המגזין

תכניות לקיץ: Cyber Camp לבני נוער בטכניון

הסייבר קאמפ מתאים לבני נוער שמתעניינים בתחום הסייבר, רוצים להעמיק בו ולתרגל אותו בסימולטורים מיוחדים ובהדרכה של מיטב המומחים בתחום. הקאמפ מתקיים בקמפוס חיפה, ת"א וירושלים ב-2 מחזורים במהלך הקיץ

11/05/2018

"תכנית הלימוד בקאמפ מתמקדת באסטרטגיית צוות אדום התקפי". משתתפים ב-Cyber Camp

תחום הסייבר הוא אחד התחומים המתפתחים והחשובים ביותר בעידן הדיגיטלי, אם כן מה הפלא שבני הנוער נמשכים אליו ומתמצאים בו, לעיתים בקלות רבה יותר מהמבוגרים. בימים אלו נפתחת ההרשמה ל-Cyber Camp שיתקיים בחופשת הקיץ בחודשים יולי ואוגוסט, בשני מסלולים, ומיועד לבני נוער בעלי רקע בתחום המחשב והסייבר.

מסלול הסייבר קאמפ החל לראשונה בשנה שעברה ונחל הצלחה. הוא הורחב גם לתכנית לימוד שנתית המיועדת לתלמידי תיכון (C-Cyber) שרוצים להתפתח בתחום ולרכוש ידע מקצועי. גם בקאמפ הקיץ המשתתפים נחשפים לתכנים מקיפים בתחומי הבנת המחשב ומערכות ההפעלה השונות, מיומנויות פיתוח, חשיפה לעולם ה- Malwares ולעולם של ה-IoT.

התוכנית כוללת לימוד תיאורטי אך משולבת בלמידה פעילה של התלמיד. היא נבנתה בשיתוף עם היחידה לנוער שוחר מדע בטכניון ועל ידי מומחים יוצאי יחידות צה"ל, אקדמיה והעולם המקצועי.
בין המרצים והמדריכים: ד"ר אילן רחימי, גל שפיר, יניב ברקאי ואתי ברגר. "תכנית הלימוד מתמקדת באסטרטגיית צוות אדום – שהוא צוות התקפי וכוללת את כל סוגי הסייבר", מסבירה ברגר, "התלמידים מתמודדים עם סימולציות סייבר; הם מתחלקים לזוגות ועל כל זוג מוטלת משימה לביצוע ניתוח רשת, הבנת החולשות והפגיעויות, תקיפה וקבלת שליטה על העמדה. התרגיל משלב חשיבה מחוץ לקופסא, עבודת צוות, חקירה וחתירה לנצחון".

לפרטים והרשמה – השאירו פרטיכם בטופס יצירת קשר או התקשרו 04-8295050

"המשתתפים יבקרו במתקן Cyber Gym של חברת החשמל, ליום חוויתי שיכלול סימולציות להכשרת לוחמי סייבר ותרגול הגנתי מפני מתקפות סייבר, על פי תרחיש שעלול לנתק את מערך האנרגיה של המדינה"

במסגרת התכנית המשתתפים יזכו לקחת חלק בפעילות חוויתית ומעשירה של תרגול בסימולטור אשר נבנה במיוחד לפי תכני הלימוד בקאמפ. הסימולטור משלב משחק, אימון והדמייה ליצירת חוויית לימודים מקיפה. באמצעות כלים מתקדמים המשתתפים נלחמים באויבי סייבר, מוציאים לפועל תהליכים ונוקטים בפעולות טקטיות, ללא סיכון אמיתי. הסימולטור מועבר בשיתוף חברת "סימפייר" בניהולה של אופיר בר, ממקימי הסימולטור בחיל האוויר.

למי מתאים הסייבר קאמפ? דרישות הקדם לתוכנית הן אנגלית ברמה טובה, מעבר מבחן התאמה וכישורי לוגיקה וחשיבה יצירתיים. "המטרה שלנו היא לקחת את הידע והבסיס שיש למשתתפים ולעגלו למקשה אחת כדי שהם יוכלו באמת להבין מה זה סייבר", אומרת ברגר, "מהמושגים הבסיסיים ביותר ועד למורכבים ביותר. כך יהיו להם כישורי תקיפה והגנה שיהוו עבורם בסיס לבחירת המקצוע העתידי".

הקאמפ יימשך 80 שעות אקדמיות במשך שבועיים, בימים א' – ה', כל מפגש הינו כשמונה שעות. המפגשים ייערכו בקמפוס שרונה של הטכניון בתל אביב ובקמפוס הטכניון בחיפה. בסיום ה- camp יקבלו המשתתפים תעודת סיום של הטכניון, היחידה ללימודי המשך.

בוגרי המחזור הראשון של הסייבר קאמפ לבני נוער בטכניון

לפרטים והרשמה: 04-8295050 הקליקו לפרטים נוספים

עוד כתבות שיעניינו אותך

  • 17/10/2017
    הטכניון מציג: המרכז הבינלאומי ללימודי סייבר

    בשורה לענף הסייבר בישראל: הטכניון היחידה ללימודי המשך פותח דלת לכל מקצועות הסייבר ומסייע בבניית קריירה במקצוע המבוקש במשק במסגרת חטיבת לימודי סייבר, בה מוצעים קורסים ברמות שונות: מתחילים, סייבר פרופשיונל, תוכנית מיוחדת ללימודי סייבר למנהלים ואפילו תכנית ייחודית ללימודי סייבר המיועדת לבני נוער

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button