מוקד מידע ורישום 04-8294228

אסטרטגיה תחרותית: בניית אסטרטגיה וניתוח מתחרים – יום עיון 11.12

ימי עיון וכנסים

מיקום
קמפוס שרונה, ת"א
שעות
09:00-15:00
יתרונות יום העיון
הסדנה מספקת כלים, ידע וטכניקות לניתוח תחרות בנית מאגרי מידע תחרותי ושילוב המידע בתהליכים מרכזיים בארגון. הסדנה כוללת תרגול מעשי, ניתוחי ארוע וכלים לאיסוף מידע על מתחרים.
קהל יעד
בעלי רקע באחד מהתחומים הבאים: שיווק, מכירות, ניהול מוצר, פיתוח עסקי וניתוח עסקי

אודות יום העיון

ניתוח תחרות הוא כלי מרכזי בהצלחת חברות בשוק תחרותי. ברוב החברות ניתוח התחרות נעשה באופן חלקי, לא מסודר ולפעמים לא נעשה כלל. כתוצאה, החברות מתנהלות בסביבה רווית תחרות שיש בה חורים שחורים של ידע בכל הקשור להבנת השוק והתחרות ונחשפות למתקפות מצד מתחרים ללא כלים ויכולת לפתח אמצעי הגנה ומדיניות תחרות כוללת.

באילו נושאים נעסוק?

בואו להצטייד בכלים, ידע וטכניקות לניתוח תחרות והגדרת אסטרטגיה תחרותית: בנית מאגרי מידע תחרותי ושילוב המידע בתהליכים מרכזיים בארגון כמו אסטרטגיית מוצר ומיצוב הפתרון. יום העיון כולל תרגול מעשי, ניתוחי ארוע וכלים לאיסוף מידע על מתחרים.

  • הגדרת המתחרה
  • איך לומדים תחרות
  • איזה מידע נדרש לניתוח תחרות, מקורות ואיסוף
  • מתודולוגית CIC
  • הגדרת אסטרטגיה תחרותית

קהל היעד

הסדנה מתאימה לכל בעלי התפקידים בארגון העוסקים בניתוח תחרות ובנית אסטרטגיה תחרותית
נדרש רקע באחד מהתחומים הבאים: שיווק, ניהול מוצר, יזמות, פיתוח עסקי וניתוח עסקי, מכירות.

עלות יום העיון

750 ש"ח. מיוחד לבוגרי היחידה ללימודי המשך- 10% הנחה בהרשמה מראש

אולי יעניין אותך לקרוא

  • 30/01/2018
    כולם מדברים על UX

    רן לירון, המנהל האקדמי של קורס "אפיון ממשק וחווית משתמש" מסביר על חשיבות מקצוע ה- UX (ראשי תיבות של user experience) ועד כמה הוא חלק מהחיים של כולנו: "לפני 15 שנה אנשים לא הבינו בכלל על מה אני מדבר, היום כולם כבר יודעים ש – UX זה חלק חשוב בכל מוצר, לעיתים זה אפילו עניין של חיים ומוות"

תכניות לימוד דומות

ניהול מוצר Product Management

ניהול מוצר הוא אחד התהליכים המרכזיים בכל ארגון שמייצר מוצרים ופתרונות. התהליך מאפשר ראיה הוליסטית של מחזור חיי המוצר. כיום, ניהול מוצר הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בחברות הייטק והביקוש מתעורר גם בחברות שהן לא בתחום ההיי-טק המבינות את הצורך בפעילות ובעלי תפקיד בתחום ניהול מוצר.

הכשרת מומחי שיווק דיגיטלי

הכשרת מקצועני שיווק דיגיטלי: מנהלי קמפיינים, מנהלי שיווק דיגיטלי, ומנהלי מדיה חברתית. הקורס משלב התנסות מעשית במגוון כלים מקצועיים, הרצאות אורח של אנשי פרסום בכירים ותרגול רב

אפיון חווית משתמש UX

בקורס אפיון הממשק וחווית המשתמש (User Experience design, או בקיצור UX), נעסק בתכנון האינטראקציה בין משתמשים למערכות המחשב. נלמד כיצד חוקרים את קהלי היעד, מגבשים הבנה עמוקה של צורכיהם, הציפיות שלהם ויכולותיהם, ובהתאם –
מתכננים את מבנה המסכים ותהליכי העבודה בכדי ליצור חווית שימוש זורמת, נוחה ומהנה

יזמות עסקית פרקטית

תכנית לימוד ייחודית כחלק משיתוף הפעולה של הטכניון לימודי המשך ופירמת BDO-זיו האפט הפותחת בפניך צוהר לעולם חדש, ומאפשרת הכרות מרתקת עם עולם היזמות העסקי

למידע נוסף על התכנית אסטרטגיה תחרותית: בניית אסטרטגיה וניתוח מתחרים – יום עיון 11.12 השאירו פרטים:

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: odeda@trdf.technion.ac.il