בעידן הנוכחי תחום השיווק הדיגיטלי הפך ללב הפעילות של כל גוף עסקי או ציבורי, ומהווה אחד הגורמים המרכזיים המשפיעים על הצלחתו. הצורך בהבנה רחבה ותכנון אסטרטגי יעיל בעולם השיווק הדיגיטלי הוא קריטי ומשמעותי עבור מי שנמצא בעמדות מפתח של ניהול.
על התכנית:
- התכנית נבנתה ותוכננה למקבלי ההחלטות – בין אם מדובר בעסק פרטי, חברה, מוסד או ארגון.
- במסגרת התכנית תרכשו ארגז כלים אפקטיבי, יכולת וכלים לקבלת החלטות אסטרטגיות לטובת הארגון, מדידת תוצאות, שיפור ביצועים והבנה של צרכי הלקוחות, אשר הכרחיים ונחוצים עבור הנמצאים בעמדות מפתח בארגונים או חברות, יזמים או מנהלי שיווק שלא באו מהעולם הדיגיטלי.
- בעולם דינמי בו ישנן פלטפורמות רבות הגורסות כי הן אלו שיביאו לעסק את ההחזר על ההשקעה הגבוהה ביותר, יש צורך לבצע ניתוח מעמיק ולהבין לעומק את ההבדלים ביניהן ושיטות הפעולה המתאימות, אשר יאפשרו לנו למקסם את הביצועים, לקרוא בצורה נכונה את הדו"חות, להפיק מהן תובנות ולמקסם את הרווחיות.
- הקורס מתמקד בהבנה אסטרטגית מעמיקה על כל פלטפורמה, ניתוח קהלי היעד ושילוב מקרי בוחן של לקוחות אמיתיים ממגוון תחומים. כל סטודנט בקורס יבנה תוכנית אסטרטגית לעסק שלו.
- נבחרת המרצים בקורס מורכבת מאנשי מקצוע בכירים המובילים בתעשייה, אשר עבדו בחברות בינלאומיות כגון Google, Microsoft, Oracle Corporation ועוד. כולם מנהלים כיום משרדי פרסום ובעלי היכרות מקצועית עם המותגים הגדולים במשק. בנוסף, הינם בעלי ניסיון רב בהדרכת וליווי סטודנטים.
הקורס מיועד למנהלים או מקבלי החלטות בארגון: מנהלי חברות ועמותות, מנהלי שיווק המנהלים ספקי משנה, יזמים, מנהלי פיתוח עסקי, מנהלי מותג או מנהלי יחסי ציבור.
תנאי קבלה:
- ניסיון ניהולי מוכח.
- תואר אקדמי ממוסד מוכר או ראיון אישי לבחינת התאמה.
*לא נדרש ידע קודם בתכנות או ידע מקצועי במחשבים.
במסגרת התכנית יתקיימו 16 מפגשים (4 חודשים), אחת לשבוע (סה"כ 80 שעות אקדמיות) – בימי א' בשעות 17:00-21:00.
- הכרות עם עולם השיווק הדיגיטלי והאקו סיסטם השיווקי, ניתוח אסטרטגי לעסק
- מדיה חברתית – אסטרטגיה אורגנית וממומנת, גיבוש קונספט שיווקי וניתוח דו"חות
- גוגל – הרבה יותר ממנוע חיפוש, להוביל ברשת ולהגיע ללקוחות חדשים
- ניהול הגולשים באתר, שיווק באמצעות תוכן, ניהול ספקים ומוניטין ברשת
סגל המרצים מורכב מהאנשים המובילים בתעשיית הדיגיטל בישראל ומרצים מתחומי השיווק, האסטרטגיה והפרסום. במהלך הקורס ישולבו מרצים אורחים מבכירי התעשייה הדיגיטלית בישראל.
אור סגלוביץ' – מנהל אקדמי
מומחה לרשתות חברתיות וקידום ממומן, מעל ל-10 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי ובעלים של חברת דיגיטל, מנהל למעלה מ-60 דפים עסקיים וקמפיינים ממומנים במאות אלפי שקלים. בין לקוחותיו: קוקה קולה, אצטדיון סמי עופר, משרד הקליטה, אליעד נחום, מגוון סטארטאפים, אקסלרטורים ועוד.
אורי ניסני
מומחה בתחום המסחר האלקטרוני, האינטרנט והטכנולוגיה. ניהל את תחום אופיס סיסטם במיקרוסופט ישראל, ניהל את תחום Technologies Emerging באורקל ישראל, CTO של קרדן טכנולוגיה בעת ההנפקה ב TASE ושותף עמית בקרן ההון סיכון קונקורד. כיום מנהל את חברת פוקוס ווב לשירותי שיווק דיגיטלי.
הדס ליבר
מרצה בכירה ומבלה ב- 20 השנים האחרונות בענף הפרסום – בו עברה את כל ״שרשרת החיול״ החל מגרפיקאית דרך מעצבת ובעלת סטודיו עצמאי, ארט דיירקטורית במשרדי הפרסום הגדולים בארץ ועד סמנכ"לית קריאייטיב ושותפה. כיום בעלת משרד פרסום עצמאי בשם What If. חיה ונושמת את עולם הפרסום המקומי והבינלאומי, טיפלה במותגים הגדולים ביותר וזכתה בפרסים רבים. שופטת מבוקשת בתחרויות הקריאייטיב והפרסום הנחשבות בעולם ביניהן Cannes Lions, Clio, LIA, Art Directors Club ועוד.