המגזין

השילוב הנכון

חושבים על הסבה מקצועית לתחום עיצוב פנים? המסלול המלא לעיצוב פנים בטכניון היחידה ללימודי המשך מציע שילוב ייחודי של ידע אקדמי, מעשי ואדריכלי להכשרת מעצבי פנים מובילים בענף

12/02/2017

sivan

כשסיוון קונוולינה, היום מעצבת פנים מבוקשת, רצתה לעשות הסבה מקצועית היא חיפשה מקום בו תוכל לשלב בין מצוינות אקדמית ומקצועיות ובין עולמות של השראה, יצירה ועיצוב, "היה לי חשוב שעיקר הדגש בלימודים יהיה על היבטים תכנוניים ופונקציונליים ולא רק על היבטים דקורטיביים ועיצוביים" היא מדגישה, "בטכניון הרגשתי שהאוריינטציה הלימודית תואמת את מה שחיפשתי".

המסלול המלא לעיצוב פנים בטכניון מציע הכרות מעמיקה עם מקצוע עיצוב פנים, שהוא מקצוע רב השפעה שמאפשר התערבות בחיים האנושיים ובתכנון המרחב בו אנו מתנהלים תוך הקשבה לצרכים של האדם, החלל והסביבה. על כן, הסגל האקדמי של המסלול לעיצוב פנים כולל מרצים מהסגל האקדמי של הפקולטה לארכיטקטורה בטכניון לצד אדריכלים מובילים מהתעשייה.

"למדתי המון מהמרצים בתכנית", מדווחת דנית טיקוצקי, היום מעצבת פנים וסטיילינג, בוגרת הקורס, "ולא פחות חשוב, גם יצרתי קשרים עם אנשים נהדרים שלמדו איתי. התגבשה קבוצת למידה חברתית הבנויה מאנשים מתחומי עניין שונים ומגוונים שאיתם אני בקשר עד היום. זו הייתה תקופה נפלאה של מילוי מצברים".

danit

תכנית הלימודים במסלול נחלקת לשתי חטיבות עיקריות: הסטודיו והמקצועות התומכים, שנלמדים מדי שבוע במתכונת של יום מעשי ויום עיוני. החלוקה הזו מאפשרת איזון בתמהיל הקורסים ומייצרת תהליך לימודים שלם שעוסק בתכנון ועיצוב מרחב החיים. התוכנית מתאימה לאקדמאים או בעלי נסיון קודם.

אחד הדגשים המרכזיים בלימודי עיצוב הפנים ביחידה ללימודי חוץ בטכניון הוא הרובד המעשי, כבר מן הסמסטר הראשון, על מנת להכשיר את הבוגרים להשתלבות אופטימלית בשוק. כך, למשל, אריאל נסניק מעצב בוגר התוכנית שעשה שינוי מקצועי, עזב את תחום המחשבים ועובד כיום באדריכלות, כמעצב ושרטט אוטוקד אצל אדריכל העוסק בתמ"א 38. "מאוד נהנתי מהלימודים וכיום אני מאוד נהנה מהעבודה", הוא מספר.

"כבעלת תואר באמנות, אני מצאתי בטכניון את השילוב הנכון עבורי בין לימודי עיצוב פנים מהמרצים המובילים בתחום לבין פרקטיקה ויישומיות", מסכמת רון-לי רוזנבלום, מעצבת פנים בוגרת המסלול לעיצוב פנים בטכניון היחידה ללימודי המשך, שעוסקת כיום כמעצבת פנים עצמאית של דירות יוקרה, פנטהאוזים ופרויקטים מגוונים למגורים.

המסלול המלא לעיצוב פנים ייפתח בקמפוסים בחיפה ובת"א.  למידע נוסף לחצו כאן או התקשרו אלינו 04-8295050

ron-li

עוד כתבות שיעניינו אותך

  • 15/01/2016
    הבוגרים של היחידה: סיון קונוולינה

    את התואר הראשון עשתה סיון קונוולינה בהנדסה ביוכימית אבל כשנכנסה להריון היא הרגישה צורך בשינוי ובחרה ללמוד עיצוב פנים בטכניון היחידה ללימודי המשך. ההצלחה לא אחרה להגיע: "אפילו לא הספקתי להכין תיק עבודות או לשלוח קורות חיים, עם סיום הלימודים התחלתי לעצב"

  • 15/12/2012
    יופי של בית

    אם אתם לא מכירים את השם יהושוע קסטיאל, אז יש רק שתי אפשרויות: או שמעולם לא קראתם על עיצוב או שרק עכשיו נחתתם מהחלל החיצון. אנחנו זכינו לשעה קלה עם האיש היצירתי הזה ויצאנו עם חשק להזיז את כל הרהיטים בבית

  • 15/08/2015
    בלי לשבור קירות: טיפים לעיצוב הבית

    עוברים דירה? בשעה טובה! מרעננים את הבית לקראת חגי תשרי? הגיע הזמן! כל הטיפים, התובנות וההנחיות לעיצוב בית נעים ומזמין על פי ציפי פרנק, המנהלת האקדמית של הקורס Home Design

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button