אנו נמצאים בעידן בו תחום השיווק הדיגיטלי הפך ללב הפעילות של כל גוף עסקי או ציבורי ומהווה אחד הגורמים המרכזיים המשפיעים על הצלחתו. עידן בו מילים כמו חדשנות, יצירתיות, קידמה, טכנולוגיה ואנושיות הן מילים מובילות. ניהול קמפיינים מהווה כיום את המקצוע החשוב והמאתגר ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי, ומשלב בתוכו חשיבה מחוץ לקופסה, יכולות אנליטיות וקבלת החלטות על בסיס יום יומי על מנת למקסם ביצועים תוך ניהול חכם של כספי הלקוח בתקציבים שלעיתים יכולים להגיע למאות אלפים ואף מיליוני שקלים בחודש.
קורס Digital Marketing Campaign Manager (קורס שיווק דיגיטלי) של בית הספר ללימודי המשך בטכניון הנו אחד הקורסים המבוקשים והיוקרתיים לניהול קמפיינים בשיווק דיגיטלי. הטכניון הנו מוסד פורץ דרך בתחומי ההשכלה הטכנולוגית והדיגיטלית ומדורג כיום בין המוסדות האקדמאיים המובילים בעולם. הקורס ללימודי שיווק דיגיטלי משלב בתוכו ידע עדכני תיאורטי יחד עם תרגולים מעשיים רבים ליישום החומר, שילוב שהוכח כאפקטיבי ביותר ללמידה. הסטודנטים מתנסים באופן מעשי בעבודת עם כלי AI הרלוונטיים לתעשייה, לומדים לבנות נכסים דיגיטליים בעצמם ומקבלים תשתית מנצחת לניהול הקמפיין – כולל דומיין רשמי ואחסון אשר יעזרו להתמקד רק בניהול הקמפיין ולשפר את ביצועיו.
לעומדים בדרישות התוכנית תוענק תעודת סיום מטעם הטכניון – בית הספר ללימודי המשך, אשר תאפשר להם להתמקצע במכלול הערוצים הדיגיטליים ולהוביל בתחום הדיגיטל.
מטרות התכנית
הכשרה מקיפה ועדכנית לניהול קמפיינים בעולם השיווק הדיגיטלי, שתוביל אתכם להיות מומחים בניהול שיווק דיגיטלי של העסק שלכם או לעסוק בתחום זה כמנהלי קמפיינים (נקרא לעיתים גם מנהלי PPC) תוך שימוש מתקדם בכלי AI אשר יסייעו למנהל לשפר תהליכים ולייעל זמנים באופן משמעותי. קורס שיווק דיגיטלי של בית הספר ללימודי המשך של הטכניון משלב התנסות מעשית במגוון כלים מקצועיים, ניתוחי קמפיינים אקטואליים, סדנאות תרגול והצגת פרויקט גמר בו הסטודנטים מציגים את ההצלחות שלהם לעיני הכיתה.
יתרונות התכנית
- צבירת נסיון תוך כדי הקורס – עבודה על עסק אמיתי.
- חבילת קרייאטיב מקיפה לכל סטודנט (בלעדי לתוכנית) – כוללת דומיין, אחסון לאורך כל הקורס ועיצובים גרפיים ממעצב מקצועי לשימוש בקמפיינים.
- ליווי צמוד בבניית הקמפיינים וקשר ישיר עם המרצים לאורך כל הקורס ואחריו.
- הכנה למבחני ההסמכה הרשמיים של Google Ads.
- הכנה מקיפה לתעשייה – הן כשכירים והן כעצמאיים.
- 100% פרקטיקה – כולל שיעורי תרגול ומטלות להגשה עם משוב פרטני.
- עבודה עם כלי AI מתקדמים, לרבות Chat GPT וכלי עיצוב מתקדמים.
- אין צורך בידע קודם!
קהל היעד
קורס שיווק דיגיטלי מיועד לאנשים בעלי ידע בסיסי בתחום השיווק, המעוניינים להתמקצע או לעסוק באופן פעיל בתחום השיווק הדיגיטלי. הוא מתאים ליזמים, לאקדמאים המעוניינים בהסבה או בשדרוג מקצועי, לחיילים משוחררים בעלי זיקה לתחום ולמנהלי שיווק בארגונים המעוניינים לנהל בעצמם את הנכסים הדיגיטליים.
חלק א': לימודי בסיס
חלק ב': בניית נכס דיגיטלי ועבודה עם כלי בינה מלאכותית
חלק ג': כתיבה שיווקית מבוססת AI
חלק ד': ניהול קמפיינים ברשתות חברתיות + שיווק משפיענים
חלק ה': ניהול קמפיינים ב-Ads Google
חלק ו': שיווק באמצעות תוכן ב-Outbrain ו-Taboola
חלק ז': מדידה, ניטור ואוטומציה
חלק ח': סיכום והצגת פרויקט גמר סופי
נדרשת זיקה לתחום השיווק הדיגיטלי ואנגלית ברמה טובה – קריאה וכתיבה.
נדרשת אוריינטציה טכנולוגית בסיסית וחשבונות פעילים לכל הפלטפורמות הנלמדות בקורס.
קבלה לתכנית מותנית בהצגת קורות חיים עדכניים ומענה למבדק התאמה לבחינת אוריינות טכנולוגית, יתקיים ראיון אישי לפי הצורך.
התכנית כוללת 195 שעות אקדמיות. 38 מפגשים, פעמיים בשבוע.
קמפוס חיפה : ימי ראשון ושלישי בין השעות 21:00 – 17:00.
קמפוס ת"א : ימי שני ורביעי בין השעות 21:00 – 17:00.
המרצים בקורס הנם מומחים מהשורה הראשונה בתחום השיווק הדיגיטלי ועוסקים בניהול קמפיינים עבור החברות הגדולות במשק:
אור סגלוביץ' – מנהל אקדמי
מומחה לרשתות חברתיות וקידום ממומן, מעל ל-10 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי ובעלים של חברת דיגיטל, מנהל למעלה מ-60 דפים עסקיים וקמפיינים ממומנים במאות אלפי שקלים. בין לקוחותיו: קוקה קולה, אצטדיון סמי עופר, משרד הקליטה, אליעד נחום, מגוון סטארטאפים, אקסלרטורים ועוד.
אורי ניסני
מומחה בתחום המסחר האלקטרוני, האינטרנט והטכנולוגיה. ניהל את תחום אופיס סיסטם במיקרוסופט ישראל, ניהל את תחום Technologies Emerging באורקל ישראל, CTO של קרדן טכנולוגיה בעת ההנפקה ב TASE ושותף עמית בקרן ההון סיכון קונקורד. כיום מנהל את חברת פוקוס ווב לשירותי שיווק דיגיטלי.
עפר זיו
בעלים ומנכ"ל face 2 face – חברה המספקת פתרונות אינטרנט מתקדמים לעסקים הכוללים אפיון, עיצוב ופיתוח נכסים דיגיטליים. בעל 13 שנות ניסיון בתחום.בין לקוחותיו: איל מקיאג', Vision Ride, Refundit ,פוקסמיינד, איגוד הטניס בישראל, מכללת פסגות ועוד.
עוסקת בעולם הפרסום מאז 2017. התחילה כארט דיירקטורית במשרד הפרסום אברהם והייתה אחראית על הקריאייטיב של קבוצת רנואר וtwentyfourseven ,עבדה בתור מנהלת קריאייטיב במחלקת הדיגיטל של רני רהב.
כיום עצמאית ומנהלת דיגיטל של מספר לקוחות, ביניהם זרוע העבודה, עיר דוד של עיריית ירושלים, סנסו (מותג נרות יוקרה) טוני אלמוג ועוד.
מאי ברזני
מתרגלת הקורס. בוגרת התכנית מומחי שיווק דיגיטלי של הטכניון. מנהלת קמפיינים במגוון פלטפורמות עבור לקוחות פרטיים ומשרדי פרסום תוך התמחות בנושאי לייף סטייל, מסעדנות ואתרי Ecommerce.