בעידן הנוכחי תחום השיווק הדיגיטלי הפך ללב הפעילות של כל גוף עסקי או ציבורי, ומהווה אחד הגורמים המרכזיים המשפיעים על הצלחתו. הצורך בהבנה רחבה ותכנון אסטרטגי יעיל בעולם השיווק הדיגיטלי הוא קריטי ומשמעותי עבור מי שנמצא בעמדות מפתח של ניהול.
תכנית הלימודים מתמקדת בהבנה אסטרטגית מעמיקה של כל ערוץ שיווק דיגיטלי, ניתוח שוק וקהלי היעד, שימוש בכלי AI (בינה מלאכותית) ושילוב מקרי בוחן של לקוחות אמיתיים ממגוון תחומים. כל מנהל בתכנית ינתח את השוק של הארגון, את דרכי הפעולה האופטימליות ויבנה תוכנית אסטרטגית לארגון שלו.
על התכנית:
- התכנית נבנתה ותוכננה למקבלי ההחלטות – בין אם מדובר בעסק פרטי, חברה, מוסד או ארגון.
- במסגרת התכנית תרכשו ארגז כלים אפקטיבי, יכולת וכלים לקבלת החלטות אסטרטגיות לטובת הארגון, מדידת תוצאות, שיפור ביצועים והבנה של צרכי הלקוחות, אשר הכרחיים ונחוצים עבור הנמצאים בעמדות מפתח בארגונים או חברות, יזמים או מנהלי שיווק שלא באו מהעולם הדיגיטלי.
- בעולם דינמי בו ישנן פלטפורמות רבות הגורסות כי הן אלו שיביאו לעסק את ההחזר על ההשקעה הגבוהה ביותר, יש צורך לבצע ניתוח מעמיק ולהבין לעומק את ההבדלים ביניהן ושיטות הפעולה המתאימות, אשר יאפשרו לנו למקסם את הביצועים, לקרוא בצורה נכונה את הדו"חות, להפיק מהן תובנות ולמקסם את הרווחיות.
- נבחרת המרצים בקורס מורכבת מאנשי מקצוע בכירים המובילים בתעשייה, אשר עבדו בחברות בינלאומיות כגון Google, Microsoft, Oracle Corporation ועוד. כולם מנהלים כיום משרדי פרסום ובעלי היכרות מקצועית עם המותגים הגדולים במשק. בנוסף, הינם בעלי ניסיון רב בהדרכת וליווי סטודנטים.
מחפשים קורס מקיף שילמד אתכם איך לנהל קמפיין מ-א' ועד ת' hands-on? הכשרת מנהלי קמפיינים ממש כאן >>
הקורס מיועד למנהלים או מקבלי החלטות בארגון: מנהלי חברות ועמותות, מנהלי שיווק המנהלים ספקי משנה, יזמים, מנהלי פיתוח עסקי, מנהלי מותג או מנהלי יחסי ציבור.
תנאי קבלה:
- ניסיון ניהולי מוכח.
- תואר אקדמי ממוסד מוכר או ראיון אישי לבחינת התאמה.
*לא נדרש ידע קודם בתכנות או ידע מקצועי במחשבים.
במסגרת התכנית יתקיימו 16 מפגשים (4 חודשים), אחת לשבוע (סה"כ 80 שעות אקדמיות) – בימי א' בשעות 17:00-21:00.
- עולם הדיגיטל – ממושגי יסוד להבנה מעמיקה
- מדיה חברתית –אסטרטגיה אורגנית וממומנת
- המרחב של גוגל – כיצד לנהל את הארגון בעולם המקוון של גוגל
- ניתוח ביצועי גולשים ומבקרים בנכסים הדיגיטאליים השונים של הארגון + שילוב כלי AI לעבודה פרודקטיבית
מחפשים קורס מקיף שילמד אתכם איך לנהל קמפיין מ-א' ועד ת' hands-on? הכשרת מנהלי קמפיינים ממש כאן >>
סגל המרצים מורכב מהאנשים המובילים בתעשיית הדיגיטל בישראל ומרצים מתחומי השיווק, האסטרטגיה והפרסום. במהלך הקורס ישולבו מרצים אורחים מבכירי התעשייה הדיגיטלית בישראל.
מנהל אקדמי: אור סגלוביץ'
מומחה לרשתות חברתיות וקידום ממומן, מעל ל-10 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי ובעלים של חברת דיגיטל, מנהל למעלה מ-60 דפים עסקיים וקמפיינים ממומנים במאות אלפי שקלים. בין לקוחותיו: קוקה קולה, אצטדיון סמי עופר, משרד הקליטה, אליעד נחום, מגוון סטארטאפים, אקסלרטורים ועוד.
אורי ניסני
מומחה בתחום המסחר האלקטרוני, האינטרנט והטכנולוגיה. ניהל את תחום אופיס סיסטם במיקרוסופט ישראל, ניהל את תחום Technologies Emerging באורקל ישראל, CTO של קרדן טכנולוגיה בעת ההנפקה ב TASE ושותף עמית בקרן ההון סיכון קונקורד. כיום מנהל את חברת פוקוס ווב לשירותי שיווק דיגיטלי.
טופז ממוקה
עוסקת כבר 5 שנים בעולם הפרסום. התחילה כארט דיירקטורית במשרד הפרסום אברהם והייתה אחראית על הקריאייטיב של קבוצת רנואר ו-twentyfourseven. מנהלת קריאייטיב במחלקת הדיגיטל של רני רהב, במקביל עצמאית ומנהלת דיגיטל של מספר לקוחות, ביניהם זרוע העבודה, עיר דוד של עיריית ירושלים, סנסו (מותג נרות יוקרה) טוני אלמוג ועוד.