אנו נמצאים בעידן בו תחום השיווק הדיגיטלי הפך ללב הפעילות של כל גוף עסקי או ציבורי ומהווה אחד הגורמים המרכזיים המשפיעים על הצלחתו. עידן בו מילים כמו חדשנות, יצירתיות, קידמה, טכנולוגיה ואנושיות הן מילים מובילות. ניהול קמפיינים מהווה כיום את המקצוע החשוב והמאתגר ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי, ומשלב בתוכו חשיבה מחוץ לקופסה, יכולות אנליטיות וקבלת החלטות על בסיס יום יומי על מנת למקסם ביצועים תוך ניהול חכם של כספי הלקוח בתקציבים שלעיתים יכולים להגיע למאות אלפים ואף מיליוני שקלים בחודש.
קורס Digital Marketing Campaign Manager של בית הספר ללימודי המשך בטכניון הנו אחד הקורסים המבוקשים והיוקרתיים לניהול קמפיינים. הטכניון הנו מוסד פורץ דרך בתחומי ההשכלה הטכנולוגית והדיגיטלית ומדורג כיום בין המוסדות האקדמאיים המובילים בעולם. תכנית הלימודים משלבת ידע עדכני תיאורטי יחד עם תרגולים מעשיים רבים ליישום החומר, שילוב שהוכח כאפקטיבי ביותר ללמידה. בנוסף, הסטודנטים מתנסים בהקמת קמפיינים לעסק אמיתי ומקבלים חבילת קרייאטיב מקיפה לניהול הקמפיין – דומיין, אחסון ועיצובים מקצועיים ממעצב אשר יעזרו להתמקד רק בניהול הקמפיין ולשפר את ביצועיו.
לעומדים בדרישות התוכנית תוענק תעודת סיום מטעם הטכניון – בית הספר ללימודי המשך, אשר תאפשר להם להתמקצע במכלול הערוצים הדיגיטליים ולהוביל בתחום הדיגיטל.
חדש! קורס Digital Marketing Campaign Manager של בית הספר ללימודי המשך של הטכניון בשיתוף פעולה ייחודי עם חברת GO Digital Marketing
*מתעדכנים כל הזמן: תכני הקורס עוברים עדכון ושדרוג בהתאם לצרכים העולים מהתעשייה ובכירי חברת GO
* לראות את זה בעיניים: תלמידי הקורס יבקרו במשרדי חברת Go Digital Marketing, ייפגשו עם הצוותים ויחוו את העבודה בזמן אמת. כמו"כ תיערך הרצאת העשרה במהלך הביקור
* הרצאת אורח: במהלך הקורס תינתן הרצאת אורח של אחד ממומחי GO בנושא חם בתחום השיווק הדיגיטלי
* הצעת עבודה: מספר בוגרים מכל קורס יגיעו לראיונות עבודה בחברת GO ולמתאימים תוצע משרה בתחום השיווק הדיגיטלי
מטרות התכנית
הכשרה מקיפה ועדכנית לניהול קמפיינים בעולם השיווק הדיגיטלי, שתוביל אתכם להיות מומחים בניהול שיווק דיגיטלי של העסק שלכם או לעסוק בתחום זה כמנהלי קמפיינים (נקרא לעיתים גם מנהלי PPC). הקורס של בית הספר ללימודי המשך של הטכניון משלב התנסות מעשית במגוון כלים מקצועיים, ניתוחי קמפיינים אקטואליים, סדנאות תרגול והצגת פרויקט גמר בו הסטודנטים מציגים את ההצלחות שלהם לעיני הכיתה.
יתרונות התכנית
- צבירת נסיון תוך כדי הקורס – עבודה על עסק אמיתי.
- חבילת קרייאטיב מקיפה לכל סטודנט (בלעדי לתוכנית) – כוללת דומיין, אחסון לאורך כל הקורס ועיצובים גרפיים ממעצב מקצועי לשימוש בקמפיינים.
- ליווי צמוד בבניית הקמפיינים וקשר ישיר עם המרצים לאורך כל הקורס ואחריו.
- הכנה למבחני ההסמכה הרשמיים של Google Ads.
- הכנה מקיפה לתעשייה – הן כשכירים והן כעצמאיים.
- 100% פרקטיקה – כולל שיעורי תרגול ומטלות להגשה עם משוב פרטני.
- שיתוף פעולה ייחודי עם חברת GO Digital Marketing
קהל היעד
הקורס מיועד לאנשים בעלי ידע בסיסי בתחום השיווק, המעוניינים להתמקצע או לעסוק באופן פעיל בתחום השיווק הדיגיטלי. הוא מתאים ליזמים, לאקדמאים המעוניינים בהסבה או בשדרוג מקצועי, לחיילים משוחררים בעלי זיקה לתחום ולמנהלי שיווק בארגונים המעוניינים לנהל בעצמם את הנכסים הדיגיטליים.
מחפשים קורס שיווק דיגיטלי ואסטרטגיה ברמת המאקרו למקבלי החלטות? לחצו כאן >>
1 | לימודי בסיס
02 | בניית נכס דיגיטלי והכנת תשתית שיווקית
03 | כתיבה שיווקית
04 | ניהול קמפיינים ברשתות חברתיות ושיווק משפיענים
05 | ניהול קמפיינים ב-Google Ads
06 | שיווק באמצעות תוכן ב-Outbrain ו-Taboola
07 | מדידה, ניטור ואוטומציה
08 | סיכום והצגת פרויקט גמר סופי
נדרשת זיקה לתחום השיווק הדיגיטלי ואנגלית ברמה טובה – קריאה וכתיבה.
נדרשת אוריינטציה טכנולוגית בסיסית וחשבונות פעילים לכל הפלטפורמות הנלמדות בקורס.
קבלה לתכנית מותנית בהצגת קורות חיים עדכניים ומענה למבדק התאמה לבחינת אוריינות טכנולוגית, יתקיים ראיון אישי לפי הצורך.
התכנית כוללת 185 שעות אקדמיות. 36 מפגשים, פעמיים בשבוע (5 חודשים)
קמפוס חיפה : ימי שני ורביעי בין השעות 21:00 – 17:00.
קמפוס ת"א : ימי ראשון וחמישי בין השעות 21:00 – 17:00.
המרצים בקורס הנם מומחים מהשורה הראשונה בתחום השיווק הדיגיטלי ועוסקים בניהול קמפיינים עבור החברות הגדולות במשק:
מנהל אקדמי: אור סגלוביץ'
מומחה לרשתות חברתיות וקידום ממומן, מעל ל-10 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי ובעלים של חברת דיגיטל, מנהל למעלה מ-60 דפים עסקיים וקמפיינים ממומנים במאות אלפי שקלים. בין לקוחותיו: קוקה קולה, אצטדיון סמי עופר, משרד הקליטה, אליעד נחום, מגוון סטארטאפים, אקסלרטורים ועוד.
אורי ניסני
מומחה בתחום המסחר האלקטרוני, האינטרנט והטכנולוגיה. ניהל את תחום אופיס סיסטם במיקרוסופט ישראל, ניהל את תחום Technologies Emerging באורקל ישראל, CTO של קרדן טכנולוגיה בעת ההנפקה ב TASE ושותף עמית בקרן ההון סיכון קונקורד. כיום מנהל את חברת פוקוס ווב לשירותי שיווק דיגיטלי.
גל לביא
מומחה אינסטגרם וטיקטוק, מייסד ומנכ״ל מיומדיה, משרד פרסום לשיווק דיגיטלי. אחראי לסרטונים עם מאות אלפי צפיות, מנחה ומוביל מנהלי שיווק דיגיטלי בהתפתחות מקצועית ועסקית.
עפר זיו
בעלים ומנכ"ל face 2 face – חברה המספקת פתרונות אינטרנט מתקדמים לעסקים הכוללים אפיון, עיצוב ופיתוח נכסים דיגיטליים. בעל 13 שנות ניסיון בתחום.בין לקוחותיו: איל מקיאג', Vision Ride, Refundit ,פוקסמיינד, איגוד הטניס בישראל, מכללת פסגות ועוד.
טופז ממוקה
עוסקת כבר 5 שנים בעולם הפרסום. התחילה כארט דיירקטורית במשרד הפרסום אברהם והייתה אחראית על הקריאייטיב של קבוצת רנואר ו-twentyfourseven. מנהלת קריאייטיב במחלקת הדיגיטל של רני רהב, במקביל עצמאית ומנהלת דיגיטל של מספר לקוחות, ביניהם זרוע העבודה, עיר דוד של עיריית ירושלים, סנסו (מותג נרות יוקרה) טוני אלמוג ועוד.
מאי ברזני
מתרגלת הקורס. בוגרת התכנית מומחי שיווק דיגיטלי של הטכניון. מנהלת קמפיינים במגוון פלטפורמות עבור לקוחות פרטיים ומשרדי פרסום תוך התמחות בנושאי לייף סטייל, מסעדנות ואתרי Ecommerce.