מוקד מידע ורישום 04-8294228

יזמות עסקית פרקטית

לימודי ניהול, יזמות ושיווק

מיקום
קמפוס שרונה תל אביב
מתכונת הלימודים
הלימודים יתקיימו באמצע השבוע בשעות הערב, במשך 10 מפגשים
יתרונות התכנית
קורס הכרחי, חיוני ונחוץ, המספק “ארגז כלים” חכם ופרקטי ליזם
קהל היעד
יזמים המעוניינים להקים עסק חדש, כאלה שיש להם רעיון לעסק או נמצאים בשלב ההקמה הראשוני של העסק ומעוניינים להזניק אותו קדימה

בוגרים מספרים

אחת ההחלטות החשובות בחיים שלי. למדתי המון על יזמות ונעלמו כל המכשולים והחששות מביצוע עסקים. מי שמחפש הכוונה בחיים העסקיים – יקבל את זה על מגש של כסף!

אריאל רפאל

אולי יעניין אותך לקרוא

  • 05/03/2017
    יש לי רעיון!

    איקאה, גוגל וקוקה קולה הם שלושה מותגים גדולים מהחיים שהתחילו מרעיון אחד בראש אחד של איש אחד. האם גם בכם בוער החוש היזמי? הנה כל מה שאתם לא יודעים על המותגים שמשפיעים על החיים של כולנו

  • 08/08/2016
    חדר כושר להצלחה

    אם תשאלו את ניר דובדבני, אמן המכירות והשיווק, מה המפתח להצלחה הוא יסביר שיש לכולנו שריר מנטלי לעסקים, וחייבים לאמן אותו כדי להיות יזמים שמגיעים לשיא המכירות וההצלחה. את הדרך לשם הוא ילמד בקורס חדש ליזמות עסקית שיפתח בטכניון – היחידה ללימודי המשך

תכניות לימוד נוספות בתחום

שיווק דיגיטלי – הכשרת מנהלים, יזמים ובעלי עסקים לעולם דיגיטלי מתקדם

התכנית האפקטיבית ביותר עבור מנהלים, יזמים ובעלי עסקים שמעניקה ארגז כלים בעולם השיווק הדיגיטלי, יכולת קבלת החלטות מושכלות, מדידת תוצאות ושיפור ביצועים עבור העסק שלכם. הקורס כולל למידה תיאורטית ועדכונים לצד סדנאות של למידה פעילה והגשת פרויקט התנסות בפרסום קמפיין עבור עסק פעיל.

אסטרטגיה תחרותית: בניית אסטרטגיה וניתוח מתחרים – יום עיון 11.12

ניתוח תחרות הוא כלי מרכזי בהצלחת חברות בשוק תחרותי. ברוב החברות ניתוח התחרות נעשה באופן חלקי, לא מסודר ולפעמים לא נעשה כלל. כתוצאה, החברות מתנהלות בסביבה רווית תחרות שיש בה חורים שחורים של ידע בכל הקשור להבנת השוק והתחרות ונחשפות למתקפות מצד מתחרים ללא כלים ויכולת לפתח אמצעי הגנה ומדיניות תחרות כוללת.

למידע נוסף על התכנית יזמות עסקית פרקטית השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: odeda@trdf.technion.ac.il