המגזין

המצעד השנתי של ביה"ס ללימודי המשך של הטכניון

מהמרכז ללימודי סייבר דרך בני הנוער המוכשרים ועד לדירקטורים של העתיד. שנת 2017 הייתה שנה עמוסה בביה"ס ללימודי המשך של הטכניון ושנת 2018 תהיה מגוונת וחדשנית אפילו יותר. סיכום שנה חגיגי לקראת 2018 - השנה האזרחית החדשה!

21/12/2017

נולד בשנת 2017

אי אפשר לסכם את שנת 2017 מבלי לציין את המרכז ללימודי סייבר שנפתח השנה בביה"ס ללימודי המשך של הטכניון. המרכז מהווה בשורה של ממש לענף הסייבר בישראל ופותח דלת לכל מקצועות הסייבר, בהם נרשם ביקוש גבוה מאוד במשק. במסגרת חטיבת לימודי הסייבר מוצעים קורסים ברמות שונות: מתחילים, סייבר פרופשיונל – חוקרי סייבר, תוכנית מיוחדת למנהלים ועוד. הקליקו לפרטים נוספים על החטיבה ללימודי סייבר.
עוד נולדו השנה קורסים חדשים בביה"ס ללימודי המשך מתקדמים ברפואה, קורסים מקצועיים למהנדסים כגון קורס בודקי מעליות וקורס ניהול פרויקטי אנרגיה, ואף תכניות לימוד שהותאמו במיוחד עבור ארגונים גדולים במשק. 

תגלית השנה

תגלית השנה בביה"ס ללימודי המשך של הטכניון לשנת 2017 היא תוכניות הסייבר קאמפ שפנתה בחודשי הקיץ לבני נוער וחשפה כשרונות צעירים רבים שהם בעלי תחום עניין משמעותי לעתיד המדינה. התוכנית החלה כקאמפ שהתקיים בחודשי הקיץ ובחופשת חנוכה והפכה לתוכנית לימוד C-Cyber תכנית שנתית לתלמידי תיכון שנחושים וסקרנים להכנס אל עולם הסייבר עוד כשהם תלמידי תיכון. במסגרת התכנית מבקרים זוכים בני הנוער להתנסות בעצמם בסימולטור סייבר, אשר נבנה במיוחד עבורם לתרגול הגנתי מפני מתקפות סייבר.

התכנית המדוברת של השנה

ניהול מוצר הפך בשנת 2017 לאחד המקצועות המבוקשים בתחום ההייטק. הוא מזמן כבר פרץ את גבולות הענף ואומץ על ידי ארגונים מסקטורים שונים במשק שמבינים את הצורך בפעילות של פיתוח מוצר ובחשיבות של בעלי תפקיד איכותיים לניהולו. קורס ניהול מוצר Product Management בטכניון מספק ידע וכלים לניהול מוצר ברמות תפקיד שונות והינו המקיף ביותר בתחום. הקורס מתקיים בקמפוס ת"א ובקמפוס חיפה. הקליקו לכתבה "8 טיפים שיהפכו אתכם למנהלי מוצר בלתי נשכחים" לקבלת פרטים נוספים.

שת"פ השנה

גם השנה, שיתוף הפעולה המוצלח של ביה"ס ללימודי המשך של הטכניון וביה"ס למשפטים של אוניברסיטת הרווארד ממשיך לצבור תאוצה. סדנת מנהלים למשא ומתן ומנהיגות הכשירה מעל 80 מנהלים בכירים במשק ולאור הביקוש אנו נערכים לפתיחת מחזור נוסף בחודש מרץ הקרוב. כמו"כ צפויות להיפתח תכניות המשך וסדנאות נוספות בתחום.. צפו לעדכונים… רוצים להיות בוגרי הסדנה המשותפת הבאה עם הרווארד? הקליקו כאן

מתוכננים להיוולד בשנת 2018

מספר קורסים ותוכניות לימוד חדשים צפויים להיפתח בשנת 2018. קורס יזמות והתחדשות עירונית ייפתח במתכונת מרעננת שמחוברת לשינויים התכופים והעכשווים בשטח, על מנת לעמוד בראש חזית התכנון והיזמות האורבנית. כמו כן, עתיד להיפתח קורס ניהול פרויקטים בסביבת Agile שיכשיר מנהלי פרויקטים לגישה שכולם מדברים עליה.

 

משפיעני 2018

ביה"ס ללימודי המשך של הטכניון בשנת 2018 יציע קורסים ותוכניות בתחומי לימוד ייעודיים לצרכים המקצועיים של מנהלים בכירים במשק בתחומי דיגיטל, אסטרטגיה עסקית, מחשבים, יזמות וחדשנות בעסקים. לצד תוכניות הלימוד יתקיימו ימי עיון וכנסים להרחבת אופקי הידע וכן ליצירת קשרים משמעותיים, וזאת במתחם כנסים חדשני במתחם שרונה. גם השנה, ביה"ס ללימודי המשך של הטכניון ימשיך לארח משלחות בכירים מחו"ל שמעוניינים להכיר את החדשנות הישראלית הענפה ושמחים לתת יד לשותפות ישראלית טכניונית. כמו כן, ייפתח קורס חדש להכשרת דירקטורים ומנכ"לים בהתאמה לצרכי התקופה ובהתאמה לנהלים המשתנים בתחום.

פותחים את 2018 ברשת

על רקע כניסת אמזון המתוכננת לישראל, ביה"ס ללימודי המשך של הטכניון פותח את השנה בהרצאה שתשודר לייב ואון ליין בעמוד הפייסבוק של הטכניון ביום חמישי 4.1.18 בשעה 20:00. ההרצאה שתעסוק בנושא "דוד וגוליית בעידן דיגיטלי – איך להיערך לכניסת אמזון לארץ, אם אתם בעלי חנות או עסק קטן". היא תכלול גם חלק לשאלות שלכם, הגולשים, וכן קבלת מידע והסברים על קורסים בנושאי שיווק דיגיטלי. הצטרפו אלינו ותהיה לנו שנה אזרחית חדשה נפלאה!

עוד כתבות שיעניינו אותך

  • 17/10/2017
    הטכניון מציג: המרכז הבינלאומי ללימודי סייבר

    בשורה לענף הסייבר בישראל: הטכניון היחידה ללימודי המשך פותח דלת לכל מקצועות הסייבר ומסייע בבניית קריירה במקצוע המבוקש במשק במסגרת חטיבת לימודי סייבר, בה מוצעים קורסים ברמות שונות: מתחילים, סייבר פרופשיונל, תוכנית מיוחדת ללימודי סייבר למנהלים ואפילו תכנית ייחודית ללימודי סייבר המיועדת לבני נוער

  • 12/07/2017
    "התלמידים מתרגלים מתקפת סייבר שעלולה לנתק את מערך האנרגיה של המדינה"

    בני הנוער שלוקחים חלק בסייבר קאמפ (Cyber Campׂׂ) במהלך חופשת הקיץ, מתרגלים סימולציות לתקיפות רשת, מבקרים במתקני סייבר ולומדים לשמור על עצמם בעולם הדיגיטלי. המסלול הראשון הסתיים והמסלול השני נפתח בקרוב. דיווח מהשטח

  • 14/11/2017
    8 טיפים שיהפכו אתכם למנהלי מוצר בלתי נשכחים

    איך תהפכו למנהלי מוצר בלתי נשכחים, שניהלו פיתוח של מוצר שחולל שינוי, הניב הכנסה משמעותית לארגון או הגו רעיון מבריק למוצר ששינה את חווית המשתמש מקצה לקצה? אספנו עבורכם טיפים ממנהלי מוצר בכירים, לאחר פתיחת המחזור הראשון של קורס מנהלי מוצר ביחידה ללימודי המשך של הטכניון.

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button