תכנית שיווק דיגיטלי לתלמידי תיכון – הטכניון לימודי המשך
מנהל אקדמי: מר אבי סנטו
קורס קיץ בשיווק דיגיטלי ייתן לכם כלים לפיתוח יכולת ביטוי עצמי והעברת ערכים ומסרים באמצעות מדיות דיגיטליות, היכרות עם האלגוריתמים והטרנדים שעומדים מאחורי הפלטפורמות המצליחות – טיקטוק, אינסטגרם ויוטיוב. בנוסף, במהלך התכנית נדון על הסכנות הקיימות ברשת, נתמקד בפיתוח מיומנויות כמו פרזנטציה והצגה עצמית, וכן נצלול לעולם עריכת הוידאו והצילום הדיגיטלי, תוך שימוש בתוכנות עיצוב.
התוכנית מבוססת על הטרנדים החמים ביותר בענף השיווק הדיגיטלי, והרצון של בני הנוער להפוך להיות יוצרי תוכן מובילים ובולטים המתמחים בשיווק דיגיטלי.
הקורס מיועד לתלמידי ותלמידות תיכון (י'-יב') המעוניינים/ות להכיר ולהעמיק בעולם השיווק הדיגיטלי , ולהרחיב את ידיעותיהם/ן וניסיונם/ן בתחום זה.
הלימודים יתקיימו באופן פרונטלי בקמפוסים:
קמפוס ת"א: 10/7/22 – 21/7/22 – ימי לימוד – א'- ה', שעות הלימוד : 09:00 – 15:00.
קמפוס חיפה: 24.7.22 – 4.8.22 – ימי לימוד – א'- ה', שעות הלימוד : 09:00 – 15:00.
טקסי חלוקת תעודות יתקיימו בסיום הקאמפ.
- התמצאות בסיסית ברשתות חברתיות
- אורנטצייה טכנולוגית
- אנגלית בסיסית
זכאות לתעודה
הצלחה בתוכנית מחייבת השתתפות פעילה במסגרת השיעורים, נוכחות ב- 85% מהשיעורים לפחות וציון עובר בתרגילים או פרויקט. לעומדים/ות בדרישות התוכנית תוענק תעודת בוגר/ת Camp שיווק דיגיטלי, מטעם הטכניון – היחידה ללימודי המשך.
- מבוא לשיווק דיגיטלי – היכרות עם רשתות חברתיות, כיצד מעבירים מסר ברשתות, למה אנחנו צריכים היום את עולם השיווק הדיגיטלי ומהם ההבדלים בין משפיען יוצר תוכן ומשווק דיגיטלי.
- פיתוח מיומנויות רכות – יכולת התבטאות והעברת מסרים: איך מדברים עם נוכחות, בטחון ובצורה מרתקת ויצירתית, תוך דגש על פנייה נכונה לקהלי יעד משתנים.
- עריכת וידאו- הקניית כלים לבניית סרטי וידאו המותאמים לרשתות החברתיות, כמו יוצרי התוכן: עריכות וידאו לרילס,לשורטס ביוטיוב, ועריכות וידאו כלליות ומותאמות זירה ומטרה. הכל באמצעות תוכנות עריכה וכמובן הסמארטפון.
- צילום דיגיטלי- נלמד את אופן הצילום בעולם הרשתות החברתיות: טכניקות צילום, זוויות, תכנון מוקדם, מידות נכונות, משחקי אור וצל, קומפוזציות וכו, והכל באמצעות הסמארטפון.
- טיקטוק- הרשת החברתית המובילה היום בעולם בקרב הצעירים. נלמד באופן יסודי את פנים הרשת, המבנה הטכני שלה, שיטות ליצירת סרטוני טיקטוק מוצלחים, הנוסחא להגיע לפור יו, וחמשת השכבות של טיקטוק.
- אינסטגרם ושיווק ממומן- הרשת החברתית לשיתוף תמונות המובילה בעולם נמצאת כאן על מנת להישאר! בשיעור זה נלמד בצורה יסודית את כל רזי האינסטגרם: הפאן הטכני של האפליקציה, סוגי תכנים, כיצד מתנהלים בשידורים חיים וכיצד מפיקים אותם, מהו תוכן נכון וכיצד מעלים אותו, והדרכים להעלאת מספר העוקבים כיוצרי תוכן .
- YOUTUBE, האחות הקטנה של גוגל אשר נמצאת בכל אחת מהטלוויזיות והסמארטפונים שלנו. בשיעור זה נלמד את הטכניקה העומדת מאחורי סרטוני יוטיוב: מהם עשרת סוגי הסרטונים שיש לנו, נקיים ערוץ תוכן שלם ונלמד כיצד לתכנן ולתכנת את הערוץ.
- קאנווה- התוכנה הפופלארית והמתקדמת בעולם לעריכה ולעיצוב של פוסטים, סטוריז, עיצוב סרטוני טיקטוק ותמונות תצוגה מקדימה לסרטוני יוטיוב. בשיעור זה נלמד באופן יסודי את תוכנת הקאנווה, נעצב ונתכנת את הפוסטים הרצויים לנו בכל אחת מהרשתות ונבין איך הקאנווה משתלבת לנו ביום יום כיוצרי תוכן ומשווקים דיגיטליים.
מדריכי התוכנית הינם בעלי ניסיון רב בתעשייה ובהדרכה, בין המרצים: אבי סנטו, איתי מרשל, בר רוזנברג, קובי גופר