הכשרת מנהלי קמפיינים בשיווק דיגיטלי

מיקום
קמפוס הטכניון בחיפה
קמפוס שרונה ת"א
מתכונת הלימודים
36 מפגשים, פעמיים בשבוע בשעות הערב במשך כ-5 חודשים.
יתרונות התכנית
שילוב מנצח של ידע עדכני תיאורטי עם תרגולים מעשיים רבים ליישום החומר, התנסות בהקמת קמפיינים לעסק אמיתי, פרויקט גמר ומרצים מנוסים מהשורה הראשונה.
קהל היעד
יזמים, אקדמאים המעוניינים בהסבה או בשדרוג מקצועי, חיילים משוחררים בעלי זיקה לתחום, מנהלי שיווק בארגונים המעוניינים לנהל בעצמם את הנכסים הדיגיטליים שלהם ולכל המעוניינים להתמקצע או לעסוק באופן פעיל בתחום השיווק הדיגיטלי.

למידע נוסף על התכנית הכשרת מנהלי קמפיינים בשיווק דיגיטלי השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il