם, לעמוד על צרכי ההגנה הנדרשים, להכיר מטרות ואופני תקיפה ולקבל כלים לבצע בקרה ולהתמודד ביעילות עם אירועי סייבר.

מיישמי הגנה והתקפת סייבר

הצעד הראשון לקריירה בסייבר: קורס טכנולוגי מקיף הכולל הכנה מעשית נרחבת לעולמות הליבה של טכנולוגיות המידע. הקורס מיועד למבקשים להיכנס לעולם מקצועות הסייבר וחסרים רקע טכנולוגי מספק בתחומי הליבה של העולם הטכנולוגי.
הקורס מועבר על ידי מומחי סייבר מהמובילים וכולל תרגול בטכנולוגיות חדשניות וסימולטור המתקדמים בעולם

אסטרטגיות ניהול משא ומתן בעולם העסקי

הקורס מקנה כלים לניהול מתודולוגי של תהליכי משא ומתן מרובי נושאים ואינטרסים תוך הרחבת דרכי ההתמודדות של מנהלים בסיטואציות משא ומתן מגוונות. בנוסף, הקורס מקנה ידע מקצועי להנעה לפעולה ושכנוע ושיפור תוצאות וביצועים עסקיים.

למידע נוסף על התכנית וובינר סייבר: הצד האפל 7.1.2021 השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button