המגזין

7 סיבות ועוד אחת: למה כדאי ללמוד אבטחת מידע?

בגלל האופק התעסוקתי, בגלל הקשר הישראלי, בזכות ההסמכות הבינלאומיות וגם בגלל ההמלצה של יואב כץ-דקל: כל הסיבות לבחור במסלול של מומחים לאבטחת מידע

06/11/2018

7 סיבות ועוד אחת: ההצלחה של תכנית הכשרה מומחי אבטחת מידע

התכנית להכשרת מומחי אבטחת מידע בטכניון – היחידה ללימודי המשך, ממשיכה להכשיר את מיטב המומחים לאבטחת מידע במשק הישראלי. רוצים לדעת למה? הנה הסיבות להצלחה:

בגלל האופק
מקצוע אבטחת המידע הוא תחום מרתק שמספק אופק תעסוקתי יציב, שכן כל ארגון שואף להגן על המידע שברשותו. הטכנולוגיה משתנה באופן מתמיד ועמה האתגר להגן מתוקפים חיצוניים, ולעתים אף מעובדי החברה. זהו אחד התחומים המאתגרים והמתגמלים ביותר בהייטק שנמצא בצמיחה מתמדת וגדילה בהיקף הביקושים במשק. כהמשך התפתחות מקצועי, ניתן להתקדם אל תכנית מנהלי אבטחת מידע CISO של הטכניון.

בגלל הקשר הישראלי
התכנית פועלת לפי הנחיות "מדיניות אסדרת מקצועות הגנת הסייבר במדינת ישראל" של מטה הסייבר הלאומי, ממשרד ראש הממשלה. מטרתה להכשיר "מיישמי הגנת סייבר" ולהכין לבחינות של ישראל בתחום.

בגלל ההסמכות
התכנית של הטכניון היא היחידה בישראל המכשירה לבחינות לקראת 5 הסמכות בינלאומיות יוקרתיות בקורס אחד:
MCSA 2016 – של חברת Microsoft
CCNA – של חברת Cisco
CCSA R80.10 – של חברת Checkpoint
AP-WEB (גרסה 8)- של חברת Forcepoint
VMware VCP (גרסה 6.5)- של חברת VMware

התכנית פועלת לפי הנחיות "מדיניות אסדרת מקצועות הגנת הסייבר במדינת ישראל" של מטה הסייבר הלאומי. זוהי התכנית היחידה בישראל המכשירה לבחינות ב-5 הסמכות בינלאומיות יוקרתיות בקורס אחד

בגלל חומרי הלימוד
התכנית עושה שימוש בחומרי לימוד מקוריים של חברות VMware ו- Forcepoint. הרצאות מוקלטות של השעורים המאפשרות חזרה על חומר הלימוד, גם לאחר ההרצאה. הלימוד נעשה בסביבות וירטואליות אותן ניתן להעתיק אל מחשבו האישי של התלמיד, לצורך תרגול בבית. הקורס מעשי במהותו ומשלב יישום פרויקטים רבים במקביל לידע התיאורטי.

בגלל המתודולוגיה
התכנית נבנתה בצורה מתודולוגית ומספקת כלים לבניית ארכיטקטורה מאובטחת מרובת שכבות: התלמיד נחשף לעבודה עם תחנות ושרתים (Microsoft), סביבות וירטואליות מורכבות (ESX VMware), ציוד תקשורת (CISCO) וציוד אבטחת מידע וסינון אתרים ותוכן (Check Point ו-Fortcepoint). בלימוד מערכות הפעלה, וירטואליזציה ורשתות תקשורת מושם דגש על היבטי אבטחת המידע שלהן. מודולים נבחרים מהקורס, המצריכים כח מחשוב רב או סביבה סגורה להרצת פוגענים, מועברים לחוות שרתים חיצונית שהיא פרטית וייעודית לקורס של הטכניון.

בגלל סגל המרצים
הקורס מועבר בהדרכתם של מרצים מובילים וותיקים המאושרים על ידי הטכניון ועל ידי חברות בינלאומיות מובילות, וכולל ליווי אישי של התלמיד לאורך המסלול וגם לאחריו.

בגלל הטכניון
רבים מבוגרינו מאיישים את המשרות הבכירות בארץ בתחום אבטחת המידע. לטכניון כמות המחזורים הגדולה ביותר בישראל באבטחת מידע טכנית וניהולית שהועברו בקמפוסים בתל אביב, רמת גן, חיפה וירושלים. הטכניון הוכר על ידי ענקית התקשורת Cisco כ- Network Academy וכמרכז הדרכה מורשה.

בגלל ההמלצה של יואב כץ-דקל
"הלכתי לפגישה עם היועץ האקדמי מהטכניון שהצליח לשכנע אותי לפנות לקורס אבטחת מידע. עוד לפני תום הלימודים, ניגשתי לראיון באינטל והתקבלתי! היה לי ברור שההכשרה בטכניון והרקע האקדמי עזרו לי מאוד. כשהגעתי לאינטל, מבחינתי "זכיתי בפיס". קיבלתי את קרש הקפיצה כדי לצבור ניסיון, הרגשתי שהיחידה ללימודי המשך בטכניון היו חלק ממכלול הדברים שהציבו אותי בעמדה טובה לפיתוח הקריירה שלי בתחום אבטחת מידע".

התכנית להכשרת מומחי אבטחת מידע תיפתח בחודשים הקרובים בקמפוס הטכניון חיפה, ירושלים ותל אביב. הקליקו לפרטים נוספים או צרו קשר בטלפון 04-8294228

עוד כתבות שיעניינו אותך

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button