המגזין

הבוגרים של היחידה: צחי קיבנשטיין

את האהבה לצילום גילה צחי קיבנשטיין בזמן לימודי תקשורת. כשסיים את התואר לקח קורס בסיסי לצילום בטכניון היחידה ללימודי המשך ומשם התפתח לקורס צילום סטודיו מקצועי: "בטכניון גיליתי שאני יכול לפתח את האהבה שלי לצילום למקצוע"

15/01/2016

11846637_1021055947914287_7807324526998635673_n

היי צחי, ברכות על סיום הקורס.
"תודה רבה, סיימתי לפני כחודשיים את הקורס השנתי לצילום סטודיו מקצועי ביחידה ללימודי המשך בטכניון. את האהבה לצילום גיליתי בזמן לימודי התואר הראשון לתקשורת שסיימתי לפני שלוש שנים בעמק יזרעאל. הקורס הראשון שלקחתי בטכניון היה הקורס הבסיסי לצילום. שם גיליתי שאני יכול לפתח את עצמי ואת האהבה לצילום למקצוע, אז המשכתי לקורס צילום סטודיו מקצועי".

"הקורס הראשון שלקחתי בטכניון היה הקורס הבסיסי לצילום. שם גיליתי שאני יכול לפתח את עצמי ואת האהבה לצילום למקצוע, אז המשכתי לקורס צילום סטודיו מקצועי"ספר על הבחירה בטכניון.
"השם של הטכניון הולך לפניו, ידעתי שכשאני פונה לטכניון אני מקבל את הטוב ביותר מבחינת הידע והמקצועיות ושזה המקום הכי טוב ללמוד בו. זה באמת היה ככה, קיבלתי את הכלים הכי טובים בשוק מבחינת התוכן והמרצים שעזרו לי להתקדם. הרגשתי תמיכה וחיבוק חם, אם זה בהמלצות ודחיפה מעבר ללימודים לצאת לעולם המסחרי ולהתפרנס".

"בטכניון גיליתי שאני יכול לפתח את האהבה שלי לצילום למקצוע". צילום אדריכלות של קיבנשטיין

"בטכניון גיליתי שאני יכול לפתח את האהבה שלי לצילום למקצוע". צילום אדריכלות של קיבנשטיין

 

והנה, אתה כבר מתפרנס מהמקצוע.
"כן, היום אני צלם סטילס מקצועי כמו שהקורס הכשיר אותי. אני מצלם לקוחות מסחריים בתחומים מגוונים כמו צילום אדריכלות, צילום מוצר, צילום תדמית וצילום אוכל שאני מאוד אוהב לעשות, אלה תחומי ההתמחות שלי. מעבר לזה גם למדנו בקורס לעבוד עם פוטושופ, תוכנה שהקנתה לי אפשרויות בלתי מוגבלות בתחום העריכה אותן אני מיישם בפרוייקטים של לקוחותיי".

וגם הספקת לבנות לעצמך תיק עבודות.
"במהלך כל שנת הלימודים צילמנו בכל קורס ובכל שיעור, ואלה הצילומים שהפכו לתיק העבודות שאני
מראה היום ללקוחות הפוטנציאלים שלי ואליהם ניתן להחשף בדף הפייסבוק העסקי שלי".

לחצו לקבלת פרטים נוספים או התקשרו לרכזת התכנית 04-8295762

"אני כבר מתפרנס מהמקצוע". צילום: צחי קיבנשטיין

"אני כבר מתפרנס מהמקצוע". צילום: צחי קיבנשטיין

 

"צילומי מזון זאת המומחיות שלי". צילום: צחי קיבנשטיין

"צילומי מזון זאת המומחיות שלי". צילום: צחי קיבנשטיין

 

עוד כתבות שיעניינו אותך

  • 15/06/2013
    מאחורי המצלמה

    עולם הצילום הוא רחב וטומן בחובו סגנונות שונים. קובי גופר, מנהל המרכז ללימודי צילום בטכניון, מאפשר לעדשה שלנו להתמקד בו ומספר לנו איך הוא הפך לצלם ולמורה לצילום

  • 01/08/2017
    "אני מצייר עם המצלמה"

    הצלם פיני חמו חזר לבית הספר לצילום של הטכניון, בו למד, והפעם כמרצה אורח. בראיון איתו הוא מסביר מהם ההבדלים בין סגנונות הצילום, עד כמה התאורה חשובה ולמה הוא מצלם נשים שתלויות על בלונים

הריני מסכים/ה בזאת כי ברצוני לקבל מידע פרסומי מהטכניון מכון טכנולוגי לישראל ו/או מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ ו/או מי מטעמם, והמידע אודותיי יישמר במאגר לצורכי דיוור ישיר לרבות באמצעות דואר, טלפון, פקס, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וכיו"ב. ידוע לי כי בכל שלב אוכל להודיע על רצוני להפסיק את קבלת המידע הפרסומי באמצעות משלוח הודעה בכתב לכתובת דוא"ל: CS.Marketing@trdf.technion.ac.il

The Butterfly Button