המגזין

הכניסו ליומן: הרצאות בוקר מעשירות לקהל הרחב בטכניון

לאור ההצלחה: החלה ההרשמה לסדרת הרצאות בוקר מעשירות בנושאי אמנות הצילום וקואוצ'ינג (אימון אישי) שיתקיימו בחודשי הקיץ בקמפוס חיפה של היחידה ללימודי המשך

11/05/2018

סדרת הרצאות בוקר מעשירות בנושאי אמנות הצילום ואימון אישי. צילום: פיני חמו

בוקר טוב מתחיל בקפה טוב ובמנה גדושה של השראה: בימים אלו נפתחה ההרשמה לסדרת הרצאות בוקר מעשירות: הסדרה הראשונה בנושאי אמנות הצילום והסדרה השניה בנושאי קואוצ'ינג (אימון אישי) שיתקיימו בחודשי הקיץ בקמפוס חיפה של הטכניון, היחידה ללימודי המשך. הרצאות בוקר דומות התקיימו לאחרונה גם בקמפוס שרונה בתל אביב, ונחלו הצלחה. לאור הביקוש הוחלט להרחיב את סדרות הרצאות הבוקר גם בחיפה ולקיים הרצאות נוספות בתל אביב.

קובי גופר

סדרת ההרצאות בנושא אמנות הצילום תתחיל ביום שני, 25.6.18, ותכלול ארבעה מפגשים, מדי יום ב' בשעה 11:30. ההרצאה הראשונה, "פנים רבות לצילום דיוקן", תועבר על ידי קובי גופר, מנהל בית הספר לצילום של הטכניון, היחידה ללימודי המשך. בהרצאה יכיר גופר למאזינים סגנונות אמנותיים שונים של צילום דיוקן אמנותי, הקהל יתבונן בצילומי הדיוקן, ינתח אותם ויבחן את ההשפעות של סגנונות צילום שונים ביצירת דיוקן.

ההרצאה השניה תתקיים בתאריך 2.7.18 ותהיה כיתת אמן עם הצלמת מיכל חלבין, שעבודותיה מוצגות במוזיאונים ובגלריות ברחבי העולם וכן נמצאות באוספים חשובים. חלבין תיקח את המאזינים בהרצאה אל מאחורי הקלעים של תהליך היצירה שלה ותשתף באבני דרך מרתקות בקריירה שלה.

להרשמה ותשלום באתר מאובטח לחצו כאן או התקשרו 04-8295050

"מיכל חלבין, צלמת ידועה שעבודותיה מוצגות במוזיאונים ברחבי העולם, תיקח את המאזינים בהרצאה אל מאחורי הקלעים של תהליך היצירה"

האמן השלישי שישתתף בסדרת ההרצאות הוא הצלם פיני חמו, בוגר בית הספר לצילום של הטכניון, שהפך בהמשך גם למרצה אורח בו. חמו מוכר בעיקר בזכות הצילומים הסוריאליסטים שלו שמציגים דמויות נשיות בלוקיישנים ששאובים מעולם הפנטזיה. בכיתת האמן שתתקיים בתאריך 9.7.18 הוא יאפשר הצצה לקסם הצילום ולאשליה הצילומית.

ההרצאה השלישית היא כיתת אמן עם הצלם פיני חמו. צילום: פיני חמו

קסם הצילום. פיני חמו

ההרצאה שתחתום את סדרת אמנות הצילום תעסוק באמנות פלסטית וצילום ותועבר גם כן על ידי גופר, מנהל בית הספר לצילום. ההרצאה תתקיים בתאריך 16.7.18 ותעסוק בצילום של יצירות אמנות פלסטית ובתפקידה של המצלמה בתיעוד היצירה.

"סדרת הרצאות נוספת תתקיים בנושא אימון לתכנון וניהול אפקטיביים. ההרצאה הראשונה תעסוק ב"חשיבה אפקטיבית להצלחה אישית" ותציג כלי חשיבה אפקטיביים לשיפור תוצאות והישגים בכל תחומי החיים"

ד"ר ליאור דוד

סדרת הרצאות נוספת תתקיים בנושא אימון לתכנון וניהול אפקטיביים של חיינו. את סדרת ההרצאות שיתקיימו גם כן בימי ב' בשעה 11:30 החל מתאריך 25.6 יעביר ד"ר ליאור דוד, מנכ"ל איקא לייעוץ אסטרטגי ואימון אישי והמנהל האקדמי של קורסי איקא בטכניון היחידה ללימודי המשך. דוד הוא מאמן אישי ועסקי בכיר – ממשיך דרכו של המנטור ראובן כ"ץ שהלך לעולמו לפני שנתיים ונחשב לאחד המאמנים הבכירים בישראל.

ההרצאה הראשונה בסדרה תעסוק ב"חשיבה אפקטיבית להצלחה אישית". דוד יכיר למאזינים כלי חשיבה אפקטיביים לשיפור תוצאות והישגים בכל תחומי החיים, להשגת איזון והצלחה. בהרצאה יציג דוד גם כלי חדשני בתחום האימון האישי המכונה "תחומי תוצאה", שממריץ התנהלות אישית אפקטיבית בחיים ובקריירה.

סדרת הרצאות בתחום האימון האישי ליצירת איזון בכל תחומי החיים, לשיפור תוצאות והישגים ולחשיבה אפקטיבית

בהרצאה השניה והשלישית בסדרה, שיתקיימו בתאריכים 2.7.18 ו- 9.7.18, יעסוק דוד בגיבוש אסטרטגיה אישית. כלומר, ביישום ערכים ומשאבים אישיים כבסיס להצלחה אישית והשגת איזון בכל תחומי החיים. המאזינים יבחנו מהם החסמים האישיים שלהם ומה עוצר אותם בהתפתחות האישית. דוד יסביר למאזינים איך אפשר להתמודד עם חסמים באופן כזה שהם יהיו יעילים עבורנו.

איך לנסח את החזון האישי?

בהרצאה שתחתום את סדרת ההרצאות ותתקיים בתאריך 16.7.18 המשתתפים והמשתתפות יתבקשו לנסח את החזון האישי שלהם – המכונה "מגדלור". דוד יעיר אצל המאזינים את החיפוש אחר המצפן האישי והפנימי לחיים, שלעיתים איננו קשובים לו. בהרצאה הקהל ילמד איך ליישם את כל כלי האימון האישי והניהול האפקטיבי שהוצגו לו במהלך סדרת ההרצאות, גם בחיי היומיום ובשגרה כדי לממש את החזון האישי.

 

לפרטים על ההשתתפות בסדרת הרצאות הבוקר ולהרשמה צרו קשר במספר הטלפון 04-8295050 

עוד כתבות שיעניינו אותך

  • 01/08/2017
    "אני מצייר עם המצלמה"

    הצלם פיני חמו חזר לבית הספר לצילום של הטכניון, בו למד, והפעם כמרצה אורח. בראיון איתו הוא מסביר מהם ההבדלים בין סגנונות הצילום, עד כמה התאורה חשובה ולמה הוא מצלם נשים שתלויות על בלונים

  • 29/01/2018
    "זה קורס חובה לכל צלם חובב"

    אם גם אתם צלמים חובבים ובעלי תשוקה לצילום, שהפכו לצלמי הבית של המשפחה ומנצלים את סוף השבוע כדי לצלם בטבע, תוכלו להתפתח ולעלות שלב בקורס צילום דיגיטלי ופוטושופ. "אנחנו רואים את התהליך המקצועי שעוברים הסטודנטים בקורס דרך העבודות שהם מציגים במהלכו".

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button