המגזין

אדוני הדירקטור, גבירתי הדירקטורית

קורס הכשרת דירקטורים ומנכ"לים יוצא לדרך בטכניון היחידה ללימודי המשך, עם דגש על חברות טכנולוגיה. האם יש לך את מה שצריך כדי לכהן בתפקיד הנחשק שכולל אחריות כלפי התאגיד, כלפי בעלי המניות וכלפי הציבור הרחב? בחן/י את עצמך >>

21/12/2017

השינויים האחרונים בממשל התאגידי בישראל באים לידי ביטוי בעדכון דיני החברות ובפסיקה ועל כן, מחייבים דירקטורים וכל מי שמעוניינים להתמנות לחברי דירקטוריון להיות מעודכנים.

קורס הכשרת דירקטורים ומנכ"לים יוצא לדרך בטכניון היחידה ללימודי המשך. האם יש לך את מה שצריך כדי לכהן בתפקיד הנחשק? בחן/י את עצמך >>

אחריות: השינויים האחרונים בממשל התאגידי, שבאים לידי ביטוי בעדכון דיני החברות ובפסיקה, מחייבים דירקטורים וכל מי שמעוניינים להתמנות לחברי דירקטוריון להיות מעודכנים בשינויים המאפיינים את התפקיד הנחשק. כדי להצליח כדריקטור יש להכיר את התפקיד הכרות משמעותית כדי להתמודד בהצלחה עם עומק האחריות של הדירקטוריון והמנכ"ל כלפי התאגיד, בעלי המניות והציבור הרחב.

ארגז כלים: הקורס מעניק כלים וידע בתחום הממשל התאגידי ובנושאי דיני חברות, תפקוד דירקטוריון, אחריות מנכ"ל, הנפקות וגיוס הון, חלוקות דיבידנד, ניתוח דוחות כספיים, ניטור מיומנויות ניהול, העמקת הידע בחשבונאות וכלכלה, בניהול משאבי אנוש, בשוק ההון, במיסוי, בפיננסים ובקבלת החלטות. האם ארגז הכלים שלך מלא בכל אלה?

תכנית הלימודים כוללת ניתוח מקרים וסימולציות אקטיביות של דילמות בארגונים

לומדים מטעויות של אחרים: כחלק מתפיסתנו הדוגלת בפרקטיות, תכנית הלימודים תכלול ניתוח מקרים וסימולצית אקטיביות של דילמות בהן נתקלות חברות תעשייתיות, בדגש על חברות הייטק. נעסוק בניתוח בעיות הדורשות פתרונות יצירתיים תוך שמירה על הוראות רשות ניירות הערך והעקרונות שנקבעו בפסיקה הענפה בנושאי ממשל תאגידי.

המנטורים הנכונים: הצוות האקדמי של הקורס מורכב מבעלי ניסיון רב בהוראה באקדמיה וכן מבעלי ניסיון ניהול מעשי רב שנים בחברות ציבוריות ופרטיות ובליווי מנהלים בכירים במשק. רואה החשבון יחיאל בורוכוף,  מחבר הספר "הדירקטור והמנכ"ל בממשל תאגידי" הוא המנהל האקדמי של הקורס. בורוכוף היה מנהל המשרד ושותף בכיר במשרד שלמה זיו ושות' – כיום זיו האפט BDO. כמו כן, כיהן כרואה החשבון והיועץ הכלכלי של קבוצת האחים עופר במשך כ 25 שנים. היה חבר דירקטוריון בסונול, סופרגז, בנק המזרחי ועוד. כיהן כיו"ר מועצת המנהלים של בנק טפחות ומנכ"ל על בקבוצת זאבי. עוד בסגל המרצים גם רואה החשבון אבישר קניזו-בורוכוף, מרצה בכיר בחוג למנהל עסקים בהתמחות בחשבונאות של המרכז האקדמי כרמל ונבחר פעמיים כמצטיין נשיא בהוראה. וכן, רואה החשבון המנטור מוטי אלוני, מנכ"ל ומייסד בית ספר לאימונים בעסקים בקריה האקדמית אונו שעוסק בליווי מנהלים בכ- 600 ארגונים עסקיים בישראל ובעולם.

האם זה מתאים לי? הקורס מיועד לחברי דירקטוריון מכהנים ולמי שמתכוון להתמנות כחבר דירקטוריון, ליזמים שבכוונתם להתאגד כחברה להרחבת הפעילות, למנכ"לים ולכל נושאי משרה המעוניינים לרענן את הידע המעשי שלהם בתחום הממשל התאגידי, לאור כל השינויים שמתבטאים, כאמור, בעדכון דיני החברות ובפסיקה.

פרטים נוספים בטלפון 04-8295050 

עוד כתבות שיעניינו אותך

  • 15/01/2015
    מה שרצית לדעת על ניהול פרויקטים

    מה תפקידו של מנהל פרויקטים? מה הם הכישורים הנדרשים ואילו אתגרים עומדים בפני מנהלי פרויקטים בשטח? פנינו לשי שרגל, המנהל האקדמי של קורס מנהלי פרויקטים והכנה למבחן PMP כדי לקבל תשובות לכל השאלות

  • 14/11/2017
    8 טיפים שיהפכו אתכם למנהלי מוצר בלתי נשכחים

    איך תהפכו למנהלי מוצר בלתי נשכחים, שניהלו פיתוח של מוצר שחולל שינוי, הניב הכנסה משמעותית לארגון או הגו רעיון מבריק למוצר ששינה את חווית המשתמש מקצה לקצה? אספנו עבורכם טיפים ממנהלי מוצר בכירים, לאחר פתיחת המחזור הראשון של קורס מנהלי מוצר ביחידה ללימודי המשך של הטכניון.

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button